Misschien morgen!! We blijven duimen:-)quote:Op maandag 5 november 2007 01:52 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT?????
Mooi..... ook weer klaar deze verhaallijn. Redactie gooi de volgende verhaallijn er maar in, we zijn klaar met dezequote:
Trusten Chufiquote:Op maandag 5 november 2007 01:57 schreef chufi het volgende:
Ik heb hier geen zin meer in !! Trusten allen !
Oh is ie al uit de ballenbak gekropen dan??quote:Op maandag 5 november 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Ouders van Dennixje Bax, zoontje afhalen bij de klantenservice"
[ afbeelding ]
Hoi petraa, waarschijnlijk morgenmiddag 12:00 stipt.quote:Op maandag 5 november 2007 01:52 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT?????
En begint hetzelfde verhaal weer van voren af aan.quote:Op maandag 5 november 2007 01:59 schreef Kaleddis het volgende:
Ongelovelijk ! Hij gaat ff batterijen voor Naad halen en komt weer vretend terug...
Mooi, nog net voordat ik naar m'n werk moetquote:Op maandag 5 november 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoi petraa, waarschijnlijk morgenmiddag 12:00 stipt.
Staat bij mij op mute, enne.... hoef geen verslagquote:Op maandag 5 november 2007 02:00 schreef kybe het volgende:
[..]
En begint hetzelfde verhaal weer van voren af aan.
quote:Op maandag 5 november 2007 02:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi, nog net voordat ik naar m'n werk moet![]()
Want dan, want dan kan IK, IK en IKquote:Op maandag 5 november 2007 02:01 schreef kybe het volgende:
HIj blijft maar om een tweede kans vragen.![]()
Ik moet toch wat,zit maar op die exit te wachtenquote:Op maandag 5 november 2007 02:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Staat bij mij op mute, enne.... hoef geen verslag![]()
Hoe lang bedoel je !quote:Op maandag 5 november 2007 02:02 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe dik is de plaat voor Dennix zn hoofd>????
Tipschquote:Op maandag 5 november 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoi petraa, waarschijnlijk morgenmiddag 12:00 stipt.
Hoezo Fins?? Je hoort het nogquote:Op maandag 5 november 2007 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Thnx Kimi, Ben je FinsEn ik hoor het nog wel toch
![]()
Ja, mot watquote:
Nee ik bedoel echt de dikte van de plaat voor zn kop, volgens mij echt een aantal meter, het komt gewoon niet aan, echt bizar om aan t horen.. genoeg en over naar een andere stream..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |