Trustenquote:Op maandag 5 november 2007 01:28 schreef Desii het volgende:
Thanx.... lekker snel Akveor
wat een suffe streams... ik ga pitten en morgen vroeg weer op met onze Ivar (the pianoman)![]()
Wie niet ? Volgens mij doen we dan met zn allen wie het het langste volhoud!quote:Op maandag 5 november 2007 01:28 schreef Desii het volgende:
Ik hou van de maandagochtend in dgk... jammer dat ik dan moet werken
de bijbel!quote:Op maandag 5 november 2007 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda leest een boek ???????
2 van de 4 zijn al bezig :quote:Op maandag 5 november 2007 01:29 schreef Nomrc2 het volgende:
moeten die kutkoters nietr naar bed ?
het allang past bedtime !!!!
Eerst Brian nog exit he;-)quote:Op maandag 5 november 2007 01:31 schreef diedirk het volgende:
Wanneer zal de FEBO eens doorkrijgen dat iedereen kotst op de Dennis -Nadia verhaallijn?
Mensen haken echt af door die twee neppe soapies.
FEBO doe iets en zorgf voor mooie exit Dennis
Zeker veel plaatjes in het boek ......quote:Op maandag 5 november 2007 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neequote:Op maandag 5 november 2007 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
In 1 woord: Pathetic.quote:Op maandag 5 november 2007 01:37 schreef KimiK het volgende:
Hij is gewoon weer aan het smeken om weer een relatie met haar te krijgen![]()
euhm... verveeld bedoelde je denk ikquote:Op maandag 5 november 2007 01:39 schreef chufi het volgende:
Als ik met jou in een relatie ben .... blabla bla bla ..
[ afbeelding ]
Naad kijkt erg tevreden..
Hij luistert ook gewoon niet wat ze tegen hem zegtquote:Op maandag 5 november 2007 01:44 schreef chufi het volgende:
Zielig hoor dat 0%tje , smekend om terug in relatie te komen en Nadia wijst hem keihard af
Bespaar je de moeite, zijn reet is alleen ontvankelijk voor haar vinger ........quote:
Hij wil haar terug, zij wil niet omdat ze bang is dat ze hem nog meer kwetst als het niets wordt. Hij blijft volhouden omdat hij denkt dat er dan bij haar een last van haar schouders valt, alleen vergeet duidelijk te maken dat er dan juist een last van zijn schouders valt.quote:
Hij blijft maar doorgaan omdat zij niet zegt:''nee Dennis,ik zie het niet zitten ik ben er klaar mee"quote:
Ja daar komt het op neer !quote:Op maandag 5 november 2007 01:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hij wil haar terug, zij wil niet omdat ze bang is dat ze hem nog meer kwetst als het niets wordt. Hij blijft volhouden omdat hij denkt dat er dan bij haar een last van haar schouders valt, alleen vergeet duidelijk te maken dat er dan juist een last van zijn schouders valt.
Conclusie: hij heeft zin in sex en wil er deze maand niet uit
Goed samengevat zo??
En zij wil ook sex maar is bang, dat hij dan denkt, dat zij weer verliefd is op haar en dat is ze niet.quote:Op maandag 5 november 2007 01:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hij wil haar terug, zij wil niet omdat ze bang is dat ze hem nog meer kwetst als het niets wordt. Hij blijft volhouden omdat hij denkt dat er dan bij haar een last van haar schouders valt, alleen vergeet duidelijk te maken dat er dan juist een last van zijn schouders valt.
Goed samengevat zo??
quote:Op maandag 5 november 2007 01:52 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT?????
Goeie aanvullingquote:Op maandag 5 november 2007 01:52 schreef Varen het volgende:
[..]
En zij wil ook sex maar is bang, dat hij dan denkt, dat zij weer verliefd is op haar en dat is ze niet.
Zo dan?![]()
Heel goedquote:Op maandag 5 november 2007 01:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
Goed samengevat zo??
En dan vraagt ze rustig of hij haar even vast wil houden.quote:Op maandag 5 november 2007 01:54 schreef Kaleddis het volgende:
Nix:"Denk je dat je me aan het lijntje houd ?"
Neuuuuuu, dat lijkt maar zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |