huh... waarom laat hij haar niet los?quote:Op maandag 5 november 2007 02:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft Brian gedaan volgens het filmpje van het gesprek van Naad&Aman gisteravond:
Aman werd boos.---Brian hield haar polsen strak vast en zei tegen haar dat ze dronken was.
Aman werd nog bozer---Brian zette haar onder de douche, zoals hij eerder onder aanvoering met
Natasia deed als ze dronken was.
Amanda glijdt in de douche uit over de natte tegeltjes en klapt met haar hoofd tegen de douchewand.
Brian probeert haar rechtop te trekken en ze komt tegen de douchekop aan.
Vervolgens is ze zo boos dat ze met 1 of 2 bloempotten achter Brian aanrent.
Dat is echt geen exit hoor.
Edit: maar wel een hele leuke script voor een animatie![]()
En, alhoewel ik het niet echt heb op de professionaliteit van DOB, laten die extensions ook niet zo 1, 2, 3 vanzelf los... Daarbij hoorde ik in het filmpje van Amanda en Nadia in bed, Nadia zeggen dat ze er erg van schrok toen Brian Amanda bij haar keel greep.quote:Op maandag 5 november 2007 09:49 schreef avonne het volgende:
huh... waarom laat hij haar niet los?
Hij houdt haar tegen haar wil vast. En hardhandig bovendien. Dát is fysiek geweld.
Hij beschermde haar, dat weet je tochquote:Op maandag 5 november 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, alhoewel ik het niet echt heb op de professionaliteit van DOB, laten die extensions ook niet zo 1, 2, 3 vanzelf los... Daarbij hoorde ik in het filmpje van Amanda en Nadia in bed, Nadia zeggen dat ze er erg van schrok toen Brian Amanda bij haar keel greep.
Het is een smerige RAT.quote:Op maandag 5 november 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, alhoewel ik het niet echt heb op de professionaliteit van DOB, laten die extensions ook niet zo 1, 2, 3 vanzelf los... Daarbij hoorde ik in het filmpje van Amanda en Nadia in bed, Nadia zeggen dat ze er erg van schrok toen Brian Amanda bij haar keel greep.
Ik zie dan meteen voor me dat ze ook een boom gaat doorzagen met een kettingzaag alsof dit een gewone zaag is....quote:Op maandag 5 november 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
Ik moet altijd zo lachen, hoe Amanda de electrische tandenborstel gebruikt, als een gewone tandenborstel dus.
Pfff wat een belachelijk lange tekst....ik kan me niet voorstellen dat iemand dit leest...(ik zeker niet) wat een verloren kans..de schrijver moet eerst maar eens leren kort en bondig te schrijven..misschien dat dan zijn/haar mening een kans maakt mensen te bereiken..quote:Op maandag 5 november 2007 09:23 schreef Lady-night het volgende:
De Gouden Kooi is een veelbesproken programma .........
KNIP
........................................................Het lijkt slechts nog een kwestie van tijd.
Bron: ©2007 Nowlive
En Amanda een dirtdigger?quote:Op maandag 5 november 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens José is N een golddigger.......![]()
Ja, maar helaas kan ze het niet goed onderbouwen ....quote:Op maandag 5 november 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Volgens José is N een golddigger.......![]()
Ze lucht d'r hart iig welquote:Op maandag 5 november 2007 10:21 schreef riri het volgende:
Nou....Palma gaat goed los op Nadia
Ik vind dat ze het aardig goed doet, ik geniet in ieder geval nu..... Go Palma!!!quote:Op maandag 5 november 2007 10:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar helaas kan ze het niet goed onderbouwen ....![]()
Huub helpt ff meequote:Op maandag 5 november 2007 10:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar helaas kan ze het niet goed onderbouwen ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |