En nog belangrijker, hoeveel pluspunten had hij in havo 4???quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:32 schreef DrDentz het volgende:
wat voor CITO score had hij?
Misschien had Sjonnie wel vet hoog, weet hij veel.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gelukkig reageer jij ook best normaal enzo![]()
Nee nog niet, bij deze. Neemt niet weg dat Johnny een held is en de vloer aanveegt met De Cler, Hofland, Bronckhorst, Greene (quote:Op woensdag 7 november 2007 02:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Had je al verteld dat hij per seizoen gemiddel 19 domme gele kaarten pakt, en een lelijke kenkerbek heeft?
Geen idee, wat voor banksaldo heb jij en heeft Heitinga nu?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:32 schreef DrDentz het volgende:
wat voor CITO score had hij?
Yeah rightquote:Op woensdag 7 november 2007 02:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee nog niet, bij deze. Neemt niet weg dat Johnny een held is en de vloer aanveegt met De Cler, Hofland, Bronckhorst, Greene () en Vlaar.
Net zoals Sneijder toch?quote:Op maandag 5 november 2007 00:44 schreef Flashwin het volgende:
vind je het gek, geen enkele buitenlandse club is geinteresseerd in die grafjosti
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Yeah rightde Cler (beste back van Nederland), van Bronckhorst (speelde bij wereldclubs als Arsenal en Barcelona), Hofland (was international toen Oranje nog serieus te nemen was) zijn nog een klasse beter dan kneus Sjonnie. Qua kwaliteit zijn Greene en Vlaar gelijkwaardig, maar die hebben nog iets van hersenen in hun hoofd, in tegenstelling tot kwijlende josti Heitinga.
Das ff naar voor alle VMBO'ers die hier een grote bek hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
sjonnie heeft het vwo afgerond, voor de liefhebbers.
had je wat tegen sjonnie?quote:Op maandag 5 november 2007 21:16 schreef i2Them2 het volgende:
Heitinga![]()
Broccoli heeft nog een hoger IQ![]()
Ik zeg toch ook niet dat ik niet jaloers ben op Sjonnie. Zou ook wel met een domme kop over het veld willen rennen en verdedigd worden op fora die ik toch nooit lees.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, wat voor banksaldo heb jij en heeft Heitinga nu?
Ik ook dus dat zegt niks.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
sjonnie heeft het vwo afgerond, voor de liefhebbers.
Ik denk dat de meeste hier die hem hier betichten van het hebben van een laag iq, zelf niet verder dan het VMBO zijn gekomenquote:
en zo s het maar netquote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ff naar voor alle VMBO'ers die hier een grote bek hebben.
nee, die heeft gymnasium afgerondquote:Op woensdag 7 november 2007 15:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof er trouwens niks van, ben je niet in de war met Daniel de Ridder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |