abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2007 @ 19:19:06 #151
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55497227
Rond 2:02: "Ja hoor, gospel.. het ligt wel in me straatje ". Het cynisme !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55497292
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef BVO het volgende:
Ik moest ook lachen
  zondag 23 december 2007 @ 19:44:54 #153
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55497860
Hopelijk komt TPC nog eens langs met een analyse, kan hij meteen de josti die begon over valse noten ontkrachtigen.

Vorige week viel me trouwens (jammergenoeg ) op dat de vriend een beetje last had van zweet onder z'n armen, en deze week had hij opeens een jasje aan.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_55501106
quote:
Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ze was erg goed gisteren!
Ze was inderdaad weer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_55501808
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef BVO het volgende:
Geweldig, ik lag dubbel..
pi_55508005
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:44 schreef LeBeau het volgende:
Hopelijk komt TPC nog eens langs met een analyse, kan hij meteen de josti die begon over valse noten ontkrachtigen.
Tja als jij denkt dat je het beter weet zou ik je oren een keer laten uitspuiten en niet lullen over dingen waar je schijnbaar zelf niets over weet omdat je TPC een analyse moet laten doen. Ik weet wat ik gehoord heb en dat was zwaar slecht.
  maandag 24 december 2007 @ 11:27:48 #157
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55510007
Ik vind het bijzonder moeilijk om over veel kandidaten te oordelen omdat de mix bijzonder slecht was op tv. De orkestband domineerde te veel. hs2 heb jij de tracks gehoord via de monitor desk?

Zou best wel eens de zang van diversen willen horen zonder de begeleiding.
  maandag 24 december 2007 @ 18:57:24 #158
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55516852
quote:
Op maandag 24 december 2007 08:56 schreef hs2 het volgende:

[..]

Tja als jij denkt dat je het beter weet zou ik je oren een keer laten uitspuiten en niet lullen over dingen waar je schijnbaar zelf niets over weet omdat je TPC een analyse moet laten doen. Ik weet wat ik gehoord heb en dat was zwaar slecht.
Ik weet ook wat ik gehoord heb, en dat vond ik erg goed, dus laat jij lekker zelf eens wat uitspuiten. Ik wil de analyse van TCP vooral lezen omdat hij met interessantere dingen aan komt zetten dan "dat was vals".
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 24 december 2007 @ 19:00:20 #159
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_55516949
Nu moet TCP natuurlijk niet komen met "dat was vals", want dan sta ik hier even goed dom woorden uit te braken.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_55529078
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:27 schreef oYo het volgende:
De orkestband domineerde te veel. hs2 heb jij de tracks gehoord via de monitor desk?
Nope de stream op internet.
pi_55529299
quote:
Op maandag 24 december 2007 18:57 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Ik weet ook wat ik gehoord heb, en dat vond ik erg goed, dus laat jij lekker zelf eens wat uitspuiten. Ik wil de analyse van TCP vooral lezen omdat hij met interessantere dingen aan komt zetten dan "dat was vals".
Ik zal even gedetailleerd aangeven wat er vals is en ik ben daarbij ook eerlijk over een mooi stukje.
Ik ben zeker niet iemand die kandidaten gaat bashen maar ik vind het wel van belang om aan te geven dat de jury andere kandidaten verwijdt van vals zingen terwijl Charlene hier door het hele nummer valse noten zingt. Terwijl het ook niet echt een moeilijk nummer is om te zingen technisch.

As the [1.snow] (vals) [2.flies] (zwabbert om de toon)
On a cold and gray chicago mornin
A poor little baby [3.child is born] (vals)
In the ghetto
And his mama cries
[4.cause if theres] (vals) one thing that she dont need
Its another hungry mouth to feed
In the ghetto

People, dont you understand
The child needs a helping hand
Or he'll grow to be an angry young man some day
Take a look at you and me,
Are we too blind to [5.see] (vals),
[6.Do] we simply turn our heads
And [7.look the other] (vals) way

Well the [*.world turns] (-7 in het loopje (blues) vanaf de root, niet slecht bedacht en mooi)
And a hungry little boy with a runny nose
Plays in the street as the cold wind [8. blows
In the] (niet echt super vals maar wel ernaast) ghetto

Then one night in desperation
[9. A young man] (deze is echt lelijk en vals) breaks away
He buys a gun, steals a car,
Tries to run, but he dont get far
And his mama [10. cries] (ondertoon is vals aan het eind)

Le beau, niks persoonlijks maar iemand uitmaken voor een Josti terwijl je zelf geen technische kennis hebt vind ik niet echt fraai. Vind sowiso de ongenuanceerdheid en grofheid op dit forum soms ongehoord.
Mag hopen dat dit tijdens deze kerstdagen wat minder is.
pi_55529340
freak

prettige feestdagen trouwens
A little bit hateful
pi_55529381
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 10:08 schreef Liquidootje het volgende:
freak

prettige feestdagen trouwens
Dank je.
Gelukkig kerstfeest en iedereen nog fijne feestdagen!
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:40:52 #164
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55530439
Die grofheid moet je gewoon niet persoonlijk opvatten en dan is er niks aan het handje. En ik ben het gedeeltelijk met je eens, het was af en toe niet helemaal zuiver (ik denk dat het komt omdat het eigenlijk een te laag nummer voor haar is), maar dat neemt niet weg dat de uithaaltjes wél perfect waren en de algehele performance (lelijk woord ) wél enorm goed op mij overkwam.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:47:26 #165
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55530592
hs2, nu moet je eens goed luisteren. Om op kerstochtend een gelovige heldin als Charlene kritisch te benaderen in plaats van enkel met hozanna, 's en 's te bejegenen is tot daar aan toe, maar dat je haar er ook nog van beschuldigt van valse noten door het hele nummer heen, dat gaat echt alle perken te buiten . Charlene heeft een engelenstem, een hemelse verschijning, een goddelijke persoonlijkheid en een performance waar ik enkel "Hallelujah!" op kan uitroepen. Charlene is wereldklasse en zou in elke Internationale Idolseditie tot de top behoren. Nederland moet trots zijn op iemand als Charlene, haar aanbidden. God bless her.

Jij ook een zalig kerstfeest, hs2 .

PS: Om je kerstochtend prettig uit te luiden zou ik nog eenmaal genieten van dit nummer, in plaats van op zo'n nare toon dit juweeltje te vergallen!
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:48:31 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55530611
BVO . Fijn om te zien dat mijn pluspuntenmotivatie klopt .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:50:35 #167
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55530648
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 10:01 schreef hs2 het volgende:
[9. A young man] (deze is echt lelijk en vals) breaks away
Als die het meest valse is..... ik zal er wel geen gehoor voor hebben, maar ik vind het een keurige noot. Praise Charlene!
pi_55530747
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:50 schreef BVO het volgende:
Als die het meest valse is..... ik zal er wel geen gehoor voor hebben, maar ik vind het een keurige noot. Praise Charlene!
Ik heb niet aangegeven dat deze het meest vals is, alleen lelijk.
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:05:51 #169
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55530882
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:56 schreef hs2 het volgende:

[..]

Ik heb niet aangegeven dat deze het meest vals is, alleen lelijk.
Nouja, vanwege je commentaar viel deze me het meest op, maar als ik dan terugluister hoor ik er persoonlijk (!) echt niets lelijks in. Misschien omdat ik muzikaal minder onderlegd ben, dat kan best hoor, maar ik denk wel dat je zo in elk optreden van elke artiest zulke dingen kan vinden. Daarnaast.. soms is aan de rand of net buiten de noot zingen niet eens erg en storend toch?
pi_55531504
ik vind haar goed zij gaat zekers bij de laatste 3 horen
pi_55531640
Vals? Niks van gehoord. Nu ben ik absoluut a-muzikaal - net als 90 procent van de mensheid. Dus als ze zó vals zingt, mag ze dat zeker blijven doen.
pi_55531826
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:05 schreef BVO het volgende:

[..]

Nouja, vanwege je commentaar viel deze me het meest op, maar als ik dan terugluister hoor ik er persoonlijk (!) echt niets lelijks in. Misschien omdat ik muzikaal minder onderlegd ben, dat kan best hoor, maar ik denk wel dat je zo in elk optreden van elke artiest zulke dingen kan vinden. Daarnaast.. soms is aan de rand of net buiten de noot zingen niet eens erg en storend toch?
Iedereen had de afgelopen show wel valse nootjes (zelfs Nathalies uithaal aan het eind was niet in de toonsoort van het nummer). Vindt het alleen niet fair dat dit bij sommigen overdreven expliciet wordt gemeldt. Ik weet wel dat de jury dit doet om iemand harder te maken maar dat kan ook genuanceerder.

Ik ben persoonlijk erg benieuwd hoe de kandidaten gaan groeien in de komende weken.

BTW, Raffaela's performance vond ik het slechts van allemaal. Was erg onzuiver en benedenmaats t.o.v. haar kwaliteit vorig jaar.

Nog fijne kerstdagen gewenst!
pi_55541542
Er zullen heus wel wat valse tonen in zitten, maar door het hele lied door.. Ik ben geen één of andere muziekexpert, maar heb nu meer dan een jaar zangles en kan echt wel horen of iets vals is of niet..

't begin is niet helemaal sterk, maar voor de rest nouja ik hoor 't iig niet
  ESF Reporter woensdag 26 december 2007 @ 15:41:58 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_55553077
Jeetje, wat wordt er klinisch geluisterd naar een optreden! Het doet je wat of het doet je niks. Zijn valse noten het enige criterium om een liedje dan maar helemaal niks meer te vinden?
  woensdag 26 december 2007 @ 17:04:50 #175
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55555130
Nee Cee, sommigen willen ook nog wat zien geloof ik... (heb het over sommige reacties die enkel over het voorkomen van een kandidaat gaan)
pi_55556857
Ik zat de hele tijd te denken aan welke artiest Charlene me deed denken en toen wist ik het: Joss Stone!
pi_55557037
quote:
Op woensdag 26 december 2007 18:33 schreef superhero87 het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken aan welke artiest Charlene me deed denken en toen wist ik het: Joss Stone!
Dat riep mijn schoonmoeder (55) weken terug ook al...
pi_55557174
quote:
Op woensdag 26 december 2007 18:43 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat riep mijn schoonmoeder (55) weken terug ook al...
Ik ook. .
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:47 schreef Svensational het volgende:
Qua stem doet ze me denken aan Joss Stone.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_55557387
Gelukkig overdrijft ze nog niet in d'r improvisatie. Dat vind ik soms minder aan Joss.
That's all folks!
pi_55571507
En Charlene is ook niet zo'n ordinaire pijpslet als Joss Stone.

Charlene is classy en top!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')