Als je doet alsof je er veel vanaf weet, schrijf het dan minstens goedquote:Op maandag 17 december 2007 20:36 schreef TPC het volgende:
Charlene was erg goed... Wat zo bijzonder is zijn haar ritmische intervallen en bereik. Als je het nummer analyseerd zijn er een aantal zaken die belangrijk zijn om niet over het hoofd te zien en in dit geval horen...
1 het nummer is hoog vooral de bridge
2 omdat het nummer up tempo is moest het vreselijk stecato staccato (wat overigens niet hetzelfde is als strak zingen. Staccato betekent dat de noten kort en los van elkaar gespeeld/gezongen worden) ( strak ) gezongen worden
3 Het nummer is in een constante climax....
Wat zij deed: Ze had de juiste toonhoogte ( niet een halfje of octaaf verlaagd )...andere wel...Vreselijk goede ritmische intervallen en door de adlips ad lib te verdelen van laag naar hoog over de 2 choruslines wist ze ook nog het nummer dynamisch ( spannend te houden ) te brengen....Zo... dit moest ik even kwijt....
als er nog mensen zijn die dingen aan mn analyse willen toevoegen lees ik het graag
Die eerste is een slip of the tongue, eronder schrijft hij het wel goed en bij de tweede bedoelt hij het meervoud. Je kunt ook zeiken om het zeiken.quote:Op maandag 17 december 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je doet alsof je er veel vanaf weet, schrijf het dan minstens goed.
Dat wat eronder wel goed geschreven wordt, heb ik volgens mij geschrevenquote:Op maandag 17 december 2007 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die eerste is een slip of the tongue, eronder schrijft hij het wel goed en bij de tweede bedoelt hij het meervoud. Je kunt ook zeiken om het zeiken.
quote:Op maandag 17 december 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Zij zal met Nathalie, Nikki en Sandy gaan strijden om de winst
T blijft wat flauw zo.quote:Op maandag 17 december 2007 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wat eronder wel goed geschreven wordt, heb ik volgens mij geschreven. En om een meervoud dan maar met een p te schrijven, beetje vreemd. maar he, niemand is te oud om iets te leren.
het is staccatoquote:Op maandag 17 december 2007 20:36 schreef TPC het volgende:
Charlene was erg goed... Wat zo bijzonder is zijn haar ritmische intervallen en bereik. Als je het nummer analyseerd zijn er een aantal zaken die belangrijk zijn om niet over het hoofd te zien en in dit geval horen...
1 het nummer is hoog vooral de bridge
2 omdat het nummer up tempo is moest het vreselijk stecato ( strak ) gezongen worden
3 Het nummer is in een constante climax....
Wat zij deed: Ze had de juiste toonhoogte ( niet een halfje of octaaf verlaagd )...andere wel...Vreselijk goede ritmische intervallen en door de adlips te verdelen van laag naar hoog over de 2 choruslines wist ze ook nog het nummer dynamisch ( spannend te houden ) te brengen.... Als we het over kracht hebben...luister dan goed naar haar slotnoot...ongeloofelijke power gedoseerd over een heel nummer!!!! Ongeloofelijk knap!!! Wat ik wel jammer vind is dat apels met peren worden vergeleken...Charlene is Nathalie niet en Nathalie is Charlene niet....er zijn eigenlijk 3 toppers....charlene, nikkie en nathalie....Charlene staat voor techniek en geliktheid...Nathalie staat voor kracht en Nikkie staat voor sound... Alledrie toppers op hun manier... Ik vraag me af hoe charlene een rustig nummer gaat doen en hoe nathalie en nikkie een echt uptempo nummer gaan doen. Zo... dit moest ik even kwijt....als er nog mensen zijn die dingen aan mn analyse willen toevoegen lees ik het graag
Doe je niks aan. Leuke bijdrages.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef TPC het volgende:
Sorry dat ik dyslectie heb ...
niets mis met een spelfoutje hoor...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:54 schreef TPC het volgende:
Sorry dat ik dyslectie heb ... Maar goed, muziek kan ik wel wat over vertellen en STACCATO is wel strak, puntig....etc ik wou het alleen naar wat simple taal vertalen maar bedankt voor je hulp met de spelling. Mocht ik nog iets fout hebben gespeld hoor ik het graag van je...als je wilt sparren over muziek...alleen maar beter. Maar bedankt voor je correcties
Pas op hequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het saai, haar stemgeluid doet me niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |