klopt. Het is maar goed dat Aisha als eerste optrad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zet haar naast Aisha en vergelijk dan het enorme kwaliteitsverschil. Zet 'r naast Asnat en er is nog steeds een aardig verschil!
eens!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:57 schreef BVO het volgende:
Wat ik eerder zei:
Geweldige stem.
Heerlijke performance.
Supertiming.
Innemende persoonlijkheid.
Ik overweeg ook een overstapquote:Op zondag 16 december 2007 02:27 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, in het andere topic had ik gezegd dat Tiffany mijn favoriet was, maar dat was buiten Charlene gerekend. Wat is zij goed!!
'quote:Op zondag 16 december 2007 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Charlene. Ze komt in persoon nog wat onzeker over, maar ze kan écht goed zingen. En dat knipoogje tijdens haar optreden
.
Ja inderdaad, had ik ook niet gedacht!quote:Op maandag 17 december 2007 13:18 schreef Woelli het volgende:
Ze is 19, geef ik haar niet.
Zou zeggen dat ze paar jaar ouder is.
Ze mag wel mij ook iets zekerder worden.
inderdaad, het plaatje klopte helemaal.quote:Op maandag 17 december 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar optreden had het gewoon helemaal.
Dit nummer was redelijk uptempo, en er werd qua vocale techniek volgens mij flink wat van haar vereist om het allemaal goed te brengen. Ik weet niet of er echt verbetering in zit omdat ze al zo ontzettend goed was, maar ik denk dat er aardig wat nummers zijn die ze nog veel beter kan brengen.quote:Op maandag 17 december 2007 14:59 schreef Re het volgende:
top 4 wel denk ik, ze zong goed maar of er verbetering inzit en varieteit moet nog blijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |