Ik denk dat ie bedoelt dat het niet moeilijk was om de beste van de avond te zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
Niet moeilijk? Die technische hoogstandjes was niet niks hoor.
Niet moeilijk om de beste te zijn denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef BVO het volgende:
Niet moeilijk? Die technische hoogstandjes was niet niks hoor.
vond ik niet, ze was goed maar het nummer kon veel krachtiger, vond het voor haar een wat matte vertoningquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:05 schreef Ivory_Jones het volgende:
Charlene was weer de beste vanavond!!!
Ze was inderdaad af en toe vals, maar daarnaast was de rest van 't nummer wel weer op heel hoog niveau..quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Mrsgod het volgende:
Ze was een aantal keren vals, en dat word dan weer niet opgemerkt. Andere worden er compleet de grond op in gestampt. Verder vond ik haar wel erg goed, daar niet van!
Dat bedoelde ik (ben nog steeds een vrouw, niet onzijdig ofzo..) inderdaad!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat het niet moeilijk was om de beste van de avond te zijn
Hahaquote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef BVO het volgende:
De internetversie biedt zoals altijd beter geluid: http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)arlene.avi_plain.xml
Kippenvel, echt briljant gewoon.
En dit zeg ik zonder overdrijven, ik vind het echt heel mooi.
Bij "Tried to catch a shooting star, what seems so close can't be that far" ging ze even heel erg vals, maar als de rest me gewoon kippenvel bezorgt vind ik dat niet ergquote:Op zondag 30 december 2007 23:15 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hahamijn mp3tje is toch wat minder dan ik dacht op tv te horen.. Het was best wel vals af en toe!
Dat staat los van idols. Als je goed bent en je begeleiding goed is, dan ga je als een raket met of zonder idols.quote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef Rnnz het volgende:
Eigenlijk vind ik het gewoon jammer dat zo iemand aan Idols meedoet. Ze is gewoon te goed om na een hitje weer te verdwijnen.
Hoewel het woord door Wendy behoorlijk is verkracht in X-factor, kan ik hier oprecht van 'genieten'.quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef BVO het volgende:
De internetversie biedt zoals altijd beter geluid: http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)arlene.avi_plain.xml
Kippenvel, echt briljant gewoon.
En dit zeg ik zonder overdrijven, ik vind het echt heel mooi.
Inderdaad, het valt gewoon in het niet bij de rest van het optredenquote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij "Tried to catch a shooting star, what seems so close can't be that far" ging ze even heel erg vals, maar als de rest me gewoon kippenvel bezorgt vind ik dat niet erg.
Die hoge noot wasquote:Op maandag 31 december 2007 10:27 schreef Leigh het volgende:
Die hoge noot was geweldig en zo totaal onverwacht!
In de weken hiervoor was ze me niet opgevallen. Zag haar voorbij komen, maar ze bleef niet hangen. Nu is dat wel anders! Charlene gaat het ver schoppen als ze zo blijft zingen
Ja, ik vind ook. Dat ene zinnetje is echt niet storend, als je een nummer zo doetquote:Op maandag 31 december 2007 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, het valt gewoon in het niet bij de rest van het optreden![]()
.
Eeeeeensquote:Op maandag 31 december 2007 18:41 schreef Marissje het volgende:
Die hoge noot was![]()
De rest van het nummer trouwens ook.
![]()
Charlene is echt veruit mijn favoriet nu, ze is zo leuk & muzikaal & leuk om naar te luisteren & te kijken
Haar stemgeluid is zo apart & ze kiest ook goeie liedjes..![]()
Zo nu en dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:04 schreef oYo het volgende:
BVO pubert nog?
Ik vond 't ook niet storend, maar ik weet van vorig jaar dat ik, als ik zeg dat alles geweldig is en dat niet helemaal zo is, daar over gezeurd kan gaan worden!quote:Op maandag 31 december 2007 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, het valt gewoon in het niet bij de rest van het optreden![]()
.
Ik zou wel meer van haar willenquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:13 schreef raspetocha het volgende:
Ze doet het heel goed!!!!!Ze gaat winnen.Ik zou een cd van haar willen
Ik zal je maar snel uit je dromen helpen: ze is bezetquote:
Haha grappig hoor.. JIj bent vast de leukste thuis!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:24 schreef DSS24 het volgende:
Goeie site zeg !
Direct op de homepage waar ze een Hitlergroet brengt.
Ik ga 9 februari naar de liveshow! Als er nog 5 zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:59 schreef BVO het volgende:
Lotjeeee! Ga je naar de liveshows? Want ik mis het "praat hier na over de liveshows en show je foto's met kandidaten"-topic.
Ik ben thuis wel de leukste, maar dat komt omdat de rest al helemaal geen humor heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:05 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Haha grappig hoor.. JIj bent vast de leukste thuis!
Charlene wilde zelf zo op de foto, zeker niet als Hitlergroet! Het was gewoon lekker gek doen, beetje karate houding..
Het gaat om het gebaar..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ben thuis wel de leukste, maar dat komt omdat de rest al helemaal geen humor heeft.
Maar het is wel een baggersite.
Samen met iemand anders ja. En 't is geen topsite, dat komt deels doordat het een tk site is!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:26 schreef Liquidootje het volgende:
Heb jij het gemaakt lotje?
Vroeger mocht 't volgens mij wel, maar goed! het is een tk site, zet charlene voor tk en daarachter fansite, dan ben jer ook!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:28 schreef Leigh het volgende:
Jammer dat Sven een fansite aanziet voor spam. In dit forum is het ontopic.
Daarnaast vind ik het 1-maal geven van een link niet zozeer spammen. Maar goed, wat hij wil
met een leuke Dirndlquote:
This post is worthless....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:32 schreef Greys het volgende:
Ah, zo'n foto heb ik ook nog ergens (Lang leve de Sound of Music Meezing-bioscoop)![]()
Vind je Charlene een rocker? Of trek ik nu een verkeerde conclusie?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef chansadres het volgende:
Ontopic: Ik denk dat ze iets van Golden Earring uit de kast trekt (of zoiets dergelijks). Vind trouwens leuk dat er nu wat meer rockers in het programma zitten en minder R&B.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan nog, Charlene wordt iedere keer geassocieerd met gospel.
Prachtigquote:
OKe, opgelost.quote:Muziek: Soul, R&B, hip-hop, blackgospel
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:30 schreef BVO het volgende:
meer into gospelzangers als Brian McKnight hoor.
Ja en die verduvelde triooltjes en toonladders en al dat andere soort dingetjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan nog, Charlene wordt iedere keer geassocieerd met gospel.
Ik vind Charlene echt geeen rocker! Ze mag het van mij wel laten zien! Ze heeft een up-tempo, mid-tempo en een ballad gedaan, dus een rock nummer is weer even heel anders dan de nummers tot nu toe!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja en die verduvelde triooltjes en toonladders en al dat andere soort dingetjes.
Elvis Presley zong ook gospel maar was toch echt een rocker
Charlene is inderdaad bijna de enige die WEL de goede liedjes kan kiezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:20 schreef chansadres het volgende:
Nu dat ik haar hyves heb gezien, ben ik een beetje teleurgesteld. Ik las op een andere website dat ze wel van classic rock hield. Maar de liedjes die ze tot nu heeft uitgekozen zijn het allemaal leuke liedjes. We zullen zien
Ik vind Toto ook heel goed te pruimen, maar zou bij 'muziek' hetzelfde zetten als Charlene. Oftewel; zo zwart/wit is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:20 schreef chansadres het volgende:
Nu dat ik haar hyves heb gezien, ben ik een beetje teleurgesteld. Ik las op een andere website dat ze wel van classic rock hield. Maar de liedjes die ze tot nu heeft uitgekozen zijn het allemaal leuke liedjes. We zullen zien
Is het dat niet dan? Zo zou ik het ook wel noemen eigenlijk... of valt het niet in dezelfde categorie als The Scorpions (die ik ook wel classic rock vind)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:27 schreef Fir3fly het volgende:
Noemt iemand hier nou Toto classic rock?
Idd, kan niemand aan tippen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef BVO het volgende:
Simply the best.
Ze is echt heel erg leuk en grappig inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk optreden. En ik vind haar zo leuk qua persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |