Inderdaad, het valt gewoon in het niet bij de rest van het optredenquote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij "Tried to catch a shooting star, what seems so close can't be that far" ging ze even heel erg vals, maar als de rest me gewoon kippenvel bezorgt vind ik dat niet erg.
Die hoge noot wasquote:Op maandag 31 december 2007 10:27 schreef Leigh het volgende:
Die hoge noot was geweldig en zo totaal onverwacht!
In de weken hiervoor was ze me niet opgevallen. Zag haar voorbij komen, maar ze bleef niet hangen. Nu is dat wel anders! Charlene gaat het ver schoppen als ze zo blijft zingen
Ja, ik vind ook. Dat ene zinnetje is echt niet storend, als je een nummer zo doetquote:Op maandag 31 december 2007 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, het valt gewoon in het niet bij de rest van het optreden![]()
.
Eeeeeensquote:Op maandag 31 december 2007 18:41 schreef Marissje het volgende:
Die hoge noot was![]()
De rest van het nummer trouwens ook.
![]()
Charlene is echt veruit mijn favoriet nu, ze is zo leuk & muzikaal & leuk om naar te luisteren & te kijken
Haar stemgeluid is zo apart & ze kiest ook goeie liedjes..![]()
Zo nu en dan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:04 schreef oYo het volgende:
BVO pubert nog?
Ik vond 't ook niet storend, maar ik weet van vorig jaar dat ik, als ik zeg dat alles geweldig is en dat niet helemaal zo is, daar over gezeurd kan gaan worden!quote:Op maandag 31 december 2007 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, het valt gewoon in het niet bij de rest van het optreden![]()
.
Ik zou wel meer van haar willenquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:13 schreef raspetocha het volgende:
Ze doet het heel goed!!!!!Ze gaat winnen.Ik zou een cd van haar willen
Ik zal je maar snel uit je dromen helpen: ze is bezetquote:
Haha grappig hoor.. JIj bent vast de leukste thuis!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:24 schreef DSS24 het volgende:
Goeie site zeg !
Direct op de homepage waar ze een Hitlergroet brengt.
Ik ga 9 februari naar de liveshow! Als er nog 5 zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:59 schreef BVO het volgende:
Lotjeeee! Ga je naar de liveshows? Want ik mis het "praat hier na over de liveshows en show je foto's met kandidaten"-topic.
Ik ben thuis wel de leukste, maar dat komt omdat de rest al helemaal geen humor heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:05 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Haha grappig hoor.. JIj bent vast de leukste thuis!
Charlene wilde zelf zo op de foto, zeker niet als Hitlergroet! Het was gewoon lekker gek doen, beetje karate houding..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |