quote:
Wat is er NU weer gebeurd?quote:Op maandag 5 november 2007 22:08 schreef samjustme het volgende:
Ik houd bij deze definitief op met mannen.
alle homos zeggen dat! (behalve angelina jolie dan)quote:Op maandag 5 november 2007 22:08 schreef samjustme het volgende:
Ik houd bij deze definitief op met mannen.
Ik krijg niet genoeg aandacht van hemquote:
Had je gewoon niet vanaf het begin te hoge verwachtingen?quote:Op maandag 5 november 2007 22:15 schreef samjustme het volgende:
Ik krijg niet genoeg aandacht van hem.
Ik ga denk ik maar in negeer mode bij hem.
Puberrrrrrr...quote:Op maandag 5 november 2007 22:15 schreef samjustme het volgende:
Ik krijg niet genoeg aandacht van hem.
Ik ga denk ik maar in negeer mode bij hem.
Held.quote:
Het zit een beetje weird inelkaar zowel hoe ik hem heb leren kennen, en hij wou zogenaamd exclusiviteit. Maar ja ik twijfel of ie dat ook echt meent, zal wel niet. Ach bekijk het rustig af en ik sprak afgelopen zaterdag al een andere leuke jongen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je gewoon niet vanaf het begin te hoge verwachtingen?
"Welcome to the Midnight Pie Shop, may I take your order?"quote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef Tomasso het volgende:
Held.
Nu krijg ik er trek in en wil ik er eentje halen
Meenemen of bezorgservice?quote:Op maandag 5 november 2007 22:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Welcome to the Midnight Pie Shop, may I take your order?"
Drive-thru.quote:Op maandag 5 november 2007 22:34 schreef Tomasso het volgende:
Meenemen of bezorgservice?
Die's nu ook pas na een drive-thru open.quote:Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga wel zelf naar de Hema.
De el hema in Amsterdam?quote:
Had pas al iemand gedaan.. maar weet niet meer in welk kanaal. Niet in #gay.jongeren in ieder gevalquote:Op maandag 5 november 2007 21:54 schreef Manias het volgende:
moeten we eiglk es doen.. de oude crew weer op irc forceren!
quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die's nu ook pas na een drive-thru open.
Ja, het is alweer 10 voor 11. Morgen weer om 7 uur uit m'n bedjequote:
Ik woon in Rotterdam, waarom zou ik dan naar a'dam gaanquote:
*Kreun*quote:Op maandag 5 november 2007 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
*Zucht*
Hmmm... Nee.quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef samjustme het volgende:
Pff wat is deze jongen toch mooi.
http://www.gay.nl/conqueror?boffset=20#buddies
mooi een poot tussen de deur gehouden na je stage dusquote:Op maandag 5 november 2007 21:48 schreef Manias het volgende:
[..]
Ja! En nu werk ik daarzelfde werk alleen dan met geld
![]()
Mja, zo krijg je die roddels wel...quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef Tomasso het volgende:
*Kreun*
Ik had deze reactie al verwachtquote:Op maandag 5 november 2007 22:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, zo krijg je die roddels wel...
zal ik dat bij afwezigheid van Ajuu dan maar weer doenquote:Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wie opent er een #gay.ouderen?![]()
We vallen nou eenmaal niet op dezelfde types en godzijdank zijn we elkaars types nietquote:
Wat als ik je zeg dat ik er werkelijk nog nooit binnen ben geweest?quote:Op maandag 5 november 2007 22:56 schreef Vlarp het volgende:
Zeg Tomasso, hoor jij nou ook bij de tieners die zaterdagavond niet konden gaan stappen omdat de Palace was gesloten?
Een man naar m'n hart.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Tomasso het volgende:
Wat als ik je zeg dat ik er werkelijk nog nooit binnen ben geweest?
Dan mag je blijven.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan vind ik je okéquote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
jah ik ook :/quote:Op maandag 5 november 2007 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Men!
Ik moet naar bed zo..Dus geen uitgebreide chat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |