mona schepijs caramelquote:Op zondag 4 november 2007 23:31 schreef Tomasso het volgende:
Wat wil je ons nog vragen? Wat voor smaak ijs?
Werkelijk? Ik heb anders hele leuke outdoor-kleding heurquote:Op zondag 4 november 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik zie Zakje dan weer niet met een mandje in het bos op weg naar grootmoeder![]()
nou wacht nog maar af wat er gaat gebeuren als Cairon hier straks weer postquote:Op zondag 4 november 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het lijkt je wel erger dwars te zitten dan Cairon. Jesus
Hij valt op zakje vandaarquote:Op zondag 4 november 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het lijkt je wel erger dwars te zitten dan Cairon. Jesus
maar toch geen outfit met een bijpassend pitrieten mandje ?quote:Op zondag 4 november 2007 23:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik heb anders hele leuke outdoor-kleding heur![]()
Ik heb 6 tassen maar geen mandje..........bespeur ik hier een excuus om te gaan shoppenquote:Op zondag 4 november 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch geen outfit met een bijpassend pitrieten mandje ?
sgoed, gaan we samen ook alvast stenen uitzoeken die we dan in de buik van de wolf kunnen stoppen ?quote:Op zondag 4 november 2007 23:48 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb 6 tassen maar geen mandje..........bespeur ik hier een excuus om te gaan shoppen?
Stenen voeren lijkt me te omslachtig, nee als ik ooit nog iemand uit de weg ga ruimen, gebruik ik zeker en vast vergifquote:Op zondag 4 november 2007 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sgoed, gaan we samen ook alvast stenen uitzoeken die we dan in de buik van de wolf kunnen stoppen ?
daarom mag ik ook nooit snoepjes van vreemde meneren aannemen van mijn moederquote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Stenen voeren lijkt me te omslachtig, nee als ik ooit nog iemand uit de weg ga ruimen, gebruik ik zeker en vast vergif.
Da's verrassend.quote:
Who says I do?quote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
je moet niet alles geloven wat hier gezegs wordt
Je gaat het nu dus ontkennenquote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
je moet niet alles geloven wat hier gezegs wordt
De truc is ook dat je arsenicum o.i.d. voorzichtig op de randjes van je eigen lippen smeert om vervolgens je slachtoffer zoenen !quote:Op zondag 4 november 2007 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom mag ik ook nooit snoepjes van vreemde meneren aannemen van mijn moeder![]()
Toxic wayquote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
De truc is ook dat je arsenicum o.i.d. voorzichtig op de randjes van je eigen lippen smeert om vervolgens je slachtoffer zoenen !Dat is nogeens moorden in stijl
![]()
jij bent gewoon de broer van Alie Cynaankaliquote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
De truc is ook dat je arsenicum o.i.d. voorzichtig op de randjes van je eigen lippen smeert om vervolgens je slachtoffer zoenen !Dat is nogeens moorden in stijl
![]()
Vergif is voor damesquote:Op zondag 4 november 2007 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Stenen voeren lijkt me te omslachtig, nee als ik ooit nog iemand uit de weg ga ruimen, gebruik ik zeker en vast vergif.
Het is veel stijlvoller dan iemand zijn keel afsnijdenquote:
Ik wil voorstellen dat we deze vraag veranderen in:quote:En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
quote:Hoeveel keer heb je Nathan al geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer).
maar sowieso moet je geen arsenicum gebruiken valt veel te snel op.quote:Op maandag 5 november 2007 00:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het is veel stijlvoller dan iemand zijn keel afsnijden![]()
het effect van nitroglycerine is natuurlijk veel leukerquote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar sowieso moet je geen arsenicum gebruiken valt veel te snel op.
Atropine dan? Kijken of de intratuin nog een wolfskers heeft staanquote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar sowieso moet je geen arsenicum gebruiken valt veel te snel op.
Hij is nieuw, jaag hem niet wegquote:Op maandag 5 november 2007 00:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik wil voorstellen dat we deze vraag veranderen in:
[..].
en minder vieze kleren...quote:Op maandag 5 november 2007 00:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het is veel stijlvoller dan iemand zijn keel afsnijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |