pas ik 'm daarna wel aan okee?quote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef Together het volgende:
Misanthropist, even wachten tot Lynx klaar is met stemmen.
Gezellig, wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 5 november 2007 14:11 schreef Woelli het volgende:
ik ga naar S_s
quote:
Eerste post in Idolsquote:Op maandag 5 november 2007 16:45 schreef JanJohanDeAlgenMan het volgende:
*knip*
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
*stemt* Lijst van Together pakken maar?
KLAaaaaar!quote:
Na de volgende exit dus.quote:Op zondag 4 november 2007 22:04 schreef Svensational het volgende:
Als de helft van de kandidaten weg is, kun je nog steeds twee negatieve punten geven, maar slechts één positieve punt. Anders houdt het ook niet meer op.
Dank, niet meegekregen.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Together het volgende:
De juiste lijst (zonder dubbele Maud en met een punt minder voor Jamai, omdat -Vaduz- hem maar één pluspunt had mogen geven):
Oh, dat had ik niet helemaal in de gatenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Tom, het is +1 geworden, ipv +2.
volgens mij hoort Maud op 14 te staanquote:Op woensdag 14 november 2007 12:34 schreef Together het volgende:
De juiste lijst (zonder dubbele Maud en met een punt minder voor Jamai, omdat -Vaduz- hem maar één pluspunt had mogen geven):
Hind 21
Chantal 19
Marlies 19
Reinout 19
Dewi 19
Maud 18
borisz +2 Maud = 20quote:Op woensdag 14 november 2007 10:01 schreef chansadres het volgende:
Hind 23
Chantal 19
Marlies 19
Irma 19
Reinout 19
Ellen 18
Maud 18
Dewi 17
Christon 17
Jamai 15
Yuli 15
Angelique 15
Marieke 13
Ron 13
Zosja 11
David 11
Meike 9
Eric 9
Marescha 3
JK 3
-- Marescha Jij moet meedoen met een modelachtig programma
-- JK Jij moet mee doen met Project Catwalk
-- David Doe asjeblief nergens aan mee
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hoort Maud op 14 te staan![]()
Je doet alleen veel met je talent als je in de top 40 staat?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Hind -2, doet zo weinig met haar talent, het grote publiek hoort weinig tot niets van haar
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef chansadres het volgende:
-- David De laatste in het rijtje el uit
Ik snap niet dat mensen haar geen talent vinden hebben. Ze maakte een grote fout tijdens de eerste liveshow en dat heeft haar meteen de nek omgedaan. Ze had zeker de stem en de looks om in ieder geval in de top 5 te komenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef BVO het volgende:
[..]
[afbeelding]. Geen talent? Hij had sowieso al meer talent in zijn kleine teen dan Meike en Eric bij elkaar. Eric's "acteertalent" included.
Ik vond Meike al niet goed in de workshops. Toen ging ze ook door met hulp van de jury.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen haar geen talent vinden hebben. Ze maakte een grote fout tijdens de eerste liveshow en dat heeft haar meteen de nek omgedaan. Ze had zeker de stem en de looks om in ieder geval in de top 5 te komen
Zie het nu pas, even reageren. Tuurlijk is dat niet zo, maar je hoort nog minder van haar dan bands/ artiesten uit de alternatieve scene. Met haar stem kun je veel meer mensen inpakken, maar dat doet ze dus niet. Ze is het idool van jou en nog een paar, maar veel verder komt ze niet. Zonde.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:05 schreef BVO het volgende:
Je doet alleen veel met je talent als je in de top 40 staat?!!
Nouja, ze is dit hele jaar bezig geweest met haar album dat binnen 2 maanden uitkomt, dus dan hoor je weer genoeg van haarquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie het nu pas, even reageren. Tuurlijk is dat niet zo, maar je hoort nog minder van haar dan bands/ artiesten uit de alternatieve scene. Met haar stem kun je veel meer mensen inpakken, maar dat doet ze dus niet. Ze is het idool van jou en nog een paar, maar veel verder komt ze niet. Zonde.
Je mag maar 1x per dag stemmen. Deze overslaan mensen!quote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Deceit het volgende:
Hind 14
Dewi 12
Ellen 12
Maud 11
Marlies 10
Irma 9
Christon 9
Angelique 9
Chantal 8
Zosja 7
Yuli 6
Reinout 3
Jamai 2
Ron 1
-2 voor reinout en jamai boooohooooo
+1 Hind
Ik ben aan dequote:
je mag nog maar 1 + punt geven, dus ellen staat op 13quote:Op maandag 19 november 2007 15:16 schreef Woelli het volgende:
++ Ellen gewoon de beste
-- Jamai, Raffa en Boris er al uit, jij nog niet![]()
-- Reinout vond ik als Arnie al nooit leuk
Ellen 14
Hind 13
Dewi 12
Maud 11
Irma 10
Angelique 9
Marlies 8
Chantal 8
Zosja 7
Christon 7
Yuli 6
Reinout 3
Jamai 2
Ron 1
BVO had je stemmen van 10:46 al gecorrigeerd, dus die van 12:38 waren overbodig.quote:Op maandag 19 november 2007 23:33 schreef Deceit het volgende:
hallo ik mocht nog stemmen hoor! Mijne was fout namelijk.. WTF?
zeg dat dan..quote:Op maandag 19 november 2007 23:40 schreef Together het volgende:
[..]
BVO had je stemmen van 10:46 al gecorrigeerd, dus die van 12:38 waren overbodig.
quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef soylent het volgende:
+1 Dewi, ooh Dewi is zoo goed, ja je laten neuken en bezwangeren op je 16e, wat een prestatie, gelukkig kan je ook al zo goed zingen, we zullen nog veel van je horen
-2 Ron, omdat ik geen flauw idee heb wie Ron is, dus van mij mag ie opbokkenDag Ron, dood ben je, dood!!
-2 Reinout, met je babyface je was niets, je bent niets, je zal niets worden!@! Word maar vroeg kaal!
Je lijst klopt niet! Je mag maar 1 + punt gevenquote:Op woensdag 21 november 2007 08:15 schreef marky het volgende:
Ellen 9
Hind 8
Dewi 8
Christon 6
Irma 6
Marlies 6
Angelique 3
Yuli 3
Chantal 2
Maud 2
Zosja 1
Jamai 0
Wat een lijst vol met verliezers
Je lijst klopt niet jamail was al op 0 dan is hij er toch uit?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:30 schreef Dark1 het volgende:
Juiste lijst
Hind 8
Ellen 8
Christon 6
Irma 6
Dewi 6
Marlies 4
Angelique 3
Yuli 3
Maud 3
Chantal 2
Zosja 1
Jamai 1
Dom doen is wat andere hebben gedaan door mensen eruit te stemmen die duidelijk al bewezen gesurvived hebben. Dat is dom. Dat ik het inmiddels een lijstje vol met idols kneusjes vind mag duidelijk zijn. Het gross van wat er nu instaat doet het uiterst belabberd in de bizz.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:58 schreef Dark1 het volgende:
[quote]Op woensdag 21 november 2007 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk overslaan, omdat je zo dom aan het doen ben omdat Jim er al uit is
Waarom is dat dom? Niemand heeft dezelfde smaak! Boris is er toch ook al uit? Hoor je al die Borisfans zich druk maken?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:13 schreef marky het volgende:
[..]
Dom doen is wat andere hebben gedaan door mensen eruit te stemmen die duidelijk al bewezen gesurvived hebben. Dat is dom. Dat ik het inmiddels een lijstje vol met idols kneusjes vind mag duidelijk zijn. Het gross van wat er nu instaat doet het uiterst belabberd in de bizz.
Het is idd maar een spelletje. Al schept het sommige nogal een genoegen om vooral andere dwars te zitten en niet meer op redelijke gronden een spelletje te spelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:00 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Waarom is dat dom? Niemand heeft dezelfde smaak! Boris is er toch ook al uit? Hoor je al die Borisfans zich druk maken?
Jezus je lijkt wel een klein kind niet normaal! Hoe oud ben je? 9 jaar ofzo?
Het is maar een spelletje! Als jij je al drukt maakt om een spelletje, dan heb je volgens mij geen leven… WTF. Echt triest dit
Huilie. Iedereen heeft zich toch aan de regels van het spel gehouden? En waar dat niet het geval was, werd diegene gecorrigeerd. Maar in elk geval bedankt voor het bevestigen van een aantal vooroordelen over Jim-fans.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:51 schreef marky het volgende:
Zou het spelletje zuiver gespeeld worden...
En vervolgens stem je Jamai eruit…quote:Op woensdag 21 november 2007 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Het is idd maar een spelletje. Al schept het sommige nogal een genoegen om vooral andere dwars te zitten en niet meer op redelijke gronden een spelletje te spelen.
Tja en dat Boris eruit is klopt natuurlijk ook niet. Zou het spelletje zuiver gespeeld worden dan zouden we op zijn minst met een lijstje Boris, Hind, Jamai en Jim over moeten blijven maargoed. We spelen dus gewoon een onzin spelletje. misschien moeten we het dan ook maar noemen... het grote onzin idols survival topic.
Enne mijn slaapkamer deel ik al met een andere fokker.
Whehequote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef Together het volgende:
Marky moet maar het topic Jank *hier* na 4 jaar nog steeds dat Jim niet heeft gewonnen openen. En laten wij hier nu maar gewoon verdergaan met het spelletje. Dank u.
-2 dewiquote:Op woensdag 21 november 2007 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
-2 Hind![]()
+1 Marlies![]()
+1 Christon![]()
Dewi 7
Ellen 7
Christon 6
Hind 6
Marlies 5
Irma 5
Angelique 3
Yuli 1
Zeg doe jij is even een beetje normaal. Ik heb niet met je geknikkert. Ik vind deze post eigenlijk redelijk laag bij de grond. Ik val niemand persoonlijk aan.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef BVO het volgende:
Marky, ben je nu echt een volwassen man? Dat vraag ik me gewoon af.
Je bent gewoon een beetje de weg kwijt lijkt het. Geef niet, over gebrek aan smaak valt niet te twisten.
Waarom stem jij maar 2 keer?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Zeg doe jij is even een beetje normaal. Ik heb niet met je geknikkert. Ik vind deze post eigenlijk redelijk laag bij de grond. Ik val niemand persoonlijk aan.
Dat ik het inmiddels een lijstje vol kneuzen vind waar het overgevoelige hetrotestosteron van Fokmannetjes zwaar in door komt mag ik best zeggen.
Hind 7 Omdat het een aandachtsgeile hoer is die nu na de soundmix en idols het songfestival nodig heeft om haar carriere nieuw leven in te blazen
Christon 4
Dewi 4
Irma 4
Ellen 2
Angelique 1was helemaal geen goede zangeres zon regelmatig vals
Marlies 1
omdat hij gewoon aan het zieken is. Marky uitsluiten van deelname is de beste oplossing.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom stem jij maar 2 keer?
Even aanpassen... het lijstje van Marky niet gebruiken omdat hij maar 2 stemmen heeft gedaan!quote:Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Heterotestosteron. Zelfs ik vind dat Jim een leeghoofdig, matigzingende knuppel is.
-2 Hind. Om het spannend te houden
-2 Christon. Om hem eruit te werken
-2 Ellen..
Hind 5
Dewi 4
Irma 4
Christon 2
Angelique 1
Marlies 1
Exit:
Ellen 0
Ta ta, Ellen.