SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Jack Vasser uit journeyman is gavin goddard
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:25 schreef Tommeh het volgende:
Spoiler Seizoen 2 :Aubrey is zo geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
wanneer is die? Komende dinsdag al? En dan stop t en zijn er helemaal geen leuke series meer nu prison break een stop heeft en heroes ook (ja dan moet ik t downloaden maar vind t altijd wel leuk om er weer lekker ervoor te gaan zittenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Get ready for the season finale!!!!!!!!!!!!!!![]()
u got that right!quote:Ooh and by the way.. big cat SUCKS!!!
Haha ik moet je helaasch teleurstellen.. afgelopen dinsdag was de season finale.. kan ook zijn dat NET5 meteen doorgaat met het uitzenden van S2.. maar ik zou er maar niet vanuit gaan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wanneer is die? Komende dinsdag al? En dan stop t en zijn er helemaal geen leuke series meer nu prison break een stop heeft en heroes ook (ja dan moet ik t downloaden maar vind t altijd wel leuk om er weer lekker ervoor te gaan zitten)
[..]
u got that right!
aah nee!quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Haha ik moet je helaasch teleurstellen.. afgelopen dinsdag was de season finale.. kan ook zijn dat NET5 meteen doorgaat met het uitzenden van S2.. maar ik zou er maar niet vanuit gaan!
Dit waren er inderdaad bizar weinig. Gelukkig ben ik al lekker bij seizoen 2quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
aah nee!Waarom ook zo verdomd weinig afleveringen in een seizoen...
Waarschijnlijk zijn ze er niet mee gekapt.. zal alleen een maandje duren voordat ze verder gaan met season 2. Season 1 duurt idd maar 6 afleveringen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Grrrr Net 5 is ermee gekapt hoor
Klopt het dat seizoen 1 maar iets van 6 afleveringen heeft en weet iemand wanneer seizoen 2 begint?
Nee, 7 Januari pasquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Werd dat gister gewoon uitgezonden.. oftewel vandaag te downloaden>?
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |