Mogguhquote:Op maandag 5 november 2007 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
Dat jullie in het weekend een stage sc topic volbaggeren, ik blijf het knap vinden
Goeiemorguh
Beetje intregeren met de locals en een beetje conditie trainenquote:
Feestquote:Op maandag 5 november 2007 09:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje intregeren met de locals en een beetje conditie trainen
Krijg je er voor betaald ofzo?quote:Op maandag 5 november 2007 09:44 schreef PieterBas het volgende:
Hoi Dean
Ik heb zo zin in vanmiddag![]()
Ik ga meetrainen met de plaatselijke atletiekvereniging..
quote:Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste keer dat ik zoiets actiefs ondernam, had ik er een gescheurde nier aan over gehouden.
Dus tja, ik doe alleen nog maar veilige dingen om mijn conditie op peil te houden.
ben ik de enige die hier aparte conclusies uit trektquote:Op maandag 5 november 2007 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is nog wel te doen, maar ik ga dan ook niet verder dan rennen, fietsen en euhm... tja... dat is het eigenlijk, tenzij je sex meetelt.
Hoezo? rennen en fietsen is toch redelijk veilig? Vroeger ging ik regelmatig kickboksen, muay thai en karate trainingen meelopen. Stuk linker...quote:Op maandag 5 november 2007 10:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die hier aparte conclusies uit trekt![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste keer dat ik zoiets actiefs ondernam, had ik er een gescheurde nier aan over gehouden.
Dus tja, ik doe alleen nog maar veilige dingen om mijn conditie op peil te houden.
quote:Op maandag 5 november 2007 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is nog wel te doen, maar ik ga dan ook niet verder dan rennen, fietsen en euhm... tja... dat is het eigenlijk, tenzij je sex meetelt.
ik heb gewoon een zieke geest denk ikquote:Op maandag 5 november 2007 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Die eerste quote, heb ik het over levensgevaarlijke activiteiten als atletiek, die ik dus niet meer ondernam. Die tweede quote heb ik het over de enige lichamelijke activiteiten die ik nog onderneem, rennen en fietsen zijn, en seks als dat als lichamelijke activiteit wordt gezien.
Maar ik snap wat je bedoelt, in combinatie zijn het rare uitspraken
quote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gewoon een zieke geest denk ik
Loontjahh... Jij woonde toch in de kokmeeuw?quote:Op maandag 5 november 2007 10:27 schreef Loontjah het volgende:
Ik vind me eigen zielig.
Ik ben vergeten van het weekend brood te gaan halen.
En nu heb ik brood bij van een week oud, en 3 cupjes jam
Ik heb voor straf mezelf niet getrakteerd op een vers brood van AH to go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |