Een meid die ik vaker spreek op msn dan irl (en die ik ook leuk vind, wat ze weet) zie vertelde me laatst iets raars.
Ze had een paar weken terug iets gedaan bij een jongen in de douche waarmee ze die dag had afgesproken waar ze zo te horen uit vrije wil deed maar ze zich achteraf wel gebruikt voelde, maar ze er wel van geleerd had. A fijn ik schonk er niet zoveel aandacht omdat het gewoon haar eigen schuld was (ik snapte er ook niets van, ze weet dat ik haar leuk vind en dan gaat ze deze ervaring tegen mij vertellen?). Ze werd daarna ontzettend pist op mij toen ik vertelde dat ik haar daar niet voor aan had gezien...
Paar weken daarna begon ze er weer over, wat voor een eikel die kerel was, dat ze zich gekwetst voelde etc etc. dat hij had verteld dat ze een slet was, ze lelijk was etc. etc. En ze snapte er niets van, want ze had altijd normaal gedaan tegen die kerel. Ze qoute daarna ook nog een stuk tekst waarin hij vertelde dat hij spijt had van wat er was gebeurd maar waarin hij ook zei dat hij haar gebruikt had..
Ik d8t wat moet ik hier nu weer mee, ik kon ook heel die kerel niet en ik snapte niet waarom ze na 4 weken nog steeds contact had met die kerel (en er weer bij mij mee kwam aanzetten), ze wist dat hij haar gebruikt had.... Naja ik had weer verteld dat hij inderdaad een eikel is maar dat ze het contact gewoon eens moest verbreken, maar dat had ze nu ook gedaan..
Ik vond het achteraf maar een wazig verhaal, vooral omdat ze 4 weken daarna weer met die kerel aan kwam zetten, dus ik had eens uitgezocht wie die kerel was waarna ik contact met hem opgezocht had.... Hieruit bleek dat er van dit verhaal geen kont klopte, hij had al maandenlang een vriendin, hij wou niets met haar te maken hebben, van dat geqoute msn tekst stuk snapte hij helemaal niets van, en ja ze wou inderdaad sex met hem maar hij wou er totaal niets te maken hebben, hij snapte het ook niet echt en werd ook niet echt vrolijk van wat hij allemaal hoorde.
Anders gezegt, ze heeft gewoon alles zitten verzinnen:? wtf zeg waarom verzint in hemelsnaam iemand zulke dingen wat wil je ermee bereiken?
Ik heb haar er overigens ook nog niet mee geconfronteerd, ik weet ook nog niet of ik uberhaubt nog wel contact wil houden met haar..
BlaBlaBla