abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54361541
Een meid die ik vaker spreek op msn dan irl (en die ik ook leuk vind, wat ze weet) zie vertelde me laatst iets raars.
Ze had een paar weken terug iets gedaan bij een jongen in de douche waarmee ze die dag had afgesproken waar ze zo te horen uit vrije wil deed maar ze zich achteraf wel gebruikt voelde, maar ze er wel van geleerd had. A fijn ik schonk er niet zoveel aandacht omdat het gewoon haar eigen schuld was (ik snapte er ook niets van, ze weet dat ik haar leuk vind en dan gaat ze deze ervaring tegen mij vertellen?). Ze werd daarna ontzettend pist op mij toen ik vertelde dat ik haar daar niet voor aan had gezien...

Paar weken daarna begon ze er weer over, wat voor een eikel die kerel was, dat ze zich gekwetst voelde etc etc. dat hij had verteld dat ze een slet was, ze lelijk was etc. etc. En ze snapte er niets van, want ze had altijd normaal gedaan tegen die kerel. Ze qoute daarna ook nog een stuk tekst waarin hij vertelde dat hij spijt had van wat er was gebeurd maar waarin hij ook zei dat hij haar gebruikt had..

Ik d8t wat moet ik hier nu weer mee, ik kon ook heel die kerel niet en ik snapte niet waarom ze na 4 weken nog steeds contact had met die kerel (en er weer bij mij mee kwam aanzetten), ze wist dat hij haar gebruikt had.... Naja ik had weer verteld dat hij inderdaad een eikel is maar dat ze het contact gewoon eens moest verbreken, maar dat had ze nu ook gedaan..

Ik vond het achteraf maar een wazig verhaal, vooral omdat ze 4 weken daarna weer met die kerel aan kwam zetten, dus ik had eens uitgezocht wie die kerel was waarna ik contact met hem opgezocht had.... Hieruit bleek dat er van dit verhaal geen kont klopte, hij had al maandenlang een vriendin, hij wou niets met haar te maken hebben, van dat geqoute msn tekst stuk snapte hij helemaal niets van, en ja ze wou inderdaad sex met hem maar hij wou er totaal niets te maken hebben, hij snapte het ook niet echt en werd ook niet echt vrolijk van wat hij allemaal hoorde.

Anders gezegt, ze heeft gewoon alles zitten verzinnen:? wtf zeg waarom verzint in hemelsnaam iemand zulke dingen wat wil je ermee bereiken?
Ik heb haar er overigens ook nog niet mee geconfronteerd, ik weet ook nog niet of ik uberhaubt nog wel contact wil houden met haar..
BlaBlaBla
pi_54361573
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef Soldier2000 het volgende:
ik weet ook nog niet of ik uberhaubt nog wel contact wil houden met haar..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54361628
Dude, waarom zou je in godsnaam het hele verhaal uit willen pluizen? En wat is dat voor een fucking kutbreezer die aandacht vraagt door te zeggen dat ze misbruikt is?

Jezus, je bent 23! Wtf, heb je dan echt nooit iets begrepen van dit soort vrouwen?
pi_54361656
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:36 schreef MLI het volgende:
Dude, waarom zou je in godsnaam het hele verhaal uit willen pluizen? En wat is dat voor een fucking kutbreezer die aandacht vraagt door te zeggen dat ze misbruikt is?
hij is verliefd op haar en zij gebruikt em als praatpaal. Hij heeft echt hoop dat hij haar poesje ooit krijgt te zien
pi_54361670
quote:

Jezus, je bent 23! Wtf, heb je dan echt nooit iets begrepen van dit soort vrouwen?
23???
gast...dit is fucking triest
pi_54361710
Waarom heb je in gódsnaam die gozer opgezocht? . Laat dit een wijze les zijn, vertrouw niet zomaar de wildste verhalen op MSN dude .
pi_54361713
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:37 schreef Flashwin het volgende:

[..]

hij is verliefd op haar en zij gebruikt em als praatpaal. Hij heeft echt hoop dat hij haar poesje ooit krijgt te zien
Naa verliefd niet, ik vond haar leuk meer niet.

Maarja ze heeft voorheen altijd normaal gedaan en ineens kwam ze dus met deze kwats aanzetten
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom heb je in gódsnaam die gozer opgezocht? . Laat dit een wijze les zijn, vertrouw niet zomaar de wildste verhalen op MSN dude .
Tjaaaa ik was nieuwschierig En idd een wijze les

[ Bericht 36% gewijzigd door Soldier2000 op 04-11-2007 18:46:35 ]
BlaBlaBla
pi_54361820
quote:
ik kon ook heel die kerel niet
quote:
Anders gezegt, ze heeft gewoon alles zitten verzinnen:? wtf zeg waarom verzint in hemelsnaam iemand zulke dingen wat wil je ermee bereiken?
Ze werd afgewezen en ze is een breezahslet

o ja Ts wil breezah neuken maar kan haar niet krijgen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54361840
Antwoord op je vraag lijkt me overigens duidelijk, gewoon aandacht. En je trapte er in. Sja.

Wat moet die gast vreemd gekeken hebben, toen je 'm met dat verhaal confronteerde.
pi_54361938
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Antwoord op je vraag lijkt me overigens duidelijk, gewoon aandacht. En je trapte er in. Sja.

Wat moet die gast vreemd gekeken hebben, toen je 'm met dat verhaal confronteerde.
Naja aandacht, ik heb er niet echt aandacht aan geschonken, maar goed als ik bij haar was is ze echt gewoon normaal (geen breezah chick dus ) , waarom verzin je dan deze kwats
BlaBlaBla
pi_54362044
Omdat ze tóch een breezah is.
pi_54362112
Tja, die mensen heb je helaas. Weet er alles van.
  zondag 4 november 2007 @ 19:01:32 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_54362175
Heeft ze nou ooit beweerd dat ze is 'misbruikt' of gaat het om 'gebruikt'? In de OP komt het woord 'misbruik' helemaal niet voor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_54362191
Trouwens, die gast heeft wel een motief om te liegen.
pi_54362374
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:02 schreef MLI het volgende:
Trouwens, die gast heeft wel een motief om te liegen.
ja
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 4 november 2007 @ 19:19:21 #16
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_54362567
wees er trots op..
pi_54362652
quote:
Ik heb haar er overigens ook nog niet mee geconfronteerd,
Als jij het niet doet dan doet hij het wel :p
pi_54362715
quote:
...

Ik d8t wat moet ik hier nu weer mee, ik kon ook heel die kerel niet en ik snapte niet waarom ze na 4 weken nog steeds contact had met die kerel (en er weer bij mij mee kwam aanzetten), ze wist dat hij
...
woordje vergeten ofzo wat kon je die kerel niet?
You dream it, I live it.
  zondag 4 november 2007 @ 19:31:56 #19
28059 rookie
is een groentje!
pi_54362862
Volgens mij wordt je flink gedolt door haar broer die toevallig haar MSN wachtwoord heeft en zich ondertussen helemaal stuk lacht.
pi_54363029
Waarom zou je die gozer wel geloven, gewoon met rust laten die kneuzen mčn.
pi_54363105
quote:

Nou, idd. Helemaal mee eens. Waarschijnlijk is ze gewoon aandachtsgeil en denkt ze bij jou wat aandacht te kunnen krijgen door een of ander zielig (onwaar) verhaal op te hangen

Ohja, en aangezien je 23 bent: Man, doe eens wat aan je schrijfstijl, dit kan echt niet meer hoor
Ik doel dan voornamelijk op:
quote:
Ik d8t wat moet ik hier nu weer mee, ik kon ook heel die kerel niet en ik snapte niet
pi_54364881
Gast, laat dat breezersletje gewoon voor wat het is. Dat ze een onzeker kutkind is dat probeert andere mensen zwart te maken om er zelf beter van te worden is heel typisch. En vuil.
pi_54391521
Waar rook is, is vuur en er zijn 3 waarheden: die van hem, die van haar en degene die in het midden ligt.

En ik denk niet dat de vraag is "waarom loog ze?" maar "hoe komt het dat ik hierin terecht ben gekomen en alles voor zoete koek heb geslikt?". En dat bedoel ik niet onaardig.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_54393431
quote:
ik had eens uitgezocht wie die kerel was waarna ik contact met hem opgezocht had....
pi_54399550
Toch nog even een serieuze reactie van mij op je post TS

Ik denk dat het een roep om aandacht is. Mensen verzinnen wel vaker dingen waardoor ze van andere mensen aandacht krijgen en ze zich daardoor beter gaan voelen. Ik snap dat ook niet echt, maar er bestaan wel zulke mensen. Die bijvoorbeeld een verkrachting gaan verzinnen ofzo.

Als zij bijvoorbeeld verzint dat die andere jongen tegen haar heeft gezegd dat ze lelijk is, en als jij dan zegt van niet, dan voelt ze zich daardoor beter waarschijnlijk. En dan zal ze steeds verder gaan in dingen verzinnen, om maar positieve aandacht te krijgen.

Waarschijnlijk is het dus gewoon een heel onzeker meisje dat op een verkeerde manier aandacht zoekt.
pi_54411397
Opgeschoond. Vanaf nu geen onzinreacties meer.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54412216
Kan hier aub een slotje op?
BlaBlaBla
pi_54412254
Slotje op verzoek van TS.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: