Zegt de supporter van de ploeg die al jaren in derby's (zelfs al waren ze met 20 000 meer) de overhand niet meer konden halen qua sfeer...(ik zal je de youtube-filmpjes besparen van onze uitderby waarbij we een half uur a 45 min na affluiten nog steeds in een sfeervol vol vak staan in een voor de rest leeg stadion..)quote:Op maandag 5 november 2007 21:35 schreef blueangel_ het volgende:
Zit je bij de grote mensen of tussen die 20.000 virtuele Serkul fans ?
Je kan ook niet ontkennen dat jullie parasietenbestuur ons al jaren boycott op sfeervlak door iedereen zo goed mogelijk door elkaar te zetten en onze vraag om een apart vak voor de harde kern gewoon negeertquote:Op maandag 5 november 2007 21:53 schreef Masanga het volgende:
[..]
Zegt de supporter van de ploeg die al jaren in derby's (zelfs al waren ze met 20 000 meer) de overhand niet meer konden halen qua sfeer...(ik zal je de youtube-filmpjes besparen van onze uitderby waarbij we een half uur a 45 min na affluiten nog steeds in een sfeervol vol vak staan in een voor de rest leeg stadion..)
Kan je me, als FOK-vriend, trouwens iets meer vertellen over de grandioze 'orde van de hoed van Antoine' en de traditie van pannenkoeken eten op de derby in 't Putje?
Ja, maar voor de uitbreiding van Jan Breydel voor Euro 2000 waren er maar 16.000 plaatsen ofzo in het "Olympiastadion" hé. Dit is het eerste uitverkochte huis sinds Cercle terug in 1ste klasse speelt in elk geval.quote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is Cercle v Club wel eens uitverkocht geweest?
Olympiaquote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar voor de uitbreiding van Jan Breydel voor Euro 2000 waren er maar 16.000 plaatsen ofzo in het "Olympiastadion" hé. Dit is het eerste uitverkochte huis sinds Cercle terug in 1ste klasse speelt in elk geval.
Aha, dat maakt het extra leuk. Waren vroeger de derbies in het Edgard Desmedtstadion en De Klokke altijd uitverkocht?quote:Op maandag 5 november 2007 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar voor de uitbreiding van Jan Breydel voor Euro 2000 waren er maar 16.000 plaatsen ofzo in het "Olympiastadion" hé. Dit is het eerste uitverkochte huis sinds Cercle terug in 1ste klasse speelt in elk geval.
Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Veel meer dan 10 000man zal het toch niet geweest zijn, als mijn herinneringen aan de bijgewoonde thuismatchen van de Cercle Ladies (die de heilige gronden van het Desmedtstadion tot aan de afbraak gebruikt hebben).quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef jimnu het volgende:
Overigens schat ik dat zowel "De Klokke" als het "Edgard Desmedtstadion" plaats boden aan hoop en al 10.000 (met wat duw en trekwerk).
Reportage over beide stadions nu : http://youtube.com/watch?v=_8HYwNb5kbwquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
Staan op beide gronden van de oude stadons nu huizen? De Klokke heeft, zover ik weet, nog redelijk lang bestaan. Jammer dat beide stadions weg zijn, want als stadionliefhebber kon ik die wel waarderen.
Ik zit trouwens in vak 214. Waar is dat precies gesitueerd t.o.v. de uitfans?
De tickets die we van Serkul hebben gekregen zijn idd in de Zuid, maar er zitten massa's clubfans in de vakken waarvoor de trutten gratis kaarten uitdelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi filmpje over die stadions. Wat die Clubman ook zegt, zonde dat ze niet de toegangspoort van De Klokke hebben laten staan.
Waar zitten de uitfans vrijdag? Op zuid?
Hebben ze op het stadsbestuur nog niet door dat er bij Club elke week 25.000 man zit? Of zijn wij enkel goed om de rekening van de paters te betalen?quote:Het stadsbestuur van Brugge laat deze week 300 mobiele fietsenrekken plaatsen aan het Jan Breydelstadion. Vrijdag wordt daar de stadsderby tussen Cercle en Club Brugge gespeeld. Cercle spreekt van een recordopkomst. Het stadsbestuur wil via de extra fietsenrekken de overlast in de buurt van het stadion beperken.
bron: De Standaard
Als Club speelt moeten ze geen extra fietsenrekken plaatsen maar extra pendelbussen naar Limburgquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:40 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Hebben ze op het stadsbestuur nog niet door dat er bij Club elke week 25.000 man zit? Of zijn wij enkel goed om de rekening van de paters te betalen?
Kan best , maar men merkt dat er bij Cercle veel meer mensen met de fiets gaan kijken dan bij Club. Dat is de reden van die extra rekken ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:08 schreef blueangel_ het volgende:
Club heeft meer abbonees in Brugge dan Serkul met hun 4.000 abbonementen in totaal ...
Zelfs hun actie om ons te boycotten werkt voor geen meter ... overal hoor ik mensen die gigantisch veel kaarten hebben opgekocht in de vakken van de trutten. Vrijdag gewoon weer standaard zwaar in de meerderheid.
You can't ban a Bruges fan ! ... enkel jammer dat we hiermee waarschijnlijk weer de helft van de trutten hun salaris betalen
Aan het Cercle-secretariaat hangt trouwens uit dat wie zondag in een cerclevak met een clubvodje zit op politiebevel het stadion zal uitgezet worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef blueangel_ het volgende:
De trutten geven er een ferme lap op in de VM deze week ... een of andere trut die blijkbaar niet beschaamd is om als serkul supporter onder de mensen te komen geeft een interview, en vooral haar laatste zin is werkelijk kostelijk: "Ik haat het dat die supporters in blauwzwarte sjaal rondlopen in ONS stadion."
Je moet gvd toch maar het lef hebben hé
Dat klopt, voor het eerst in 31 jaar zijn ze erin geslaagd om het eens vol te krijgen ... dat de helft van het stadion z'n ticket niet eens hoeft te betalen nemen ze er met plezier bijquote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef fanneke het volgende:
Volgens de Cercle site is het duel uitverkocht.
Dat zal de Cercle-kassier worst wezen allicht. Die bedrijven betalen die tickets aan Cercle hoor ...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Serkul, kampioen van de spaarkaart !
Dat Club altijd voor een vol stadion speelde is dus ook onzin, gezien de gemiddelden van de laatste 12 seizoenen...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:19 schreef blueangel_ het volgende:
Hebben ze bij Serkul echt een kassier voor die paar idioten die wekelijks opdagen?
Daar zitten mijns inziens de laatste jaren een hoop succes-supporters bij.quote:Toeschouwersgemiddelde
Seizoen Club Brugge
1994-1995 - 9.326
1995-1996 - 14.403
1996-1997 - 14.005
1997-1998 - 13.235
1998-1999 - 13.516
1999-2000 - 15.503
2000-2001 - 15.105
2001-2002 - 18.213
2002-2003 - 20.974
2003-2004 - 23.977
2004-2005 - 24.500
2005-2006 - 25.317
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef blueangel_ het volgende:
een of andere trut die blijkbaar niet beschaamd is om als serkul supporter onder de mensen te komen geeft een interview,
quote:De spelers van Lierse zetten hun be-
stuur voor een ultimatum: als ze op het
einde van de maand geen salaris hebben
gekregen, vragen ze hun vrijheid aan.
Lierse heeft zijn spelers sinds augus-
tus niet meer betaald en dat zijn die
beu. Na overleg met de spelersvakbond
Sporta beslisten de spelers om het be-
stuur van Lierse onder druk te zetten.
Lierse leek met de Egyptische inves-
teerders een oplossing te hebben voor
de financiële problemen, maar de Egyp-
tenaren willen eind november nog onder-
handelen. Dat zou wel eens te laat kun-
nen zijn, gezien de spelersdeadline.
1) Noem ons nooit meer een verenigingquote:Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef Masanga het volgende:
[..]
Leen Ide
Trouwens, enkele van je blauwzwarte vrienden waren stomverbaasd toen ze doorverwezen werden naar jullie ticketverkoopdienst toen ze met attributen van jullie vereniging aan om tickets kwamen..![]()
Laat mij ook de voetbalmagazine van vandaag quoten, en dan in het bijzonder Jacques Sys:
"cercle-klup is op dit moment de confrontatie tussen subtiliteit en krampachtigheid" of ook (niet-voetbalmagazine:) cercle vs klup= "ard en verre vs art en vert"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
75% van de huidige AZ "fans" hadden 3 jaar terug nog een seizoenskaart in 020quote:Op woensdag 7 november 2007 23:28 schreef DarkShine het volgende:
AZ is ook 99% successupporter. Dat volk komt ook pas sinds ze bovenin meedoen.
Is al die 'glorie' zo arrogant?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
1) Noem ons nooit meer een vereniging
2) Cercle-Club is vooral de confrontatie tussen een bende gefrustreerde calimero's en de enige echte glorie van Vlaanderen![]()
Nee, we hebben er zelfs een afkeer af ... alleen zijn we die jarenlange jaloerse en marginale reacties van Serkul kant meer dan kotsbeu, dus is het nu echt wel tijd om die groensels met hun kop in de grond te rammenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is al die 'glorie' zo arrogant?
Zou er eigenlijk echt iemand zijn in Lier die gelooft dat ze ooit een cent van die Egyptenaar gaan krijgen ?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]lierse lierse alles is voorbij
Theyssen legt ze vast samen met die miljoenen van Donetskquote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk echt iemand zijn in Lier die gelooft dat ze ooit een cent van die Egyptenaar gaan krijgen ?![]()
Je zou niet echt zeggen dat jullie arrogant zijn als ik jou reacties continu over Cercle lees.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:53 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nee, we hebben er zelfs een afkeer af ... alleen zijn we die jarenlange jaloerse en marginale reacties van Serkul kant meer dan kotsbeu, dus is het nu echt wel tijd om die groensels met hun kop in de grond te rammen
Vooral die Vandendriessche verdiend de grootste vernedering die je je kunt inbeelden![]()
Hé, dat hoort erbijquote:Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je zou niet echt zeggen dat jullie arrogant zijn als ik jou reacties continu over Cercle lees.
Plant klup eigenlijk een tifo-actie?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:53 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nee, we hebben er zelfs een afkeer af ... alleen zijn we die jarenlange jaloerse en marginale reacties van Serkul kant meer dan kotsbeu, dus is het nu echt wel tijd om die groensels met hun kop in de grond te rammen
Vooral die Vandendriessche verdiend de grootste vernedering die je je kunt inbeelden![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze week veel beter tegen kan dan anders..zo hoort de derby gewoon te zijn! 2 weken per jaar geen vriendelijk woord tegen elkaar, maar de andere weken wel een pint kunnen drinken samen. Ik denk dat dat in Mechelen veel agressiever beleefd wordt, al betekent het daarom niet dat het in Brugge niet intens kan zijn..quote:Op donderdag 8 november 2007 00:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je zou niet echt zeggen dat jullie arrogant zijn als ik jou reacties continu over Cercle lees.
Er zullen grote vlaggen aanwezig zijn en de gigantische "parel van Brugge" bannerquote:Op donderdag 8 november 2007 00:09 schreef Masanga het volgende:
[..]
Plant klup eigenlijk een tifo-actie?
Ik merk dat de stress zeer hoog is bij beide clans ... Ik ga niet ontkennen dat de niet-Brugse clubsupporters de derby vroeger anders beleefden. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, ik ben bijna opgegroeid in Brugge dus bij mij en nog veel anderen leeft de derby ook keihard, maar toch ... bij veel niet-Brugse supporters was Serkul meer een strontvlieg die jaarlijks in de grond werd gestampd dan echt een vijand. Dat is nu heel anders, iedereen leeft erg toe naar deze wedstrijd, vooral door de constante jaloerse opmerkingen richting Clubkant van PVDDquote:Op donderdag 8 november 2007 00:10 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze week veel beter tegen kan dan anders..zo hoort de derby gewoon te zijn! 2 weken per jaar geen vriendelijk woord tegen elkaar, maar de andere weken wel een pint kunnen drinken samen. Ik denk dat dat in Mechelen veel agressiever beleefd wordt, al betekent het daarom niet dat het in Brugge niet intens kan zijn..
Zullen wij dan maar weer onze "de echte Brugse parel blijft haar stad trouw"-banner bovenhalen?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:11 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Er zullen grote vlaggen aanwezig zijn en de gigantische "parel van Brugge" banner
Tifo is niet mogelijk bij ons, we kunnen zelfs niet iedereen van de harde kern samen krijgen in het stadion
Maar dat de derby bij jullie leeft is wél volledig de verdienste van Cercle (en PVDD)quote:Op donderdag 8 november 2007 00:14 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik merk dat de stress zeer hoog is bij beide clans ... Ik ga niet ontkennen dat de niet-Brugse clubsupporters de derby vroeger anders beleefden. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, ik ben bijna opgegroeid in Brugge dus bij mij en nog veel anderen leeft de derby ook keihard, maar toch ... bij veel niet-Brugse supporters was Serkul meer een strontvlieg die jaarlijks in de grond werd gestampd dan echt een vijand. Dat is nu heel anders, iedereen leeft erg toe naar deze wedstrijd, vooral door de constante jaloerse opmerkingen richting Clubkant van PVDD
De Derby leeft, Club leeft ... Serkul es e stroateploeg !![]()
Als ze zich daarvoor zo graag gedragen als een bende jaloerse en irritante randdebielen ... veel plezier ermeequote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar dat de derby bij jullie leeft is wél volledig de verdienste van Cercle (en PVDD)
Een jeugdproduct van Club én ex-jeugdinternational notabene ;-) (maar wel een vrij slechte keeper)quote:Op donderdag 8 november 2007 01:14 schreef blueangel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oGVKMDY3z18
Riiiicky
Ik mis 'm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |