Er staat een stadion , en de stad is zelfs bereid om te kijken hoe een uitbreiding mogelijk is, (en als ze het gaan uitbreiden komt het geld niet van Club want ze zijn geen eigenaar) maar Club schiet dat plan al meteen volledig af want ze zijn de hemel beloofd door die projectontwikkelaar natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef Heero87 het volgende:
Tja, dat de stad, de provincie en het gewest dan ook eens de geldbeugel opent voor een stadion. Dan heeft Club geen winkelcentrum nodig..
Integendeel, een club die al jaren op onze kap parasiteert, daar hebben wij ons wel iets van aan te trekkenquote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of Cercle graag failliet gaat , of Cercle hun stadion gaat verliezen en of Cercle veel minder huur moet betalen voor Jan Breydel dan Club , dat is een zaak van Cercle en een zaak tussen Cercle en de stad Brugge. Club moet zich daar niks van aantrekken.
Het Jan Breydelstadion uitbreiden? Hoe ga je in godsnaam 10.000 mensen naar dat stadion brengen? Door de lucht ofzo?quote:Op zondag 4 november 2007 22:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er staat een stadion , en de stad is zelfs bereid om te kijken hoe een uitbreiding mogelijk is, (en als ze het gaan uitbreiden komt het geld niet van Club want ze zijn geen eigenaar) maar Club schiet dat plan al meteen volledig af want ze zijn de hemel beloofd door die projectontwikkelaar natuurlijk.
Ergens vind ik het ook onzin dat men wil uitbreiden omdat het nu vol zit. Neem een voorbeeld aan Celtic. Die willen hun stadion niet eens meer uitbreiden én zitten met een wachtlijst van jaren ver om een abonnement te kunnen krijgen bij die ploeg. Van een product gesproken. Maar daardoor heb je dus wél een sfeervol publiek in je stadion zitten. Op zich is dat ook jarenlang de visie van Constant Van den Stock geweest. Maar daar ziet Van Holsbeeck het nu ook al weer veel groter.
Al weken, de drang om de trutten die zowaar nekken manieren beginnen te krijgen keihard de kop in te drukken is erg grootquote:Op zondag 4 november 2007 22:31 schreef Masanga het volgende:
[..]
Mooi, je bent ook al in een derbysfeer![]()
Je kan evengoed stellen dat Club jarenlang op de kap van Cercle parasiteerde toen bij de bouw van Olympia Cercle hun grond aan de stad Brugge gaf (wat voor een groot stuk de bouw ervan financierde) en het toen financieel zwaar noodlijdende Club hun gronden zelf verkocht om de financiele put te dekken. Het feit dat toen Olympia kon gebouwd worden heeft Club toen van het faillissement gered. Vergeet dat vooral ook niet.quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Integendeel, een club die al jaren op onze kap parasiteert, daar hebben wij ons wel iets van aan te trekken
LOL ... buiten het feit dat Jan Breydel een verschrikkelijk misbaksel is dat technisch gezien zelfs niet meer KAN uitgebreid worden, is het verkeer compleet niet mogelijk. Gisteren stonden er weer mensen uren in de filequote:Op zondag 4 november 2007 22:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er staat een stadion , en de stad is zelfs bereid om te kijken hoe een uitbreiding mogelijk is, (en als ze het gaan uitbreiden komt het geld niet van Club want ze zijn geen eigenaar) maar Club schiet dat plan al meteen volledig af want ze zijn de hemel beloofd door die projectontwikkelaar natuurlijk.
Nee bedankt ... als je ziet wat ze met Olympia hebben aangerichtquote:Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef Heero87 het volgende:
Tja, dat de stad, de provincie en het gewest dan ook eens de geldbeugel opent voor een stadion. Dan heeft Club geen winkelcentrum nodig..
Op zich zal dat verkeersprobleem ook niet zoveel verschillen hoor. Men is trouwens momenteel de hele expressweg aan het heraanleggen. Wat ook al een deel van het probleem oplost.quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Het Jan Breydelstadion uitbreiden? Hoe ga je in godsnaam 10.000 mensen naar dat stadion brengen? Door de lucht ofzo?.
Trouwens Club heeft lange tijd gevraagd naar een uitbreiding. Toen was dat onbespreekbaar. Nu dreigt Club te vertrekken, en is een uitbreiding plots "de oplossing"?
In dat nieuwe plan zou er ook een schitterende openbaar vervoervoorziening zijn, met ondere een treinverbinding. Dat zou al héél veel kunnen doen, en dat is in Jan Breydel uiteraard onmogelijk.quote:Op zondag 4 november 2007 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op zich zal dat verkeersprobleem ook niet zoveel verschillen hoor. Men is trouwens momenteel de hele expressweg aan het heraanleggen. Wat ook al een deel van het probleem oplost.
Maar nu kun je Jan Breydel vanuit verschillende punten bereiken. Van het centrum van de provincie via de oude gewestwegen (Torhoutsesteenweg) , via de E40 vanaf Brugge en vanaf de A10/E40 Jabbeke voor wie van de andere kant komt. En vanuit Brugge zelf natuurlijk.
In dat nieuwe plan slagen ze erin om alle via één enkele afrit te laten verlopen ... Kun je nagaan wat voor een trechter dat zal worden. En waar nu nog die file's op de expressweg staan, een weg die door het andere verkeer op dat moment toch vrij makkelijk vermeden kan worden (je neemt de E40 dan of de parallele Brugsesteenweg) gaat men nu die hele file op de E40 zetten. Belgiës belangrijkste verkeersader. Het verkeer richting kust, of vrachtverkeer naar Oostende, Calais, Dunkerque , zal nogal juichen op zo'n wedstrijddag;
Ik zou het veel logischer vinden als men nu langs de A17 en de E40 bij de afritten Brugge, Loppem, Jabbeke, Oostkamp en Torhout parkings zou aanleggen (bij sommige liggen er al grote parkings) en van daaruit pendelbussen naar Jan Breydel zou inleggen. (elk van die afritten heeft een grote verkeersweg die elk naar een ander punt van Jan Breydel loopt trouwens)quote:Op zondag 4 november 2007 22:53 schreef Heero87 het volgende:
[..]
In dat nieuwe plan zou er ook een schitterende openbaar vervoervoorziening zijn, met ondere een treinverbinding. Dat zou al héél veel kunnen doen, en dat is in Jan Breydel uiteraard onmogelijk.
"Ik heb Vermeersch zien zitten in den boom"quote:Op maandag 5 november 2007 14:17 schreef zjroentje het volgende:
Wat zongen ze bij KV Mechelen eigenlijk over Vermeersch? Ik ving iig iets op van 'boom'.
Vanop de Cerclesite :quote:Op maandag 5 november 2007 14:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is de Brugse derby al uitverkocht?
quote:Kaartverkoop derby nog zolang de voorraad strekt.
(Mon 05 Nov 2007 om 17:23) De verkoop voor de derby van vrijdagavond loopt als een trein en de verwachtingen zijn ook dat we voor een vol huis zullen spelen.
De uren voor aanvang van de wedstrijd zullen er GEEN tickets meer worden verkocht, maar zowel dinsdag-, woensdagnamiddag en eventueel woensdagavond blijft het secretariaat geopend voor de verkoop van tickets, en dit tot zolang de voorraad strekt. Ook via http://www.ticketingonline.be kunt u nog tot overmorgen tickets bestellen.
We laten u desgevallend meteen weten wanneer alle beschikbare plaatsen zijn uitverkocht, want OP = OP.
Mis deze topderby dus niet en haast u richting Cerclesecretariaat !
Op welk vlak? Omdat we 'slechts' 3000 tickets geven aan jullie? Nu zijn er nog 2000 tickets te verkrijgen,en ze vliegen de deur uit. Vrijdag zullen de loketten alvast NIET open zijn. Goede keuze bijgevolg van groenzwart. De historische 'kleine broertje'-benadering van veel klupsupporters mag gewoon eens ophouden en dan zeker tijdens derby's. Je wil niet weten hoe je collega's-supporters,die allemaal in de Cerclevakken kwamen staan, zich gedroegen (en dan heb ik het niet over traditionele agressie)quote:Op zondag 4 november 2007 22:46 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Al weken, de drang om de trutten die zowaar nekken manieren beginnen te krijgen keihard de kop in te drukken is erg groot
Maar eens gaan kijken of ik iemand kan vinden die zin heeft om mee te gaan. Lijkt me een erg leuke wedstrijd en sinds ik een jaar of 15 geleden eens mijn Willem II sjaaltje heb geruild voor een Cercle sjaaltje vind ik dat wel een leuke club.quote:Op maandag 5 november 2007 18:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vanop de Cerclesite :
[..]
Dat laatste zeg je best niet vrijdagquote:Op maandag 5 november 2007 18:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Maar eens gaan kijken of ik iemand kan vinden die zin heeft om mee te gaan. Lijkt me een erg leuke wedstrijd en sinds ik een jaar of 15 geleden eens mijn Willem II sjaaltje heb geruild voor een Cercle sjaaltje vind ik dat wel een leuke club.
Als je tickets met zakken tegelijk gratis weggeeft bij Focus, Delhaize, Fun e.d kan ik ook een stadion vullen ...quote:Op maandag 5 november 2007 18:15 schreef Masanga het volgende:
[..]
Op welk vlak? Omdat we 'slechts' 3000 tickets geven aan jullie? Nu zijn er nog 2000 tickets te verkrijgen,en ze vliegen de deur uit. Vrijdag zullen de loketten alvast NIET open zijn. Goede keuze bijgevolg van groenzwart. De historische 'kleine broertje'-benadering van veel klupsupporters mag gewoon eens ophouden en dan zeker tijdens derby's. Je wil niet weten hoe je collega's-supporters,die allemaal in de Cerclevakken kwamen staan, zich gedroegen (en dan heb ik het niet over traditionele agressie)
Fin, nog 4 dagen en we staan d'erby!![]()
Cercle geeft geen tickets gratis weg. Die tickets zijn opgekocht door die bedrijven die ze vervolgens weggeven. Groot verschil voor de kassierquote:Op maandag 5 november 2007 20:05 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als je tickets met zakken tegelijk gratis weggeeft bij Focus, Delhaize, Fun e.d kan ik ook een stadion vullen ...
En die gratis tickets zijn idd bijna volledig opgekocht door Clubfans ... zal weer leuke scene's geven in de tribunes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |