Buijsquote:Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Voor welk verdedigingsduo gaan we eigenlijk zondag?
Ik zeg Greene - Hofland, maar ik denk dat t Bahia - Hofland gaat worden. Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Bert Greene een kans geeft op rechts. Maar aan de andere kant is het wellicht ook niet verstandig dit uit te gaan proberen in zo'n wedstrijd. Al is t ook niet verstandig met |Lucius te gaan beginnen daar maar ik zie Bert niet zo snel wisselen, helaas. Dus ik neem aan dat Buijs en Lucius beide starten volgende week.
Makaay en de Cler zijn echt verreweg de beste aankopen geweest deze zomerquote:Van Marwijk: 'De Cler maakt het verschil'
De overwinning op De Graafschap van zondag was een degelijke maar trainer Bert van Marwijk bleef kritisch als altijd. Vooral met de topper tegen aartsrivaal Ajax op het programma volgende week, beseft de oefenmeester dat er nog veel te verbeteren valt aan zijn team. “Er gebeurde bijna niets, we deden te weinig. De Graafschap had voor een defensieve speelwijze gekozen. Wij konden er niet mee uit de voeten, vooral de aansluiting bij spits Roy Makaay was onvoldoende. Ook maakten we nauwelijks individuele acties”, aldus van Marwijk na afloop van de wedstrijd.
Na rust wist de ploeg de wedstrijd wel naar eigen hand te zetten, door snelle treffers van Jonathan de Guzman en Roy Makaay. “We hebben in de tweede helft wel goed gespeeld. Het enige verwijt dat ik mijn ploeg in die fase kan maken, is dat de score niet hoger is uitgevallen. Dat is jammer voor het publiek. We hadden er nog wel drie kunnen maken.”
Verdediger Tim de Cler, die een belangrijke rol vertolkte bij beide Rotterdamse doelpunten was, volgens de trainer ongetwijfeld Man of the Match. “Hij speelde een geweldige wedstrijd. Tim maakte in deze wedstrijd het verschil. Hij is de beste linksback van Nederland, vind ik”. Ook blikte de coach kort vooruit op de klassieker van volgende week. “Ja, we staan samen bovenaan. Dat maakt het dubbel interessant.”
Misschien is Greene op het middenveld een optie. Een veel sterker type speler dan Sahin, de Guzman, Bruins en in mindere mate Hofs. Die kan wel eens een belangrijke rol gaan spelen op het middenveld, en hij lijkt mee eerlijk gezegd fitter dan verwacht en in staat om te spelen. Ik zou in ieder geval niet beginnen met EN Sahin, EN de Guzman EN Bruins in de basis. Persoonlijk zou ik dan Bruins het eerste er uit halen. Volgende week hebben we mannen-voetbal nodig.quote:Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Voor welk verdedigingsduo gaan we eigenlijk zondag?
Ik zeg Greene - Hofland, maar ik denk dat t Bahia - Hofland gaat worden. Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Bert Greene een kans geeft op rechts. Maar aan de andere kant is het wellicht ook niet verstandig dit uit te gaan proberen in zo'n wedstrijd. Al is t ook niet verstandig met |Lucius te gaan beginnen daar maar ik zie Bert niet zo snel wisselen, helaas. Dus ik neem aan dat Buijs en Lucius beide starten volgende week.
Dat zie je ook niet, dan is ie er al voorbijquote:Op zondag 4 november 2007 17:36 schreef Steve_I. het volgende:
Hopelijk schoppen ze die buitelaar snel onder het gras, die zie ik niet graag tegen Lucius of Buijs staan.
Ik denk dat je met deze opstelling juist gaat krijgen wat we niet moeten willen: achteruit voetballen. Daarmee speel je ajax alleen maar in de wedstrijd. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat we mannen nodig hebben maar dan zou ik eerder Sahin er een wedstrijd uit halen en op die plaats, naast van Bronckhorst dus, Greene neerzetten. En dan puur 4-4-2 gaan voetballen met Bruins en de Guzman op t middenveld en Slory en Makaay voorin.quote:Op zondag 4 november 2007 17:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Misschien is Greene op het middenveld een optie. Een veel sterker type speler dan Sahin, de Guzman, Bruins en in mindere mate Hofs. Die kan wel eens een belangrijke rol gaan spelen op het middenveld, en hij lijkt mee eerlijk gezegd fitter dan verwacht en in staat om te spelen. Ik zou in ieder geval niet beginnen met EN Sahin, EN de Guzman EN Bruins in de basis. Persoonlijk zou ik dan Bruins het eerste er uit halen. Volgende week hebben we mannen-voetbal nodig.
---------------Timmer---------------
Lucius--Bahia--Hofland--De Cler
----------Van Bronckhorst--------
--Greene-------------------Sahin--
-------------De Guzman------------
----------Slory-----Makaay--------
eventuele wissels: Buijs voor Lucius of Greene, Bruins voor Sahin of De guzman, en Lee voor Slory. Dan heb je ook intern nog genoeg ruimte om dingen om te zetten Greene in het centrum als Bahia of Hofland uitvalt, Bahia naar linksback als De Cler uitvalt.
Hopelijk schoppen ze die buitelaar snel onder het gras, die zie ik niet graag tegen Lucius of Buijs staan.
Ik vind Makaay de beste aankoop in jaren. recent waarschijnlijk alleen geevenaard door Kuyt en Van Hooijdonk.quote:Op zondag 4 november 2007 17:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Makaay en de Cler zijn echt verreweg de beste aankopen geweest deze zomer![]()
Sowieso beter dan Sahin, en van Bronkhorst is een goede aankoop geweest maar draagt lang niet zoveel bij als de Cler. Nuttige speler, maar neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik vind Makaay de beste aankoop in jaren. recent waarschijnlijk alleen geevenaard door Kuyt en Van Hooijdonk.
De Cler is zijn geld tot nu toe meer dan waard, al betwijfel ik hoe goed hij defensief is tegen betere clubs, maar gezien andere veel zwakkere posities kan ik me daar absoluut niet druk over maken. Ben zeer content met hem. Maar om te zeggen dat De Cler een betere aankoop is dan Sahin of Van Bronckhorst (of mols) vind ik nogal gewaagd.....
Heb liever een ruit omdat je dan Greene voor Lucius kan zetten die nou niet je van het is, zeker met een Suarez tegen je. Daarbij benut je dan tenminste van 1 speler z'n kwaliteiten als 10 goed. Eigenlijk heb je 4 spelers die het beste tot hun recht komen als 10, dan zou het wmb dom zijn om zonder te spelen. Aan de andere kant verzwakt een echte 10 in een ruit je middenveld wel iets t.o.v. een klassiek 4-4-2, tenzij je een topspeler hebt daarvoor (en die hebben we (nog) niet).quote:Op zondag 4 november 2007 17:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je met deze opstelling juist gaat krijgen wat we niet moeten willen: achteruit voetballen. Daarmee speel je ajax alleen maar in de wedstrijd. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat we mannen nodig hebben maar dan zou ik eerder Sahin er een wedstrijd uit halen en op die plaats, naast van Bronckhorst dus, Greene neerzetten. En dan puur 4-4-2 gaan voetballen met Bruins en de Guzman op t middenveld en Slory en Makaay voorin.
Dit dan dus:
..................Timmer
Lucius..Bahia..Hofland..de Cler
Bruins..Greene..Gio..de Guzman
.............Slory....Makaay
Maar Bert gaat gewoon met dezelfde 11 het veld in als vandaag hoor, dus daar hoeven we niet over te discussieren![]()
Heel het team is veel te lief. En alleen daarom al verlies je je wedstrijden tegen twente, ajax en psv. Ik denk dat we aan die 6 wedstrijden MAXIMAAL 6 puntjes overhouden, mogelijk nog minder...quote:Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.
Idd, maar het is Berts (en deels Gio's) taak om ze wat harder te maken.quote:
Best, als we die 6 punten tegen Ajax halen en voor de rest alle andere wedstrijden winnen is het goedquote:En alleen daarom al verlies je je wedstrijden tegen twente, ajax en psv. Ik denk dat we aan die 6 wedstrijden MAXIMAAL 6 puntjes overhouden, mogelijk nog minder...
Greene vind ik altijd net zo'n kapstokquote:Hopelijk heb je wat dat betreft ook wat aan een felle Greene zoals in z'n goede dagen. Toen der tijd riep ik al dat die blessure, hoe ironisch ook, misschien wel z'n redding is geweest. Het heeft hem de kans gegeven een negatieve spiraal te onderbreken en sterker terug te komen.
Ik zeg ook niet dat ze exact zo moeten gaan staan, natuurlijk moet of Bruins of de Guzman achter de spits gaan spelen. Het ging mij meer om de personen, niet zozeer om de positie.quote:Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Heb liever een ruit omdat je dan Greene voor Lucius kan zetten die nou niet je van het is, zeker met een Suarez tegen je. Daarbij benut je dan tenminste van 1 speler z'n kwaliteiten als 10 goed. Eigenlijk heb je 4 spelers die het beste tot hun recht komen als 10, dan zou het wmb dom zijn om zonder te spelen. Aan de andere kant verzwakt een echte 10 in een ruit je middenveld wel iets t.o.v. een klassiek 4-4-2, tenzij je een topspeler hebt daarvoor (en die hebben we (nog) niet).
Zowieso win je niet alle andere wedstrijden. 6 punten is voor mij het te verwachten maximum, maar ik verwacht er eerder nog minder. En al halen we er 6 of meer, 2 keer winnen van ajax lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 18:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, maar het is Berts (en deels Gio's) taak om ze wat harder te maken.
[..]
Best, als we die 6 punten tegen Ajax halen en voor de rest alle andere wedstrijden winnen is het goed
[..]
Greene vind ik altijd net zo'n kapstokMaar hij is sterker dan die lijkt ja.
Van Bronckhorst is geen pure leider, was al bekend lijkt me...quote:Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Sowieso beter dan Sahin, en van Bronkhorst is een goede aankoop geweest maar draagt lang niet zoveel bij als de Cler. Nuttige speler, maar neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.
Bahia doet het wel lekker de laatste tijd, he? Die 4 achterin lijkt me inderdaad het beste. Wanneer is Tiendalli eigenlijk weer van de partij?quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
BuijsDroeg weer echt NIETS bij vandaag, loopt alleen maar in de weg
![]()
Bahia moet je er niet uithalen nu, die speelde weer aardig vandaag.
En Lucius volgende week opstellen is minimaal 1 tegendoelpunt, ik hoop dat Bert verstandig is en begint met De Cler, Bahia, Hofland en Greene achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |