quote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef tomtomaat het volgende:
O ja, dat is er ook een. Die komt volgens mij voor Panama.
dan laat je Belize links liggenquote:Op zondag 4 november 2007 21:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De volgorde is iig goed, maar er missen nog twee landen. Eentje is al genoemd inmiddels.
@qonmann, je komt door alle landen, op één na.
eens . tenzij je het echt weetquote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef starla het volgende:
Is dit nog algemene kennis of meer 'toevallig heb ik vanmiddag alle midden-amerikaanse landen van noord naar zuid uit m'n hoofd geleerd'?
ik vind het algemene kennis, maar mensen weten het vaak niet. Ooit heb ik dezelfde vraag gesteld over Afrika: reis van Egypte naar Zuid-Afrika. Daar kwam men tot mijn verbazing niet uit. Dit gaat prima.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef starla het volgende:
Is dit nog algemene kennis of meer 'toevallig heb ik vanmiddag alle midden-amerikaanse landen van noord naar zuid uit m'n hoofd geleerd'?
De terechte winnaar!quote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef tomtomaat het volgende:
Mexico, Guatamala, El Salvador,Honduras , Nicaragua, Costa Rica, Panama,
quote:Op zondag 4 november 2007 21:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De terechte winnaar!
tomtomaat +2
Stand deel 1060
RoofingBurner 2
Mark_V 6
Neleos 2
qonmann 4
PhysicsRules 8
Tmaatje 2
Iamredleader 2
tomtomaat 2
starla 2
tomtomaat 2
Voor dubbele punten mogen vragen best pittig zijn. Dit heb je als het goed is op de middelbare school, of zelfs op de basisschool geleerd.
Ere wie ere toekomtquote:Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als niemand gegokt had was hij er niet uitgekomen..
Zowel Costa Rica als El Salvador zijn door mij toegevoegd..
quote:Op zondag 4 november 2007 21:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Bonaire
Curaçao
Sint Maarten
Sint Eustasius
Saba
en Aruba als apart eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |