quote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef tomtomaat het volgende:
O ja, dat is er ook een. Die komt volgens mij voor Panama.
dan laat je Belize links liggenquote:Op zondag 4 november 2007 21:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De volgorde is iig goed, maar er missen nog twee landen. Eentje is al genoemd inmiddels.
@qonmann, je komt door alle landen, op één na.
eens . tenzij je het echt weetquote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef starla het volgende:
Is dit nog algemene kennis of meer 'toevallig heb ik vanmiddag alle midden-amerikaanse landen van noord naar zuid uit m'n hoofd geleerd'?
ik vind het algemene kennis, maar mensen weten het vaak niet. Ooit heb ik dezelfde vraag gesteld over Afrika: reis van Egypte naar Zuid-Afrika. Daar kwam men tot mijn verbazing niet uit. Dit gaat prima.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef starla het volgende:
Is dit nog algemene kennis of meer 'toevallig heb ik vanmiddag alle midden-amerikaanse landen van noord naar zuid uit m'n hoofd geleerd'?
De terechte winnaar!quote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef tomtomaat het volgende:
Mexico, Guatamala, El Salvador,Honduras , Nicaragua, Costa Rica, Panama,
quote:Op zondag 4 november 2007 21:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De terechte winnaar!
tomtomaat +2
Stand deel 1060
RoofingBurner 2
Mark_V 6
Neleos 2
qonmann 4
PhysicsRules 8
Tmaatje 2
Iamredleader 2
tomtomaat 2
starla 2
tomtomaat 2
Voor dubbele punten mogen vragen best pittig zijn. Dit heb je als het goed is op de middelbare school, of zelfs op de basisschool geleerd.
Ere wie ere toekomtquote:Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als niemand gegokt had was hij er niet uitgekomen..
Zowel Costa Rica als El Salvador zijn door mij toegevoegd..
quote:Op zondag 4 november 2007 21:27 schreef PhysicsRules het volgende:
Bonaire
Curaçao
Sint Maarten
Sint Eustasius
Saba
en Aruba als apart eiland
Snel en goedquote:Op zondag 4 november 2007 21:36 schreef qonmann het volgende:
Passat wind
nee maar je zit in de goede richtingquote:Op zondag 4 november 2007 21:41 schreef PhysicsRules het volgende:
een tijd waarin men van alles van bamboe maakte?
geen huizenquote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef tomtomaat het volgende:
bamboe huizen?
quote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef Tmaatje het volgende:
wacht even heeft het iets te maken met het feit dat iets op bamboe geschreven werdt ??
Neen hoor dit deel gaat door tot post 300 (dus blz 7, we zijn nu op postnr 183)quote:Op zondag 4 november 2007 22:11 schreef Tmaatje het volgende:
of hoort er nu een nieuw deeltje te beginnen ??
Deze is "beschaafder" en leeft nogquote:Op zondag 4 november 2007 22:27 schreef tomtomaat het volgende:
Janis Joplin?
Melanie heet ze en dat was ook haar artiestennaamquote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik bedoel niet Mitchell, maar Melanie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |