rotjes e.d. zijn voor kansarme vmbo-ersquote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef Noorseviking het volgende:
betonstrijkers![]()
nitraten en dieptebommen![]()
Ik koop het gelukkig zelf nietquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef MadMarine het volgende:
[..]
rotjes e.d. zijn voor kansarme vmbo-ers
ga je nu je vuurwerk inslaanquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef -Vedette- het volgende:
gewoon PWNEN door met c4 terug te gooien
Knalvuurwerkquote:Op zondag 4 november 2007 16:54 schreef thedude0 het volgende:
leuk om naar te luisteren maar als je het zelf koopt ben je een debiel
Mits afkomst.quote:Op zondag 4 november 2007 17:23 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
Gewoon geagiteerd aankijken die pauperkinderen. Stoppen ze vanzelf wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Stoer!quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik koop het gelukkig zelf niet![]()
Maar als je een oom hebt die genoeg geld heeft om voor 400 euro de lucht in te schieten![]()
Dan help ik graag mee.
quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef -Vedette- het volgende:
gewoon PWNEN door met c4 terug te gooien
spaargeldquote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Ascendancy het volgende:
verschrikkelijk he.
Ik word er ook helemaal dol van.
Allemaal van die vervelende marrokaantjes en hardcore-foppies die rotjes voor je fiets gooien
Eigenlijk best wel zielig he, dat ze dan aan het eind van het jaar, al hun spaargeld weggooien
quote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets is toch gewoon mooi ^^
Dit klinkt eerder als eigen huis en puin.quote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot die van mij afgaat.
quote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Mopst3r het volgende:
Wij braken altijd de stok van zoeen lawinepaal af en gingen we er met ze allen omheen staan, wie aan de kant sprong had verloren.
quote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Mopst3r het volgende:
Wij braken altijd de stok van zoeen lawinepaal af en gingen we er met ze allen omheen staan, wie aan de kant sprong had verloren.
quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef Ravii het volgende:
enige knal die ik vandaag hoorde was toen ik op de wc zat![]()
duh... hier waren ze drie weken geleden al aan het knallen in het park...quote:Op zondag 4 november 2007 16:24 schreef postmortum het volgende:
Het is zojuist hier geopend met een setje betonstrijkers door de buurkids![]()
..quote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Mopst3r het volgende:
Zoek op YouTube eens naar 'sparkler bomb'...quote:Op maandag 5 november 2007 10:33 schreef MetalSonic het volgende:
op mijn 12de vond ik 't ook erg vet , net alsof het oorlog was
nu speel ik alleen nog met sterretjes das gangster :w
quote:Jongen raakt vingers kwijt door vuurwerkbom
Delfzijl - Een 14‑jarige jongen uit Delfzijl moet het sinds zondagavond met een paar vingers minder doen.
De jongen raakte ernstig gewond aan zijn hand toen een vuurwerkbom ontplofte. De 14‑jarige was bezig de bom te maken in een woning aan de Midscheeps. Hij had een metalen buisje met kruit gevuld en wilde het dichtslaan met een hamer. Daarbij is waarschijnlijk een vonkje bij het kruit gekomen. De jongen verloor een paar vingers en moest met diverse andere verwondingen naar het ziekenhuis worden gebracht.
Je buttplug is omgevallen.quote:Op zondag 4 november 2007 19:48 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot die van mij afgaat.
PWNDquote:Op maandag 5 november 2007 17:28 schreef Het_hupt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste melding is dr weer![]()
quote:Jongen raakt vingers kwijt door vuurwerkbom
bla bla... Hij had een metalen buisje met kruit gevuld en wilde het dichtslaan met een hamer.
Uhu jij snapt het !quote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets is toch gewoon mooi ^^
quote:Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef Rozevla het volgende:
Zo heb ik als 12 jarig menneke een keer een pijpbom gemaakt als niet wetende wat het zou doen, dus hij werd rood gloeiend en ging ik er op 1 meter vanaf zittenDe stukken metaal zaten in de boom naast me
![]()
kk stylzs !!!![]()
Ik ga me echt 'kanker hard stylzs' kapot lachen als jij een paar 'kk' vingers mist door vuurwerk.quote:
Ze stonden er anders wel verdacht dichtbij toen het gebeurde. Hun hele gezicht is weggesmoltenquote:Op zondag 4 november 2007 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook al![]()
Zat op m'n werk en toen een keiharde knal. Vervolgens bovenstaande mogen aanschouwen.
(ps. desbetreffende heren zijn niet de daders)
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef ThumpingThunder het volgende:
Mense die lope te zeiken om vuurwerk omdat er dingen mee gesloopt worden zijn triest en maar zeiken en zeiken maar om 12 uur met oudjaar staan ze wel allemaal oooh en aaah te schreeuwen zielig kutvolk!!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef ThumpingThunder het volgende:
Mense die lope te zeiken om vuurwerk omdat er dingen mee gesloopt worden zijn triest en maar zeiken en zeiken maar om 12 uur met oudjaar staan ze wel allemaal oooh en aaah te schreeuwen zielig kutvolk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |