Een agenda? Neen. Doorgaans weet men waar men mij vinden kan.quote:Op zondag 25 november 2007 15:22 schreef Aoristus het volgende:
Egidius, hoe verloopt uw planning voor de week, heeft u een agenda en draagt u deze bij zich voor de momenten dat u ambtshalve uw tijd spendeert, of is de scheiding zakelijk en prive onduidelijk en kan men altijd een beroep doen op uw kennis?
paepsch. En dat speelt pas rond 1575, dus dat is totaal irrelevant. Bovendien zit hij in Antwerpen en dat is altijd braaf paepsch gebleven (op wat korte onderbrekinkjes na).quote:Op donderdag 6 december 2007 08:21 schreef Burakius het volgende:
Bent ge liever turckx als paeusch?
Vroeg ik het aan jou?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
paepsch. En dat speelt pas rond 1575, dus dat is totaal irrelevant. Bovendien zit hij in Antwerpen en dat is altijd braaf paepsch gebleven (op wat korte onderbrekinkjes na).
Ik ben bereid de heidenen die nu in het donker verkeren een stukje licht te gunnen door middels van het heilige boek de Qu'ran. (we spelen rollen?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:32 schreef Agrafes het volgende:
Je bezit de Koran lees ik, moet je niet uitkijken dat je hiervoor als ketter wordt gezien?
meestal gedronken omdat water niet te doen was. lauw, nauwelijks alcohol en erg zuur. mjammie.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:38 schreef Aoristus het volgende:
gruitbier of scharrebier, met gagel, duizendblad, serpentien, porsch, laurierbes en bonte salie
Er zal vast veel melkzuur (Brettanomyces) in de lucht hebben gehangen. Je tanden rotten daar binnen no time van weg en het smaakt zuurder dan yoghurt. Misschien kun je het een beetje vergelijken met Orvalquote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meestal gedronken omdat water niet te doen was. lauw, nauwelijks alcohol en erg zuur. mjammie.
proost!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er zal vast veel melkzuur (Brettanomyces) in de lucht hebben gehangen. Je tanden rotten daar binnen no time van weg en het smaakt zuurder dan yoghurt. Misschien kun je het een beetje vergelijken met Orval
struikrovers verdienden anders redelijk. de straffen waren wel heel gruwelijk naar moderne maatstaven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef zakjapannertje het volgende:
als je zo rijk bent zal je toch ook wel in een stenen huis wonen, of niet?
En hoe rijk is erg rijk? Mogen we weten wat je vermogen ongeveer is?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:03 schreef dudge het volgende:
je schrijft dat je erg rijk bent, waar bewaar je je geld dan ? en hoe heb je je reis betaald? heb je al je geld altijd meegenomen?
Dat is niet helemaal correct. Grote aantallen antwerpse protestanten zijn naar de Noordelijke Nederlanden gevlucht om aan vervolging te ontsnappen.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
paepsch. En dat speelt pas rond 1575, dus dat is totaal irrelevant. Bovendien zit hij in Antwerpen en dat is altijd braaf paepsch gebleven (op wat korte onderbrekinkjes na).
Ik had het over de stad en het gebied, niet de inwonders an sich.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal correct. Grote aantallen antwerpse protestanten zijn naar de Noordelijke Nederlanden gevlucht om aan vervolging te ontsnappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |