Je profiel verhaaltje is op zich helemaal niets mee, maar je foto's zou ik wel aanpassen..quote:Op zondag 4 november 2007 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, nee, ja maar niet aan allemaal.
Maar misschien heeft iemand tips voor mij. Wat ik moet zeggen in een bericht en wat ik moet zetten in mijn profiel. Mijn profiel op RP heeft Tijnbrein.
tja.... sorry hoor, maar dat profiel is ook echt kansloos!quote:Op zondag 4 november 2007 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, nee, ja maar niet aan allemaal.
Maar misschien heeft iemand tips voor mij. Wat ik moet zeggen in een bericht en wat ik moet zetten in mijn profiel. Mijn profiel op RP heeft Tijnbrein.
Wat ik zo vluchtig zie als ik je profiel een paar seconden bekijk:quote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
@ Chilliwilly. Waarom? Vertel wat is er mis met mij profiel afgezien van mij foto's'.
Ik vind mezelf ook zelden leuk op de foto staan, maar krijg dan weer van anderen te horen dat ik er wel leuk op sta. Vraag anders eens aan een goede vriendin of ze je kan helpen met het uitkiezen van je foto's, zij zal er anders naar kijken dan jijquote:Op zondag 4 november 2007 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
Tja die foto's. Ik heb weinig foto's van mijzelf die ik leuk vind. Ik sta sowieso weinig op de foto want ik ben niet so fotogeniek.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik heb gezegd dat ik me kan voorstellen dat het afschrikt maar ik vind wel dat je het moet vermelden.quote:Ik heb even teruggelezen in dit topic. Ergens wordt de opmerking gemaakt dat je niet in je profiel moet zetten dat je 3 kinderen hebt. Want dat zou afschrikken. Wat een onzin. Dat MOET er zelfs instaan vind ik.
Een ploert wil ik hem ook weer niet noemen, verschillende normen en waarden is misschien een betere benamingquote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Xennia het volgende:
Uit het vorige deel:
[..]
Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik heb gezegd dat ik me kan voorstellen dat het afschrikt maar ik vind wel dat je het moet vermelden.
Wat een vreselijke date heb je achter de rug logi. Gek he hoe het aan de telefoon zo kan klikken, maar dat het dan zo'n onaangepaste ploert blijkt te zijn
Ben blij dat het leuk vind, ik denk dat dit misschien op een wat lossere manier je eisen en kenmerken aangeeftquote:Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
Zo nu alleen nog even een betere foto regelen.
Leuke tekst logician.
quote:Op zondag 4 november 2007 18:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Een ploert wil ik hem ook weer niet noemen, verschillende normen en waarden is misschien een betere benaming![]()
Maar baal wel een beetje hoor dat mensen zo anders kunnen zijn in het "echt" zelfs na meerdere telefoongesprekken...
Zo iets lijkt wel grappig ja, daten maar dan anders. Dat geanalyseer hoeft nu ook weer niet echt van mij maar bijvoorbeeld met een ouder persoon ofzo. Gewoon voor de ervaring.quote:Op zondag 4 november 2007 19:10 schreef Knipoogje het volgende:
Wat me trouwens wel eens grappig lijkt is om met iemand te daten, desnoods terwijl je al bij voorbaat weet dat je geen relatiemateriaal bent en de date na afloop analyseren. Hoe komt de ander over? Wat deed je goed? Wat deed je fout? Dat kan een prima leereffect geven voor je volgende dates.
Hij is inderdaad ten dode opgeschrevenquote:Op zondag 4 november 2007 16:16 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Wat ik zo vluchtig zie als ik je profiel een paar seconden bekijk:
Inderdaad je foto's
Profiel vol met spel- en taalfouten (getuigd niet van niveau)
Onzekere uitstraling door te zeggen dat iedereen gelijk is, je iemand zoekt die je begrijpt enz..
Niet erg sociaal aangezien je nooit naar een café, discotheek, bioscoop etc gaat
iel: 1.80-1.85 m met 60-65 kg
Leeft in je eigen fantasie wereldje: Harry Potter, LOTR
Zo kom je over in je profiel, maar dat betekent uiteraard niet dat je echt zo bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |