Met de vooraf aangekondige laceflipquote:Op zondag 11 november 2007 14:04 schreef Cloud_SB het volgende:
Pick-up van een tijdje terug:
[ afbeelding ]
Wats met jou man, iedereen loopt nu op sneakers. Jij bent ook zo'n typje dat ineens tof doet met 4-5 paar schoenen.quote:
naja hype is vooral air maxquote:Op zondag 11 november 2007 18:04 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wats met jou man, iedereen loopt nu op sneakers. Jij bent ook zo'n typje dat ineens tof doet met 4-5 paar schoenen.
Verder moet ik nu toch nette schoenen dragen voor me werk en op school
Totdat je een belachelijk bedrag invoer moet betalenquote:Op maandag 12 november 2007 15:21 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn onderweg. Omgerekend 86 euro, ex shipping. Laagstaande dollar.
slet!quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef Broezer het volgende:
idd, je kan ze net zo goed bij de nike store ofzo halen.
was weer payday voor mij vandaag, dus nieuwe kicks gehaald.
[ afbeelding ]
Toevallig was henkbenzinetank op dat moment ook in lijfstijl en haten dat ie deed...
Haha echt waar?quote:Op maandag 12 november 2007 19:14 schreef Broezer het volgende:
Ajoo, dat is fucking lang geleden, maar idd ik zat daar op ja.
Wie was jij dan :p ?
Dat risico neem ik maar. Je moet zo nu en dan een gokje wagenquote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Totdat je een belachelijk bedrag invoer moet betalen.
Ik voel een liefde opkomenquote:Op maandag 12 november 2007 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt waar?.
Ik was DBMaster, Leon uit Apeldoorn.
hehehehequote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Chrishop het volgende:
[..]
nog nooit problemen mee gehad met sneakers vanuit amerika zelfs als ze niet als gift waren verzonden.quote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je wilt niet wete hoe innig onze liefde toen als was, die zal alleen maar zijn gegroeid over de jaren heenquote:Op maandag 12 november 2007 20:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik voel een liefde opkomen
Heb gehoord dat met de lage dollar er veel strenger gecontroleerd werd maar hé misschien heb je gelukquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:07 schreef irencus het volgende:
[..]
nog nooit problemen mee gehad met sneakers vanuit amerika zelfs als ze niet als gift waren verzonden.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:01 schreef HAL9000S het volgende:
Gisteren bij UNDEFEATED nieuw binnengekomen SB Lows 'Team editions' gekocht voor 76 dollar. Ze zijn erg mooi, hebben wel wat weg van de Denims aangezien er ook spijkerstof op zit.
Subtiele vent ben je ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:50 schreef thaWarhead het volgende:
Die zijn echt fucking lelijk. De originele samples waren 100 keer beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |