quote:
Ik ben de stad uit en je weet hoe de gezegde gaat:quote:
Zal die vast niet op het achterste stoeltje hebben gezetenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef staticdata het volgende:
waarom moet ik bij dit nieuws automatisch aan Jorrit denken
Man overreden door rijdende kroeg
Omdat het ook echt gebeurd isquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef staticdata het volgende:
waarom moet ik bij dit nieuws automatisch aan Jorrit denken
Man overreden door rijdende kroeg
Patsen hebben we gisteren al gedaan..quote:Op woensdag 7 november 2007 10:36 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zal die vast niet op het achterste stoeltje hebben gezeten![]()
Maar mogguh allen, met iedereen alles wel hier![]()
Zelf deze dag maar weer eens in de benen na enkele dagen heavy griep.
Mag ik nog patsen met die eerste plaats![]()
Had ik al verteld dat ik al jaren op de PvdA stemquote:Op woensdag 7 november 2007 10:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Patsen hebben we gisteren al gedaan..
Tis nu tijd voor politiek geneuzel..
Neem mijn voorbeeld aan en laat die gasten eens links liggen. Dat willen ze zo graag..quote:Op woensdag 7 november 2007 10:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik al jaren op de PvdA stem
Dat jullie nu allemaal zo nodig op dat hele kleine stukkie grond met zijn allen willen wonenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
Omdat de grondprijs in de randstad zo hoog zou zijn geworden![]()
Ja nogal wiedus stelletje mongolen, als je zo weinig grond vrijgeeft om huizen op te bouwen
![]()
Preciesquote:Op woensdag 7 november 2007 10:55 schreef Cardinal_NL het volgende:
Genoeg woningen nog te koop in flevoland, drenthe en groningen![]()
Bier klinkt goed maar ik kan a.s. zaterdag niet. Ga al naar een Classic 90's Party!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:59 schreef FJD het volgende:
[..]
PreciesAls je in de randstad geen woning kunt betalen dan verhuis je toch ergens anders heen
![]()
@Frank; Wat er is? Bier!
In je trainingspakquote:Op woensdag 7 november 2007 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bier klinkt goed maar ik kan a.s. zaterdag niet. Ga al naar een Classic 90's Party!
Hehe nee maar er zal vast wel wat Happy Hardcore gedraaid worden jaquote:
Is dat feestje in Den Haag?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe nee maar er zal vast wel wat Happy Hardcore gedraaid worden ja
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat werkt in Dubai omdat ze daar enorm veel oliedollars binnenkrijgen en de sjeik dat geld anders moet gebruiken voor de 4e gouden laag op z'n paleis.
quote:Jongen huurt huurmoordenaar na PlayStation-verbod
Gepost door Maarten (kepler) - Bron: Times Online
Gepubliceerd: woensdag 7 november 2007 @ 10:13
De 16-jarige Cory Ryder uit Amerika is gearresteerd wegens het inhuren van een huurmoordenaar. Hij had ruzie met zijn ouders omdat ze zijn PlayStation in beslag hadden genomen vanwege tegenvallende schoolresultaten. Dit was voor hem reden genoeg om zijn ouders te willen vermoorden.
De ouders waren bezorgd over de cijfers en zijn gedrag op school. Ze vonden dat hij harder moest studeren en hebben daarom zijn PlayStation in beslag genomen. Daarnaast mocht hij geen TV meer kijken. Cory was hier niet blij mee en hij begon zijn ouders te bedreigen, maar deze namen dit in eerste instantie niet serieus. Toen hij niet stopte werd de moeder angstig en lichtte ze de politie in. De politie besloot een val te zetten om Cory op heterdaad te betrappen. Een moeder van een vriend van Cory, die hij vertrouwde, nam hem mee naar een hotelkamer om daar een undercover agent te ontmoeten die zich voordeed als huurmoordenaar. Cory vroeg de agent om zijn ouders te vermoorden en te betalen met de pick-up truck van zijn vader, hierna werd de jongeman gearresteerd voor poging tot moord. Hij schijnt nog tegen de agent te hebben gezegd: "Two bullets is all it takes".
Het ventje was al eerder met de politie in aanraking geweest voor vandalisme en het stelen van geld uit zijn zusjes spaarpot. Een vonnis moet nog worden gesproken.
Ik zeg ook niet dat de sjeik dom is, het is meer dat als je zoveel geld hebt en binnenkrijgt dat je makkelijker kunt investeren in projecten die normaal niet levensvatbaar genoeg zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:35 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
mogguh!
![]()
misschien is die sjeik wel slimmer dan wij denken en zet ie zn geld op toerisme zodat ie nog wat knaken verdient als we zn olie niet meer hoeven![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de sjeik dom is, het is meer dat als je zoveel geld hebt en binnenkrijgt dat je makkelijker kunt investeren in projecten die normaal niet levensvatbaar genoeg zijn.
Ik zeg: bier!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:52 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
ik zeg ook niet dat jij zegt dat de sjeik dom is
![]()
Een echte standaard Kevin postquote:Op woensdag 7 november 2007 12:54 schreef Sickert het volgende:
Frankie Homo!!
hoe vond je mn post in het 360 topic?
vanavond max Cod4'n
vrijdag hopelijk online @ die pc
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:05 schreef paultjuhhh het volgende:
waar zijn die girls
lekker dan, krijg ik volgende week uitgewoonde damesquote:Op woensdag 7 november 2007 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Lees het topic eerst maar ff door.
![]()
Per topic roeleren ze. Momenteel zijn ze bij Keltie thuis..
Vanavond zet hij "2girls1cup #2" online., dus hou het topic in de gaten.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:37 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond zet hij "2girls1cuphoolie" online., dus hou het topic in de gaten.
Ik zeg kopen die hap..quote:Op woensdag 7 november 2007 15:35 schreef staticdata het volgende:
fok! de euro dollar stond net alweer op ¤1 is $1.47
dat is inderdaad de vraag, hoever zal het doorgaan ik denk dat het eind deze maand wel door de 1.50 gaat.quote:
Mja, dan moet je ze eind van de maand maar pas gaan kopen he..quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat is inderdaad de vraag, hoever zal het doorgaan ik denk dat het eind deze maand wel door de 1.50 gaat.
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:09 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Jeps, die lopen na vanavond nog een maand alsof ze het paard zijn vergetenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
lekker dan, krijg ik volgende week uitgewoonde dames![]()
![]()
weet niet, er kunnen ook steunaankopen plaats gaan vinden, of heel veel mensen hebben hetzelfde idee om de dollar in te slaan voor hun doeleinden dan stijgt hij weer iets.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:55 schreef jpjedi het volgende:
Hij komt niet meer terug jongens.. kopen heeft geen zin. Als er echt vertrouwen was(=kopen) zou hij niet zo zakken.
waar het logo omheen zit moet je dat als vlammen zien? Vind het wel mooi gezetquote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Afspraak 1 (van de 10?) voor m'n rug gehad.
Heeft m'n linkerschouder gespiegeld op m'n recht (op het logo na, dat is niet gespiegeld).
Hier tussen komt een notenbalk met refrein van Hand in Hand, maar dat moest'ie tekenen omdat het niet recht-toe-recht-aan kon en daar was geen tijd meer voor dus is'ie gestopt. Nog even verder geluld over de compositie van de tattoo en dergelijke. Hij heeft er zin in en ik heb vertrouwen in hem dus dat gaat wel iets worden
30 november, afspraak 2
Dat is een beetje een kip en het ei verhaal. Steunaankopen van Dollars gaat niemand doen in mijn ogen (de federale bank in de US is helemaal niet federaal maar een privé onderneming van banken. Amerika geeft op het moment meer uit dan er binnenkomt en het verschil wordt nu bijgedrukt. Dat dit mogelijk is komt door dat sinds jaren 70 de dollar niet meer gedekt wordt door goud aangezien de Fransen (deGaulle) ooit een besloten om al hun dollars voor goud in te wisselen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
weet niet, er kunnen ook steunaankopen plaats gaan vinden, of heel veel mensen hebben hetzelfde idee om de dollar in te slaan voor hun doeleinden dan stijgt hij weer iets.
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:12 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
nog 2 op je borst?
@ $-boys
gewoon zorgen dat je genoeg eu.verdient,dan hoef je je niet bezig te houden met die $s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |