? vertel!quote:Op maandag 5 november 2007 18:17 schreef RudyCarell het volgende:
Oops
Dacht een link te hebben naar een artikel hierover, maar dat ging over dx10 in Fight simulator... Maar ik dacht daar wel iets over xp gelezen te hebben http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?t=39260quote:
oh op die fiets.. Er valt een hoop te rommelen in de crytek engines.. er is ook een "next gen" Farcry tweak.. werkt vrij aardig moet ik zelf zeggen.. Maar de dx10 tweaks voor XP daar geloof ik nog niet zo in, vind de screenshot ook niet echt super.. Het is niet 100% hetzelfde en en het is een geforceerd iets.. daarnaast draai ik een 32-bit XP en dx10 is ontwikkeld voor 64-bit.. bla bla..quote:Op maandag 5 november 2007 18:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dacht een link te hebben naar een artikel hierover, maar dat ging over dx10 in Fight simulator... Maar ik dacht daar wel iets over xp gelezen te hebben http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?t=39260
Kan je dat dan ook gewoon online MP spelen enzo?quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef escape_nl het volgende:
Call.Of.Duty.4-JFKPC
quote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.computable.nl/nieuws.jsp?rubriek=250449&id=2201572
MacBook iemand
quote:Volgens Clark moeten Apple-gebruikers zelfs in paniek raken als ze er via Systeemprofiel achter komen dat ze over een schijf met firmwareversie 7.01 beschikken. 'Apple is hoogst onverantwoordelijk bezig. Het bedrijf zou een terugroepactie moeten beginnen.'
Meen je dat nou??quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef escape_nl het volgende:
Call.Of.Duty.4-JFKPC
quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef escape_nl het volgende:
Call.Of.Duty.4-JFKPC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door RudyCarell op 05-11-2007 21:00:59 ]
quote:Op maandag 5 november 2007 20:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]Staat niet op doopes, hij verschijnt binnen een paar uur in de USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 21:05 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Staat niet op doopes, hij verschijnt binnen een paar uur in de US
Ja idd.... Gewoon te erg!quote:Op maandag 5 november 2007 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:al pijn aan je vinger van het F5'en op het NFOrce Forum?
Hij heeft het over een beetje spelen, niet over een beetje geld..quote:Op maandag 5 november 2007 22:43 schreef FJD het volgende:
Aan een beetje heb ik niets, 5,- per maand is een luizig bedrag dat kunnen jullie wel missen toch?
Belangrijke vraag is dan ook wie dat op zich gaat nemen. Server kan online als het spel uitkomt maar ik ben dan al weer bijna weg dus dat schiet niet op.
What he saysquote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij heeft het over een beetje spelen, niet over een beetje geld..
10 voor je Integratiecursusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |