Mijn bijdrage:quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:04 schreef Macka66 het volgende:
Favorieten:
- Teletubbies dansen op de Holly Dolly song
- Een nijlpaard en hond zingen The Lion sleeps tonight
- ManahManah (uit de Muppetshow)
- Le Papa Pingouin (zoontje en pappa pinguin)
Die versie ken ik ook jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:44 schreef Noli. het volgende:
Ow, Luchtbel die is echt schattig!![]()
(Ik vond ook een 'engelse' versie)
Ik wilde hem net posten! Met name het sinas-menneke wordt hier met uitpuilende ogen en open mond bewonderd!quote:Op zondag 4 november 2007 11:33 schreef RockabeIIa het volgende:
'voor Didier'
Ik denk dat mensen alleen dat al wel herkennen
Geniaal topic trouwens
Mij zegt het niks... Doe toch maar een linkje!quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik wilde hem net posten! Met name het sinas-menneke wordt hier met uitpuilende ogen en open mond bewonderd!
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:13 schreef bixister het volgende:
luchtbel, dat meisje uit die clip vind ik ook wel wat jolie-achtigs hebben.ik ben trouwens bang dat piet het alleen maar een heel zielig filmpje zou vinden, zo'n klein meisje alleen op pad.
![]()
Jaaa!quote:Op donderdag 8 november 2007 10:09 schreef bixister het volgende:
hihi Noli, die was gisteren bij sesamstraat he.daar hebben ze hier ook dubbel om gelegen.
Zingt ze nu echt..bij 00.31 you mam &daddy suck?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:48 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie vindt dit een leuk liedje en een leuk clipje. 'Mag ik die ene een keer zien mama? Dat filmpje van dat kleine meisje dat al een heel groot lied kan zingen?'
Babytv heeft ook een website!! Vind Mikael helemaal geweldig!quote:Op maandag 31 december 2007 11:38 schreef kozakken het volgende:
De favorieten van Jonne:
tractors kijken
de backhoe
de vuilniswagen
thomas
babytv is ook altijd goed
Lichtelijk afwijjkendmaar wel gewoon zo lief. Alles met grote wielen enzo
Shaun is zoooooooooo cool!quote:Op maandag 31 december 2007 11:05 schreef Macka66 het volgende:
Lucie heeft weer een nieuwe favoriet:
de vrolijke muziekvideo van Shaun the Sheep (van de makers van Wallace en Grommit)
Heksenliedjequote:Songtekst: Chris Winsemius - "Zeven heksen"
(Allen) Zeven heksen bij elkaar (Heksen dansen om ketel)
maken een heel vreemd soepje klaar
Ze dansen om de ketel, maar wat een pech:
Eéntje neemt een slok... (Voorste heks neemt slok)
Floep! Nou is ze weg. (en verdwijnt.)
(Heksen) ‘Spinnekop met spruitjes!
Knekel met kandij!
Die soep is nog niet goed
We doen er nog wat bij.’
(solo: ‘Een verse regenwurm...’
(Voorste heks doet iets in de soep)
Zes heksen bij elkaar... enz.
(solo: ´Een groene snottebel.´
Vijf heksen bij elkaar...enz.
(solo: ‘Haar van een zwarte kat.’)
Vier heksen bij elkaar... enz.
(solo: ‘Wrattenschraapsel.’)
Drie heksen bij elkaar... enz.
(solo: ‘Een paar konijnenkeuteltjes.’)
Twee heksen bij elkaar... enz.
(solo: ‘Ik doe er nog wat bij:
Beetje voetschimmel.’)
(Allen) Eén heksje, heel gemeen
lacht: ‘Ha! De soep is nu voor míj alleen!’
Ze danst om de ketel, maar lacht te vlug,
want daar zijn - floep! - heksen komen terug)
de anderen weer terug.
(Heksen) ‘Spinnekop met spruitjes!
knekel met kandij!
Wat een goeie soep!
Daar hoeft niks meer bij!’
Op de sesamstraat-site staat ie met een filmpjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heksenliedje
Helaas kan ik het nummer gezongen door Frank Groothof (van Sesamstraat) niet vinden, die was namelijk leuker .
Het is een echt kleuterliedje, vooral door de vieze dingen die de soep ingaan.
Da's dezelfde als die van Loedertje op Youtubequote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Op de sesamstraat-site staat ie met een filmpje
Helaas welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:35 schreef Macka66 het volgende:
Da's dezelfde als die van Loedertje op Youtube.
Mikael vind deze ook leuk. Had meteen zijn aandacht!quote:
O, dit filmpje is echt sneu!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:07 schreef shmoopy het volgende:
Dit hamstertje vinden ze erg schattig vanwege z'n grote voetjes: http://nl.youtube.com/watch?v=r0E-0ntoNWo&feature=related
Ze hebben wel meer favoriete hamsterfilmpjes, maar die zijn dan weer wat minder geschikt voor te jeugdige kijkertjes.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef PM-girl het volgende:
[..]
O, dit filmpje is echt sneu!![]()
/offtopic
En deze hele leuke, lieve Bambi is er sinds vandaag vanaf gegooid.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
En deze hele leuke, lieve Bambi is er sinds vandaag vanaf gegooid.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef bixister het volgende:
nee jij met je kuikentjes! anna heeft er vanmorgen naar gekeken en ligt nu al een uur in haar bed 'kui kui kui kui kui kui kui ik ben een kuikentje' te zingen.
Heb overigens (vorige maand ) gemaild met Frank en Co en kreeg een keurige mail terug dat de orginele versie wél te verkrijgen is, bij o.a. Bart Smitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:52 schreef bixister het volgende:
die is hier inderdaad heel favoriet, loedertje! net als 'stoepkrijt' (over hondepoep).
quote:Het management van Frank stuurde dit berichtje aan Sesamstraat door. Het zit zo: van de meeste liedjes in Sesamstraat zijn 2 versies t.w. een zogenaamde grafische en een gemaakt in het decor van de straat. Degene die nu op de Sesamstraat site staat is de grafische versie. De liedjes op de site worden zo nu en dan vervangen (ververst) door andere, vandaar dat je de andere nu even niet kunt vinden. De versie waar jij het over hebt is inmiddels verkrijgbaar op DVD (getiteld: Cijfers en Letters, en uitgegeven door Weton Wesgram) en te koop in diverse winkels o.m. Bart Smit.
Wat ik wel wonderlijk vind is dat deze versie ook inmiddels op youtube staat!
Vriendelijke groet,
Carla Rijke
NPS Sesamstraat
Zeg.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:09 schreef bixister het volgende:
die liedjes moonah, oef!is dat nou oeteldonks carnavalsmateriaal?
Filmje? Met geluid? Ah??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef bixister het volgende:
nee jij met je kuikentjes! anna heeft er vanmorgen naar gekeken en ligt nu al een uur in haar bed 'kui kui kui kui kui kui kui ik ben een kuikentje' te zingen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg.
Oeteldonk heeft échte cultuur hoor!
Dat is waar maar voor geluid hoef je niet te filmen hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef bixister het volgende:
bixal kijken wat ze voor u kan doen. we zingen 't vooral vaak op de fiets momenteel. dat filmt niet zo makkelijk he...
nou ik wel!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is waar maar voor geluid hoef je niet te filmen hoor
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:44 schreef bixister het volgende:
[..]
nou ik wel!
maar vandaag dan eindelijk gelegenheid gehad om 't gekuikuikuikuikui op beeld én geluid vast te leggen.speciaal voor jou, Loeder, hier komt ie!
![]()
enjoy!
![]()
Mikael: Nee niet kippetjequote:Op maandag 18 februari 2008 13:39 schreef Vivi het volgende:
Zóóó schattig
http://nl.youtube.com/watch?v=vT0Ij1GpdS4&feature=related
De verfilming van rupsje nooitgenoeg door verveelde pubersquote:
die vind ik zooo zielig'quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:30 schreef Noli. het volgende:
Die is leuk Nonneke! Dat stukje met die duivenK I W I !
Ahhwww (erg oud maar zo gaaf die gezichtsuitdrukkingen van die kleintjes)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |