Volgens mij niet maar ik ga even snuffelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Heb jij ook die cap van toen hij de villa verliet en hij met zijn armen wijd staat? Dan lijkt hij net op de nieuwe Messias waarbij je zijn kruis wel wilt dragen. Op een hele positieve manier dan en niet letterlijk ofzo..![]()
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.quote:
Eveline en Ilona konden het goed vinden met Nena en Sylviaquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Eveline en Ilona ken ik ook niet. Waren dat boeiende figuren? Volgens mij echt totaal niet. En met wie hadden zij een verbond?
Jij blijft hopen he.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb toendertijd wel mee gekregen dat ze drank hebben verstopt in de kooi, was dat dan om Nicolaas te pakken?
Eveline en Ilona waren een stuk boeiender en vooral intelligenter dat wat er nu inzit. Toen vond iedereen het eigenlijk weinig, maar als ik nu kijk, verlang ik terug naar die tijd. Strategisch overleg met Stephan en zijn vrouwen haha. Als waren mijn favo's toen Bart en Nena, maar het spel was toen wel boeiend. Zelfs Brian vond ik in het begin nog leuk met het verstoppen van de alcohol met Bart. Superstreams waren dat... snik.... Bij het spugen naar Stephan is het fout gegaan, toen had er echt ingegrepen moeten worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Eveline en Ilona ken ik ook niet. Waren dat boeiende figuren? Volgens mij echt totaal niet. En met wie hadden zij een verbond?
Ik ook nu...er zijn blijkbaar vrouwen die dat woest aantrekkelijk vinden...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Py het volgende:
Hehehe. Amanda en Nadia laten zich lekker vollopen![]()
Okeeeeee, zuipen bitchesquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Py het volgende:
Hehehe. Amanda en Nadia laten zich lekker vollopen![]()
Typisch voorbeeld van een ontzettende foute klootzak maar soms oh zo lekker. Ik doe er nog eentje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.
Fantastisch!Boos op iedereen, schuddend met zijn lokken en een blik waar je echt bang van werd.
Woest aantrekkelijk vond ik hem. Voor 18.00 uur dan.
ja, nicolaasquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.
Fantastisch!Boos op iedereen, schuddend met zijn lokken en een blik waar je echt bang van werd.
Woest aantrekkelijk vond ik hem. Voor 18.00 uur dan.
Dat vertelde Ricardo net. Dat hij LIeke even apart moest spreken en dat iedereen daarna op de bank moestquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij blijft hopen he.![]()
Er gaat toch zeker wel een cameraman mee naar Time-out, kunnen ze het niet op een stream gooien dan?
Neehee!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook nu...er zijn blijkbaar vrouwen die dat woest aantrekkelijk vinden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |