maar ik ben dit weekend geen moederquote:
die verantwoordelijkheden tijdelijk opzij schuiven willen we volgens mij allemaal wel eensquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:27 schreef m@x het volgende:
Neeeeeee, geen moeder, geen verantwoordelijkheden, alleen ik, mijn laptop en een fles goedkope wijn met een schroefdop.
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef m@x het volgende:
Jij moet je man een beetje in de gaten houden ET
Ik zag inderdaad de sokbeestensite van jamie weer voorbijkomenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef YPPY het volgende:
Ze komt soms wel terug, steeds onder een andere nick, altijd makkelijk herkenbaar.
Ik moet er toch maar eens voor gaan zitten om zo'n sokbeest te maken.
Als ie 't gaat menen, ga ik F5'enquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef sjak het volgende:
Swets is wel erg aan het kussen en kroelen in FBBen je niet een klein beetje jaloers ET?
Ongegeneerd lam worden is echtquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef sjak het volgende:
Die max, kan dus ongeneerd lam worden en morgen gewoon brak opstaan zonder consequenties. Ik ben jaloers![]()
Er is niks mis met wijn uit een kartonnen pak!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
die verantwoordelijkheden tijdelijk opzij schuiven willen we volgens mij allemaal wel eens![]()
En je dan bezatten met een fles goedkope wijn![]()
(valt me nog mee dat je geen kartonnen pak noemt
)
Ik heb de afgelopen tijd teveel ge-F5-ed. Nu maar eens wat typen (maar dan maar gewoon hier, ik durf niet goed buiten OUD te komen, die mensen daar doen zo gemeen)quote:
Milagro heeft toch een ban? Of is dat alweer afgelopen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:32 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd teveel ge-F5-ed. Nu maar eens wat typen (maar dan maar gewoon hier, ik durf niet goed buiten OUD te komen, die mensen daar doen zo gemeen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |