Nee hoor, Kim wordt de nieuwe gastspeler. Suus is veel te saai.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:28 schreef riri het volgende:
Ik zeg doe die suus erin als gastspeler
Die kotser lijkt op Kenny.quote:
helemaal met je eens.... leuke, spontane mooie meidquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:28 schreef riri het volgende:
Ik zeg doe die suus erin als gastspeler
Owww vreselijke blikken zijn dat van dat stomme kind. Dat is haar 'ikziehetzoenzo, ikbenheelwereldwijs'-blik.quote:
Eigenlijk is dit nog teveel Amanda.quote:
yep....mooi,sterk,sportief,spontaan,geen stijltangtype.....die kan die tokkies mooi op hun plek zettenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
helemaal met je eens.... leuke, spontane mooie meid
who gives a fuck ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
wtf is Dennis?
je bedoeld: what the fcuk is Dennix?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
wtf is Dennis?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:36 schreef riri het volgende:
[..]
yep....mooi,sterk,sportief,spontaan,geen stijltangtype.....die kan die tokkies mooi op hun plek zetten
werkelijk geen rioolrat die dat wat bomtquote:
Die zit nog steeds te etenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
D is in lucht opgegaan?![]()
N probeert Wicawdo richting D te pushen, kutwijf.
dat mogen wij hopen want nu is het veel te rustig vind ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:40 schreef Nomrc2 het volgende:
ik zie dat onze 19 jarige huis alco weer lekker aan de zuip is
dat wordt weer leuk vanavond
Enjoy your evening, ik hoop dat Erica nog even blijft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:42 schreef DrsH het volgende:
Lieve mensen mijn ava gaat weer terug naar af want ik houd het voor gezien vanavond, DGK heeft te weinig nieuws te bieden om mij nog te kunnen boeien. Ik wens julllie allen een prettige voortzetting.![]()
![]()
![]()
en jij hebt iedereen lopen opstoken zo'n ding te nemenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:42 schreef DrsH het volgende:
Lieve mensen mijn ava gaat weer terug naar af want ik houd het voor gezien vanavond, DGK heeft te weinig nieuws te bieden om mij nog te kunnen boeien. Ik wens julllie allen een prettige voortzetting.![]()
![]()
![]()
Er is vandaag geen post binnengekomen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:44 schreef Frasier het volgende:
Is er vandaag nog een brief voor Amanda gekomen? Een vriendin van me vond 't nodig haar een brief te schrijven dus zijn we maar zo aardig geweest aangezien ik in de buurt woon om 'm daar even langs te brengen
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is vandaag geen post binnengekomen.
Ze gaan rond 23.00 weg.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:46 schreef Py het volgende:
Tot hoe laat blijven de gasten eik?
Gaat ie doen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:48 schreef Nomrc2 het volgende:
lijkt er op dat het optreden gewoon doorgaat
hoop dat huub zich aan z'n woord houdt
Het is hem door achter verboden om iets te doen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:48 schreef Nomrc2 het volgende:
lijkt er op dat het optreden gewoon doorgaat
hoop dat huub zich aan z'n woord houdt
Achter zegt tot 11 uur, Lieke zegt tot half 12quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:46 schreef Py het volgende:
Tot hoe laat blijven de gasten eik?
Whehehe wijven-nijdquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Nadia: Mijn haar ziet er niet uit.
Je ziet er HELEMAAL niet uit, lelijke koe!
Dorpsgek in da house.quote:
Dan moet het publiek het doen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is hem door achter verboden om iets te doen.
Oh, dan houd ik hem nog evenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:44 schreef riri het volgende:
zou mamma brian niet helemaal gek worden van al die avaters....die zit met een rode opgelopen kop voor de pc....heeft al een mitrailleur besteld denk ik
Jeeeez, wat ben jij gemeen, maar het plot klinkt goed.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Py het volgende:
Lieke is zich in deze gesprekken aan het herpositioneren volgens mij. Ze praat zichzelf in een nieuwe rol. Los van Huub. Maar fysiek is er nog spanning tussen die 2. Ze weten nog geen van 2en hoe dit gaalt lopen. Als ze Huub gaat teasen en vervolgens met volle zak laat zitten dan zie ik nog 1 argument om ze nog even te laten blijven![]()
Typisch Liekequote:Op zaterdag 3 november 2007 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Achter zegt tot 11 uur, Lieke zegt tot half 12![]()
hij gaat op voor brian en moet hem aankondigenquote:
zou Huub een boete krijgen als hij het toch doet?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met al die tomaten vanavond scheelt dat wel weer een overhemd in de wasquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:53 schreef Varen het volgende:
Brian gaat misschien in zijn blote bast optreden
Zo gaat dat joch dus nooit winnen. Mond dicht en dan gewoon doen! Niet eerst uitspreken zodat wat josties zich erover gaan beraden. Gewoon actie ondernemen en dan kunnen ze niks meer doen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub met volle zak en Brian die de volle laag krijgt op verzoek van achter als straf voor wat ze met hem te stellen hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeez, wat ben jij gemeen, maar het plot klinkt goed.![]()
Ik lees in de OP dat Ruudpuntenel erheen gaat, maar weet noet of dat een grapje is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:55 schreef dgk_fan het volgende:
Zijn er eigenlijk Fok!ers die in de buurt wonen van Gemert
en er naartoe gaan ??
En terecht, een pot moet nooit de ketel gaan verwijten dat hij zwart ziet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die gasten bij de redactie lachen zich rot om hun druk sommige mensen hier zich erom makenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:54 schreef Katewalker het volgende:
Fok roept op tot een exit van Brian zie ik...mooi!![]()
Niet dat dat gaat gebeuren, helaas..maar het plannetje van de programmamakers om Brian populairder te maken loopt zo wel een verse, flinke deuk op...wat zeg ik...total los..hehehe![]()
sorryquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen... daar is ie weer.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:56 schreef neehe het volgende:
Als nu iedereen de exit avatar neemt, en er blijft er maar 1 over die dat niet doet, dan weten we gelijk wie hier Netty is !
Dat noem je nou TV maken, schitteren door afwezigheid. Bijkomend voordeel, niemand kan je beige.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:54 schreef Varen het volgende:
Is Dennis opgelost?
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En terecht, een pot moet nooit de ketel gaan verwijten dat hij zwart ziet.
Ik heb mijn hoop gevestigd op malloten en anderen die de stoute schoenen aantrekken en het volgende doen:
Diverse toegangswegen blokkeren
Gooien met tomaten-eieren
Uitjoelen
De wielen van de auto van de heren halen
Spandoeken
Veertig volgwagens, al toeterend
etc
etc
Die plaatsvervangende schaamte bekruipt mij ook wel eensquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die gasten bij de redactie lachen zich rot om hun druk sommige mensen hier zich erom maken![]()
Ruudemansquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:55 schreef dgk_fan het volgende:
en er naartoe gaan ??
Ik zou met een paar vrienden gaan maar niemand was bereid om te gaan BOB'enquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:55 schreef dgk_fan het volgende:
en er naartoe gaan ??
Zoiets.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En terecht, een pot moet nooit de ketel gaan verwijten dat hij zwart ziet.
Ik heb mijn hoop gevestigd op malloten en anderen die de stoute schoenen aantrekken en het volgende doen:
Diverse toegangswegen blokkeren
Gooien met tomaten-eieren
Uitjoelen
De wielen van de auto van de heren halen
Spandoeken
Veertig volgwagens, al toeterend
etc
etc
en als er nog een leuke rel in die disco onstaat hebben ze het helemaal voorelkaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die gasten bij de redactie lachen zich rot om hun druk sommige mensen hier zich erom maken![]()
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef Sonique het volgende:
Ik stem om een kaal hoofd van Nadia. Ik wordt echt helemal kotsmisselijk van de gefrunnik van dat wijf aan dat haar...
nee..voor alle vrouwenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:00 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft een stripper voor zichzelf geregeld?
ga je toch op de fietsquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou met een paar vrienden gaan maar niemand was bereid om te gaan BOB'en![]()
Ja heequote:Op zaterdag 3 november 2007 21:56 schreef neehe het volgende:
Als nu iedereen de exit avatar neemt, en er blijft er maar 1 over die dat niet doet, dan weten we gelijk wie hier Netty is !
Volgens mij niet of ik moet iets gemist hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:01 schreef carpediem23 het volgende:
Even een vraagje na een lange dag werken;
Heeft Jaap met de aso's een nieuwe deal? Loopt hij achter de rug van Lieke en Huub plannetjes te maken met Dennix, Nadia, Del en Brrrr... Dacht zo iets te lezen op Vol (vluchtig)
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:04 schreef riri het volgende:
suus heeft zwarte band karate
dat kind moet erin
prachtig dit..tegen brian
Ik vind het wel prettig, hoeven we niet naar die rotkop te kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
Houdt Brian serieus die trui op z'n hoofd?Wat is daar precies het nut van?
En zei hij nou net: Met een jasje. Een colberT? Je spreekt colbert toch uit als: colbeeerrrr?
Meen je dat serieus !?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:05 schreef mazaru het volgende:
Er was toch een omgangsverbod van 36 uur?
Dat was na het paardenbakincident.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:05 schreef mazaru het volgende:
Er was toch een omgangsverbod van 36 uur?
Thanxs voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:05 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij niet of ik moet iets gemist hebben.
Maar ik houd de mogelijkheid in mijn achterhoofd dat Jaap een verborgen agenda heeft om Lieke en Huub uit elkaar te drijven. Uiteindelijk is hij zijn hele leven al einzellgänger geweest. En het ego van Huub en het bijdehante, niet bijster intelligente van Lieke, hebben hem altijd gestoord.
Ook vanavond heeft hij een paar opmerkingetjes gemaakt aan tafel. Tegen de vriendin van Lieke zij hij 'Dus jij hebt wel doorgezet en het afgemaakt' als sneer naar Lieke
of om hoeveel lol ze om dit absurde circus hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
2 jaar jonger dan Lieke oid.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:06 schreef Kinga het volgende:
Weten we al hoe oud die zus van Lieke is?
Ik las vandaag dat Huub 36 uur uit de buurt van Brian moet blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was na het paardenbakincident.
Vandaag moesten ze ook bij elkaar uit de buurt blijven Zo gaat er natuurlijk nooit 1tje uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was na het paardenbakincident.
Brian loopt ook graag met een onderbroek op zijn hoofd, vraag me niet waarom......quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
Houdt Brian serieus die trui op z'n hoofd?Wat is daar precies het nut van?
En zei hij nou net: Met een jasje. Een colberT? Je spreekt colbert toch uit als: colbeeerrrr?
Klopt, maar dat was nav het paardenbakincident, echt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Huub 36 uur uit de buurt van Brian moet blijven.
Huub vertelde dat dat toen zo was. Nu niet volgens mij.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet Brain gewoon even naar Huub toelopen, dan is 't exit Huubquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Idd. Ik lach me suf om het gedrag van de bewoners. Maar ik vind het in triest dat ze daar achter zo laks met hun (maatschappelijke) verantwoordlijkheid omgaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of om hoeveel lol ze om dit absurde circus hebben
Sjesus waar halen ze die randdebielen toch vandaanquote:
Brian naar huis olé, oléquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:12 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Lieke en Huub zijn weer helemaal back in business.Go JHL
![]()
Hoop dat de boel vanavond helemaal escaleert als Huub & Brian weg zijn en Amanda exit gaat.![]()
Ben trouwens benieuwd of het vannacht uit de hand gaat lopen in de Time-Out. Ik hoop het![]()
![]()
Brian moet gewoon exit.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
Kan er niet iemand een keer naakt binnen komen die zich dan op muziek aankleed?
Ik lig helemaal in een deuk hier.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
Een robotindiaan stripper. Nou, dat is dan wel weer origineel.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
Kan er niet iemand een keer naakt binnen komen die zich dan op muziek aankleed?
Heeft ze die stripper zelf geregeld dan? Zou wel zielig zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
Denkt Lieke op deze manier Huub jaloers te maken? How pathetic.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
Een robotindiaan stripper. Nou, dat is dan wel weer origineel.![]()
En waarom moet Huub uit de buurt van Brian blijven en Brian niet uit de buurt van Huub? Weer zo'n voorbeeld.....bahquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
of gewoon drie kerels naakt komen binnen, de 1 gaat in de plantenbak schijten de ander pist een kopje van tafel en de derde rukt zich af op het smoelwerk van Dingus.
Da's nu eens entertaintment dat je niet verwacht.
Omdat Brian Homeless wordt?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:11 schreef Nomrc2 het volgende:
de indiaan van de the village people !!!
ymca lalalalal
Dit heeft Ricardo geregeld!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
Waarom regel je dat in godsnaam voor jezelf?
Diegene die het kopje van tafel pist, neemt daarna Amanda in haar bruine sterquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
of gewoon drie kerels naakt komen binnen, de 1 gaat in de plantenbak schijten de ander pist een kopje van tafel en de derde rukt zich af op het smoelwerk van Dingus.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:19 schreef ThomasSlayer het volgende:
Als je een indiaan een complimentje wilt geven stop je hem dan een veer in zijn reet?
Arme intellectueel..quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:18 schreef ThomasSlayer het volgende:
Tja , ik wordt vreselijk agressief hier .
gebeurt geen zak en ondertussen gaat heel dom Amsterdam de stad in om 's nachts naar het museum te gaan.
Alsof het schilderij er 's avonds onder tl licht heel anders uit ziet dan overdag onder tl licht.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik gok om Huub jaloers te maken......pathetic dus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
Waarom regel je dat in godsnaam voor jezelf?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:19 schreef ThomasSlayer het volgende:
Als je een indiaan een complimentje wilt geven stop je hem dan een veer in zijn reet?
RICARDO HEEFT DIT GEREGELD VOOR LIEKE!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok om Huub jaloers te maken......pathetic dus.
Sorry, ik dacht Lieke zelf.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
RICARDO HEEFT DIT GEREGELD VOOR LIEKE!![]()
Ik wil je lieke-is-kut-utopia niet kapot maken maar volgens mij heeft Ricardo die stripper geregeld. En als Huub hier jaloers van wordt is ie sneu. Denk niet dat Lieke zo dom is dat ze dat van hem verwacht.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok om Huub jaloers te maken......pathetic dus.
Zal me niks verbazen van die homo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef farscapevr6 het volgende:
nixie heeft nu een stijfje
als hij nu ff naar t toilet verdwijnt, zit hij ws ff te sjorrenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef farscapevr6 het volgende:
Ja, dat was echt leuk. Zelfs Jaap had er lol aan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef schatje het volgende:
Een act die ik wel tof vond was die buikdanseres.
Wedden dat ze straks heel hypocriet tegen slettebak 2 gaat zeggen hoe vulgair ze het wel niet vond.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef riri het volgende:
Die kop van nadia spreekt weer boekdelen....wat een afgunst
Ik wou net zeggen....hij zag er niet verkeerd uit...wat een lijf...quote:
Gaat ie nu knallenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef farscapevr6 het volgende:
Dat heb je dan gemist......dat was het eerste wat N tegen Amanda zei .quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ze straks heel hypocriet tegen slettebak 2 gaat zeggen hoe vulgair ze het wel niet vond.
Missie "ik pijp je wel pal voor de webcam, want dan is mijn mammie trots'
Terwijl ik dit typ doet ze het dus al![]()
Ik had m eerder geplaatst vandaar de capsquote:
Hij heeft vast nog wel iets roze in z'n kast hangen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:25 schreef Kinga het volgende:
Huub moet wat aan van Dennis, van Nadia? "Den heb je niet nog wat leuks"
lol aan?? ik ben net zo blij dat die fortuin de pijp uit is. in het nederlands is het "ergens lol in hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat was echt leuk. Zelfs Jaap had er lol aan.
Lekker kontje inderdaad, maar die koppen van strippers staan me meestal niet aanquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen....hij zag er niet verkeerd uit...wat een lijf...![]()
Nu ben ik de weg kwijt. Iedereen zegt dat Wicawdo dit heeft geregeld.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zegt ze net: Ik had dit zelf geregeld voor ons 3en.
Als je mij op taal wilt pakken moet je vroeger opstaan. Je hebt ergens 'plezier in' en je beleeft ergens 'lol aan' of je hebt er gewoon 'lol aan'.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lol aan?? ik ben net zo blij dat die fortuin de pijp uit is. in het nederlands is het "ergens lol in hebben.
sorry, mijn probleem maar dat 'aan' en 'an' maakt me zielig![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lol aan?? ik ben net zo blij dat die fortuin de pijp uit is. in het nederlands is het "ergens lol in hebben.
Ja, Nadia heeft smaakquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Nadia kraakt ff alle kleding van Huub af.
Sorry, maar ga je nu niet wat ver?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon plat Rotterdams.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik heb meestal ergens lol omquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je mij op taal wilt pakken moet je vroeger opstaan. Je hebt ergens 'plezier in' en je beleeft ergens 'lol aan' of je hebt er gewoon 'lol aan'.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Hoe in hemelsnaam kan Dennis nou dezelfde maat hebben als Huub?
De Isis bal kost 159 euro.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet die bal wat Susanne in haar handen heeft?
Ja maar dan is hij zo weer verdwenen, of er moeten inmiddels geen toneelhaken meer klaarliggen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
Die Joris he, dat is volgens mij een Bart type. Die wil ik wel in de kooi hebben. Daar wil ik zelfs Huub wel voor inruilen. Iemand die maar blijft zeggen,' Nee, dat doe ik niet. Ik ben geen schreeuwerd!'
hij zei trouwens: Ik heb er zin anquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:32 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon plat Rotterdams.![]()
Fortuin heeft hier voor de rest vrij weinig mee te maken.![]()
Waarom zou dat niet kunnen? Ze zijn allebei klein.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Hoe in hemelsnaam kan Huub nou dezelfde maat hebben als Dennis?
Wie?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij zei trouwens: Ik heb er zin an![]()
Dat wel natuurlijk, maar ik had het over de omvang.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Ze zijn allebei klein.
Makkie, bij D is alles inmiddels te klein dus de perfecte maat voor Huub.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Dennis is volgens mij wel een kilootje of 10 zwaarder.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Ze zijn allebei klein.
quote:
Ik zeg 1 ding; Dennis.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar dan is hij zo weer verdwenen, of er moeten inmiddels geen toneelhaken meer klaarliggen.
ik ben verrekte vroeg opgestaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je mij op taal wilt pakken moet je vroeger opstaan. Je hebt ergens 'plezier in' en je beleeft ergens 'lol aan' of je hebt er gewoon 'lol aan'.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Nomrc2 het volgende:
ik begin jaap steed normaler te vinden
wat zeg ik
volgens mij is hij de enige bewoner die niet ziek in z'n hoofd is
Ik zie dat het snotneusgehalte in de COS weer hoog isquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik ben verrekte vroeg opgestaan.
je "beleeft" ergens lol aan
je "hebt" ergens lol in
Nicolaas was top!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:35 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik heb Nicolaas nooit meegemaakt, hij ging er net uit toen ik begon met kijken. Wat voor type was dat eigenlijk, een leuk figuur of juist niet? En met wie had hij een verbond enzo?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik ben verrekte vroeg opgestaan.
je "beleeft" ergens lol aan
je "hebt" ergens lol in
Als ik een plassende en schijtende jongen kan vinden die met me mee wil..................I'm IN !quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
of gewoon drie kerels naakt komen binnen, de 1 gaat in de plantenbak schijten de ander pist een kopje van tafel en de derde rukt zich af op het smoelwerk van Dennis.
Ik vind grijs hem wel staan. Maar ja, iedereen staat grijs wel. Lekker neutraal.... Brian zal wel overdreven opvallend gaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:37 schreef Prospera het volgende:
Beetje kleur mag wel Huubje
[ afbeelding ]
En daar is een hele mooie cap van.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nicolaas was top!![]()
Alleen werd hij wel steeds roder naarmate het later werd. Zo rond 16.00 uur was hij op z'n mooist.
Nicolaas deed niet aan verbondjes sluiten. Die profiteerde van elke wending en sloot zich daarbij aan. Het maakte hem ook niet wie er uitging, als er maar iemand uitging.
Helaas heeft hij het niet waar kunnen maken. Op de afpersingszaak na die hij had met zijn partner in crime Cora. Helaas is dat ook niet goed verlopen. Nicolaas was het qua spel net niet.
Maar rond 16.00 uur was het genieten!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
Nicolaas was top!![]()
Alleen werd hij wel steeds roder naarmate het later werd. Zo rond 16.00 uur was hij op z'n mooist.
Netty glijdt inmiddels al the crib van Brian door.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:39 schreef Prospera het volgende:
Dat wordt de Don Corleone coupe![]()
[ afbeelding ]
Nicolaas was in het beginn wel leuk, had overal schijt aanquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:35 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik heb Nicolaas nooit meegemaakt, hij ging er net uit toen ik begon met kijken. Wat voor type was dat eigenlijk, een leuk figuur of juist niet? En met wie had hij een verbond enzo?
Vooruit dan, ik kan het niet laten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nicolaas was top!![]()
Nicolaas deed niet aan verbondjes sluiten. Die profiteerde van elke wending en sloot zich daarbij aan. Het maakte hem ook niet wie er uitging, als er maar iemand uitging.
Helaas heeft hij het niet waar kunnen maken. Op de afpersingszaak na die hij had met zijn partner in crime Cora. Helaas is dat ook niet goed verlopen. Nicolaas was het qua spel net niet.
Maar rond 16.00 uur was het genieten!
ga je gangquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
iemand in voor het maken van #2783?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik kan het niet laten.![]()
[ afbeelding ]
Give it to me, 2live..quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik van hem weet, dat het een boze rode man is. (keek toen nog niet)
ik wist het.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hij dronk nogal veel. Wilde nooit zeggen wat voor werk hij precies deed. Heeft een vriendin met wie hij een baby heeft. Heeft 2 tienerdochters van een vorige relatie. Was een einzelganger. Koos geen kamp. Niks maakte hem een fuck uit en by the way het spel moest gespeeld worden. Verdacht van afpersing met Cora van DGK. Hij wilde zich laten overkomen als een dwarsligger, een slime man, een strateeg. Helaas door zijn drankmisbruik was hij ver van scherp en herhaalde zichzelf veel. Type golddigger. By the way dat is mijn interpretatie van de personnage Nicolaas.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:35 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Warom denk ik nu ineens pianosnaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:39 schreef Prospera het volgende:
Dat wordt de Don Corleone coupe![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Geen woord te veel of te weinig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:46 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hij dronk nogal veel. Wilde nooit zeggen wat voor werk hij precies deed. Heeft een vriendin met wie hij een baby heeft. Heeft 2 tienerdochters van een vorige relatie. Was een einzelganger. Koos geen kamp. Niks maakte hem een fuck uit en by the way het spel moest gespeeld worden. Verdacht van afpersing met Cora van DGK. Hij wilde zich laten overkomen als een dwarsligger, een slime man, een strateeg. Helaas door zijn drankmisbruik was hij ver van scherp en herhaalde zichzelf veel. Type golddigger. By the way dat is mijn interpretatie van de personnage Nicolaas.
Heb jij ook die cap van toen hij de villa verliet en hij met zijn armen wijd staat? Dan lijkt hij net op de nieuwe Messias waarbij je zijn kruis wel wilt dragen. Op een hele positieve manier dan en niet letterlijk ofzo..quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop eigenlijk dat er geen hond komt. Of als ze gaan optreden de mensen naar huis gaan...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:43 schreef Prospera het volgende:
Ik vraag me af hoeveel bewaking er staat bij die disco, ws. members/vaste bezoekers only die naar binnen mogen.
Zo klopt het beterquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Give it to me, 2live..![]()
[..]
![]()
Een rode boze man die ook steeds meer ging slispelen naarmate het later werd. hij bezopener werd
omdat Dennis alleen "tight fit" wil dragen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |