Daar gaat het niet om. Het gaat ten koste van iemand anders zijn of haar kans om te shinen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten tot volgende week, kijken wat hij ons dan brengt.
Als hij de sterren van de hemel zingt in zijn eentje weer, dan had de jury dus gelijk. En anders valt hij vanzelf door de mand
sorry maar als iemand zijn tekst niet kan onthouden ga je daar echt geen geld mee verdienen... ik hoop heel erg dat ie zich herpakt maar op basis van gisteren (3 compleet gefaalde optredens) had ie gewoon exit gemoeten... zijn auditie en chorusline waren dan wel weer sterk...quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef robert2006 het volgende:
idols is gewoon een tv-format waar geld uit moet komen,
in ivar zagen/zien ze naw meer geld in dan in menig ander kandidaat die is afgevallen, het gaat al bijzonder slecht met de muziekindustrie en diegene die ze een contract aanbieden moet ook geld binnenhalen
Als ik in de jury zat zou ik óók kiezen voor iemand waar ik veel potentie in zou zien als idol (vooral gezien de doelgroep kan hij dat echt worden!) en dan kan een ander tien keer zijn tekst wel onthouden... als daar niet zoveel in zit als in een jongen als deze, dan was de tekst onthouden (nog) even niet zo belangrijk voor me. Dus ik kan in de beslissing van de jury wel mee gaanquote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik heb nu die beide duo's nog eens teruggezien maar als je hier mee verder komt... eigenlijk kun je het als jury niet maken ten opzichte van mensen die wel hun tekst hebben onthouden
hey doe effe rustig..quote:Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef robert2006 het volgende:
wat een geklaag en gezeur zeg, gewoon idols kijken, niet meer/niet minder.
er staat tot op zekere hoogte volgens mij al vast wie ze in de liveshows willen hebben, en ik denk dat de kans groot is dat ivar daar ook bij is, of je het leuk vindt of niet.
in ieder geval heeft idols al bereikt dat het weer veel discussies oplevert
ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordtquote:Op zondag 2 december 2007 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey doe effe rustig..
heb ik gezegd dat ik het erg vind?
Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.quote:Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |