abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54991586
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten tot volgende week, kijken wat hij ons dan brengt.
Als hij de sterren van de hemel zingt in zijn eentje weer, dan had de jury dus gelijk. En anders valt hij vanzelf door de mand
Daar gaat het niet om. Het gaat ten koste van iemand anders zijn of haar kans om te shinen.
A little bit hateful
pi_54992270
Ja ik heb nu die beide duo's nog eens teruggezien maar als je hier mee verder komt... eigenlijk kun je het als jury niet maken ten opzichte van mensen die wel hun tekst hebben onthouden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_54992489
idols is gewoon een tv-format waar geld uit moet komen,
in ivar zagen/zien ze naw meer geld in dan in menig ander kandidaat die is afgevallen, het gaat al bijzonder slecht met de muziekindustrie en diegene die ze een contract aanbieden moet ook geld binnenhalen
pi_54992622
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef robert2006 het volgende:
idols is gewoon een tv-format waar geld uit moet komen,
in ivar zagen/zien ze naw meer geld in dan in menig ander kandidaat die is afgevallen, het gaat al bijzonder slecht met de muziekindustrie en diegene die ze een contract aanbieden moet ook geld binnenhalen
sorry maar als iemand zijn tekst niet kan onthouden ga je daar echt geen geld mee verdienen... ik hoop heel erg dat ie zich herpakt maar op basis van gisteren (3 compleet gefaalde optredens) had ie gewoon exit gemoeten... zijn auditie en chorusline waren dan wel weer sterk...
pi_54992678
Het is wel lullig voor die andere.. maar waarom zouden ze hem wegsturen als ze echt iets in hem zien en ook hebben gehoord dat hij t wél kan. Hij heeft gewoon iets en het is zonde om hem dan weg te sturen. Het lijkt me wel dat er meer aan de hand was dan dat hij alleen geen teksten kan onthouden. Als je niet eens de titel meer weet..

Daarbij is hij zo schattig!

pi_54993433
Die sloeg gewoon volledig dicht leek het wel
Wat mij betreft had ie weg gemogen.
Denkt nog even na over de reden waarom Harm er vorig jaar uit is gezet

"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_54993525
Ik ben pissig dat hij door is:|
pi_54994377
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef marky het volgende:

[..]

Heel simpel.... sms-inkomsten
Toch grappig dat een Jim-fan dit zegt.
  zondag 2 december 2007 @ 17:34:19 #169
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54994427
Wat een gezeik zeg. Luister die filmpjes en je hoort dat hij een topstem heeft én muzikaal is. Hij ziet er goed uit, heeft iets unieks en komt sympathiek over. Dat hij dan door gebrek aan ervaring even dichtslaat kan je hem echt niet zo afrekenen, hij hoort bij de beste 5 mannelijke kandidaten!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54994556
Tja, lullig voor de anderen. Maar IK vind het in ieder geval niet erg dat ie door is . Leuk zelfs, aangezien ik hem best goed vind. En een blackout kan iedereen jammer genoeg iedereen overkomen. De huilies die daardoor zijn IQ er bij gaan betrekken zijn zelf volgens mij niet zo bijster slim.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 december 2007 @ 17:42:15 #171
163650 Greys
pi_54994612
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik heb nu die beide duo's nog eens teruggezien maar als je hier mee verder komt... eigenlijk kun je het als jury niet maken ten opzichte van mensen die wel hun tekst hebben onthouden
Als ik in de jury zat zou ik óók kiezen voor iemand waar ik veel potentie in zou zien als idol (vooral gezien de doelgroep kan hij dat echt worden!) en dan kan een ander tien keer zijn tekst wel onthouden... als daar niet zoveel in zit als in een jongen als deze, dan was de tekst onthouden (nog) even niet zo belangrijk voor me. Dus ik kan in de beslissing van de jury wel mee gaan
(Niet wat betreft die ene goeie van die zusjes, maar da's weer een ander verhaal ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54994656
Ach jah... Harm 2... straks met de Liveshows neuriet hij het hele liedje mee en dan wordt hij zelfs winnaar! Hebben we ook nog niet gehad toch
pi_54994865
wat een geklaag en gezeur zeg, gewoon idols kijken, niet meer/niet minder.
er staat tot op zekere hoogte volgens mij al vast wie ze in de liveshows willen hebben, en ik denk dat de kans groot is dat ivar daar ook bij is, of je het leuk vindt of niet.
in ieder geval heeft idols al bereikt dat het weer veel discussies oplevert
pi_54994885
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef robert2006 het volgende:
wat een geklaag en gezeur zeg, gewoon idols kijken, niet meer/niet minder.
er staat tot op zekere hoogte volgens mij al vast wie ze in de liveshows willen hebben, en ik denk dat de kans groot is dat ivar daar ook bij is, of je het leuk vindt of niet.
in ieder geval heeft idols al bereikt dat het weer veel discussies oplevert
hey doe effe rustig..

heb ik gezegd dat ik het erg vind?
pi_54994986
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hey doe effe rustig..

heb ik gezegd dat ik het erg vind?
ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
  zondag 2 december 2007 @ 18:02:55 #176
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54995049
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:59 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ik heb het ook niet over jou persoonlijk, maar algemeen, er wordt nu geklaagd bij het leven waarom bepaalde personen wel door en anderen niet, geloof me, de jury heeft er meer kijk op dan wij. daarnaast is idols niet alleen maar zang (het is zelfs minder dan we zouden verwachten) maar het totale pakket wat bekeken wordt
Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54995080
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef BVO het volgende:

[..]

Ja, en het leuke van dit forum is dus dat wij onze mening daarover kunnen geven.
Ik wilde het net zeggen
pi_54995351
Mooi dat hij ondanks alles toch is doorgelaten. Ik snap best dat je binnen 10 minuten je niet meer kan herpakken om alsnog perfect dat nummer te zingen. Wel had hij in ieder geval dat briefje kunnen gebruiken op de rug van die andere gast.
pi_54995608
Het is ook wel te prijzen dat ie twee keer wilde zingen, het backfirede alleen behoorlijk zeg maar.. en als ie dan gewoon zijn mond zou houden maar hij brengt die tweede gast echt helemaal van de wijs
pi_54996730
wat een super youtube filmpjes van 'm

ik ben fan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')