Volgens mij welquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:34 schreef BVO het volgende:
Deed Tiffany niet ooit me aan het nationaal songfestival?
ik bedoelde tiffany! naomi vond ik wel goed!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:41 schreef sbientje het volgende:
ik ben niet zo kapot van die naomi hoor... niet zo heel slecht, maar ook niet heeeel goed
absoluutquote:
caquote:
quote:
Ik snap ook niet waarom ik in mijn hoofd had zitten dat het pas veel later begonquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het begint altijd om 8 uur.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
'Tijdschrift met alternatieve kleding'
Large??
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
'Tijdschrift met alternatieve kleding'
Large??
Nou ik vond het best oké.quote:
Die krijgt het meeste betaald.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom krijgt Gordon altijd het eerste woord ?
Gordon NEEMT altijd het eerste woord, NEMEN is een hobby van 'mquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:52 schreef tong80 het volgende:
Hij zal de voorzitter wel zijn. Denkt ie.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:52 schreef tong80 het volgende:
nou sorry hoor, maar janken omdat je wordt afgewezen bij Idols is toch echt een brug te ver voor mijquote:
Het is meer een Psychoticquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:54 schreef Duvel het volgende:
En nu heeft ie een vlek in zijn broek...
Idd ik ben een betje zat van Wendyquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:54 schreef Duvel het volgende:
Wat een mannetje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:54 schreef Duvel het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:56 schreef TheVulture het volgende:
15 jaar... ik hoop dat de pedopolitie mijn quotes niet leest vanavond
Zijn stem klonk wel wat diverser dan die van Jim om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vond het wel verbluffend, maar weet zeker dat ie weer in zo'n jim geval veranderd. Continue hetzelfde geluid.
Meuuuuuuuuuuuuu enzo.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vond het wel verbluffend, maar weet zeker dat ie weer in zo'n jim geval veranderd. Continue hetzelfde geluid.
Dat is de Jerney-factorquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoop bruin talent, of ligt dat aan mij?
Viel mij ook op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Altijd al geweest...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Laat ik eens positief zijn. Het is een mooie jurk.
Heiligschennis inderdaadquote:
En ons.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:03 schreef Duvel het volgende:
Verlos die gozer.
Maar het is hem wel gelukt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:04 schreef cafca het volgende:
Die heeft dus alleen meegedaan om Wendy te ontmoeten
Zoals Paul Potts inderdaad... maar helaas....quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hoopt dan toch dat zo iemand megagoed kan zingen...
Lekker valse hoop geven.quote:
Webdy speelt ook maar een spelletje. Raar dat ze steeds die ringen wint. Als er iemand nep isquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:05 schreef superhero87 het volgende:
SHUT UP WENDY MET JE GENIETEN
Dit jaar nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Webdy speelt ook maar een spelletje. Raar dat ze steeds die ringen wint. Als er iemand nep is
Schandalig dat ze dat niet wist inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie is Kate Bush?
Huilen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat gezeur over reclame mocht toch niet? [afbeelding]
Ik heb een nieuwe tweedehands tv aangesloten, kon precies!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef remlof het volgende:
Ow ja, nu weet ik weer waarom ik nooit naar commerciele zenders kijk. Al die reclameblokken tussendoor
Inderdaad ik hoopte eigenlijk dat ze voor een nieuwe liedje gingen vragen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:16 schreef sbientje het volgende:
vind dit wel leuk hoor, maar goed.. zal wel niet doormogen
Iddquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Altijd jammer dat mensen na afloop pas zo'n grote bek hebben
Echt, wat een drama. Iemand zonder ruggegraat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:19 schreef veldmuis het volgende:
Bas van 26 uit Ede is best.....erg....eng...
Prachtigquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag niet met haar omgaan van mn ouders.
Hoe oud ben je? 12 of zo? Als het mijn zoon was, zou ik blij zijn dat ie uberhaupt aan de vrouw was
'Oi dat kind is erg ziek geweest en staat hier wel!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ze had een hele grote bult.
Maar gelukkig lijkt ze op een dromedaris. Scheelt weer een bult.
Te droogquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:23 schreef snarfbreda het volgende:
Dikke knuffel heeft ie al.
ben je dronken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk faat ze door het is de laatste van de uiotzebging
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:26 schreef BVO het volgende:
Nigel en Naomi zijn iig 2 absolute finalekandidaten.
M;b toetsenbord is versletenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |