quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Ruud, hier kom je niet onderuit.
Je MOET erheen en ons verslag doen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bier in de gootsteen, Senseo aan, geld voor de taxi zoeken.
![]()
Ik val daar zo uit de toon, ben al bijna zesentachtig
Ik doe de wijn in de gootsteen, pak mijn fietske, spring maar achterop. En ik heb nog een paar goede jaren voor ik 40 ben, hoor ik net.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik val daar zo uit de toon, ben al bijna zesentachtig (, maar ook geen pubertje meer)
You are the greatest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik val daar zo uit de toon, ben al bijna zesentachtig (, maar ook geen pubertje meer)
Vergeet je digitale camera nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
You're on a mission, je kan het !!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Je bent vast niet de enige van wie ze gelijk denken "wiens vader/moeder is dat nou weer"quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
wrom?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Darklight het volgende:
Lieke blijft dus
Hopelijk wordt ze flink aangepakt door amanda/Nadia
Oh wist jij dan niet dat het bij 50 pas begint?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:46 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik doe de wijn in de gootsteen, pak mijn fietske, spring maar achterop. En ik heb nog een paar goede jaren voor ik 40 ben, hoor ik net.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Darklight het volgende:
Lieke blijft dus
Lees de cossen van de afgelopen week tot vanmiddag terug en je hebt je antwoord. De teiltjes waren niet aan te slepenquote:
Ze is nog niet op het idee gekomen, wedden?quote:
Huh? Wat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Oh wist jij dan niet dat het bij 50 pas begint?
Die heb ik uiteraard gelezen.............voor nadia, dennis. amanda en brian heb ik vijvers ipv teiltjes nodig. Lieke is de laatste weken een zeikkonijn das waar maar dat is nog niets vergeleken bij de eerder genoemden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Py het volgende:
[..]
Lees de cossen van de afgelopen week tot vanmiddag terug en je hebt je antwoord. De teiltjes waren niet aan te slepen![]()
Er is nog een plaats vrij aan de tafel bij Brian en Amanda,Dennix en Nadia...vind dat je daar wel bij pastquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Darklight het volgende:
Lieke blijft dus
Ben jij die suffige broer van Brian ??quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Darklight het volgende:
Lieke blijft dus
Laatst hebben Dennis en Huub veel dezelfde dingen gekregen. Vonden ze beide niet zo leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:49 schreef schatje het volgende:
Heeft Dennis nou een overhemd van Huub aan?
dat is allemaal frustratie dat maakt zoooooooooo hongerig zo 2005......quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met stomme verbazing naar D te kijken.........mèn, dat is geen eten maar vreten.
donequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Sonique het volgende:
akvear, ik heb deze nog voor je..
[ afbeelding ]
Voor Lieke heb ik deze besteld:quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard gelezen.............voor nadia, dennis. amanda en brian heb ik vijvers ipv teiltjes nodig. Lieke is de laatste weken een zeikkonijn das waar maar dat is nog niets vergeleken bij de eerder genoemden.
IDD zo kan het ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
Akveor,
het is toch makkelijker om ...?
- open profiel
- rechtsklik op gewenste avatar en kies Eigenschappen
- kopieer link
- plaats link bij webicon
- vul wachtwoord in
Waarom denk je dat zijn jasjes zo strak zitten, die kaken zijn de hele dag in beweging.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met stomme verbazing naar D te kijken.........mèn, dat is geen eten maar vreten.
Chech de site, ze staan nogsteeds op het programma.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef Lady-night het volgende:
Denken jullie dat het doorgaat vanavond???? Ik schat van niet.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef Py het volgende:
[..]
Voor Lieke heb ik deze besteld:
[ afbeelding ]
Shit, betraptquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:57 schreef neehe het volgende:
[..]
Ben jij die suffige broer van Braian ??
Aan hetgene wat je hier post te zien, zal mij dat niets verwonderen.
Zijn er geen acties georganiseerd door NowLife en VOL? Zie ze er wel voor aanquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:04 schreef neehe het volgende:
Volgens mij gaan ze vanavond, en gebeurt er niets, die paar mensen die tegen Brian staan te joelen horen ze geen eens.
Dacht je dat dat spelelement nog bestond dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:02 schreef ericahysterica het volgende:
nadia stelt voor een film te kijken ze willen dreamgirls. aan dennis en brian vragen zij het maarrrrrrr er is toch een meerderheid voor nodig om te kunnen beslissen?
Dames en heren, het thema van de avond is Eendracht Maakt Macht. Trek uw uniforme ava aan en doe gezellig meequote:Op zaterdag 3 november 2007 20:05 schreef Darklight het volgende:
[..]
Shit, betrapt
Kenneth hier je weets
En jij bent zeker het zwakbegaafde broertje van Lieke![]()
nou jah dennis brian, amanda en nadia is dus al 4 dus dit is al de meerderheid..quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dacht je dat dat spelelement nog bestond dan?DGK redactie heeft dit programma vernietigd.
Staat geen tijd bij. Tis ongeveer een uur en een kwartier rijden van de kooi naar Gemert. Dus als ze de deur uit gaan weet je ongeveer hoe laat dat op zijn vroegst zou kunnnen beginnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Chech de site, ze staan nogsteeds op het programma.
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=13
Jij bent wel wat ondeugend vanavond zegquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:06 schreef Guuskeee het volgende:
ff kijken hoeveel commetaar ik op deze ava krijg!![]()
![]()
Links is Suus, rechts is zusje. (Jeltske?)quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is de zus en de rechter de vriendin of omgedraaid? Ik ben even in verwarring door wat er net werd gezegd over de vader van de linker![]()
Linker is de vriendinquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker is de zus en de rechter de vriendin of omgedraaid? Ik ben even in verwarring door wat er net werd gezegd over de vader van de linker![]()
En jij dan? Er is er ook een met Bier en Tietuhquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dames en heren, het thema van de avond is Eendracht Maakt Macht. Trek uw uniforme ava aan en doe gezellig mee![]()
ja precies! join the club!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dames en heren, het thema van de avond is Eendracht Maakt Macht. Trek uw uniforme ava aan en doe gezellig mee![]()
Wel aan gedacht dat die brief er wellicht met een bedoeling ligt?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef Dreamboy het volgende:
Tja als je je post laat liggen dan vraag je er om dat ze het lezen.
Ze gaan optreden tussen 23.30 uur en 00.00 uur, je hebt nog even.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat geen tijd bij. Tis ongeveer een uur en een kwartier rijden van de kooi naar Gemert. Dus als ze de deur uit gaan weet je ongeveer hoe laat dat op zijn vroegst zou kunnnen beginnen![]()
De planning is dat ze rond 23.00 uur vertrekken, dus komen ze dan rond 00.30 uur aan (even ruim genomen). Je hebt nog genoeg tijd dus, je kan hetquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat geen tijd bij. Tis ongeveer een uur en een kwartier rijden van de kooi naar Gemert. Dus als ze de deur uit gaan weet je ongeveer hoe laat dat op zijn vroegst zou kunnnen beginnen![]()
Ik fungeer als gematigd sympathisant in de zijlijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij dan? Eis is er ook een met Bier en Tietuh![]()
Dat mocht toch niet ?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef KimiK het volgende:
De stijltangen zijn de kaarten van Lieke aan het lezen, Brainless heeft ze al gelezen
Ik dacht dat dat persoonlijk bezit was?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef KimiK het volgende:
De stijltangen zijn de kaarten van Lieke aan het lezen, Brainless heeft ze al gelezen
Als die rechter Lieke's zus is dan snap ik dat ontslagverhaal wat ze net vertelde ook beterquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Links is Suus, rechts is zusje. (Jeltske?)
DGK heeft allang geen regels meerquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:11 schreef jassy het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet ?!
Over de gouden doofpot gesproken.
Ging ze daar de verleden keer niet voor door het lint?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:12 schreef tipsch het volgende:
De teringrat doet een zogenaamd grappig act die we al eens gezien hebben. Hij heeft de stijltangen van Amanda in bewaring.
De muts begint bijna te janken, Is toch leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:12 schreef tipsch het volgende:
De teringrat doet een zogenaamd grappig act die we al eens gezien hebben. Hij heeft de stijltangen van Amanda in bewaring.
Stuk haar verbrande aan de föhn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:13 schreef avonne het volgende:
watskebeurt? Amanda is boos
Niets van meegekregen, maar ik begrijp het zo al.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:12 schreef Py het volgende:
[..]
Als die rechter Lieke's zus is dan snap ik dat ontslagverhaal wat ze net vertelde ook beter![]()
Dat was later ruudje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De muts begint bijna te janken, Is toch leuk.![]()
Laat ze ze maar mooi daar houden... Huub Lieke en Jaap in het vervolg op stream 1 en 2 en dan halve prijs... voor 2 streams.quote:
Ze viel niet zo lekker in de groep. Er werd achter haar rug over haar geluld en dat komt omdat ze haar eigen normen en waarden heeft en dat haar collega's dus gewoon jaloers op haar warenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niets van meegekregen, maar ik begrijp het zo al.![]()
de kaarten liggen open en bloot op de tafel dus ze zijn er niet aangeweest en dan nog...... DGK heeft geen regels meer, die zijn weer (aan Brainless) aangepastquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:11 schreef jassy het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet ?!
Over de gouden doofpot gesproken.
Je hebt natuurlijk gelijk over die verdiende exits, maar ik blijf het vermakelijk vinden hoe dat stel zich voor lul zet. Kan er ook niks aan doenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat was later ruudje.Maar nee, die 2 hadden er al uit moeten liggen, ik vind niets grappig wat zij doen.
Mooiquote:
Dat wist ik al, hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:16 schreef Py het volgende:
[..]
Ze viel niet zo lekker in de groep. Er werd achter haar rug over haar geluld en dat komt omdat ze haar eigen normen en waarden heeft en dat haar collega's dus gewoon jaloers op haar waren![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:18 schreef Lady-night het volgende:
Film mag niet zegt Nadia< dus heeft ze gedreigd dan Lieke te gaan pesten. Ze maken het er naar zegt Nadia
Nou, ik vind het allang niet vermakelijk meer. M'n LCD beeldscherm is rooddoorlopen van het rotte tomatenvlees. Bah.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk over die verdiende exits, maar ik blijf het vermakelijk vinden hoe dat stel zich voor lul zet. Kan er ook niks aan doen![]()
ach na gisteravond houdt die nergens rekening meer mee (lees amanda) dus dat kan nog wel eens leuk wordenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven.......
Naad zegt dat ze geen film mogen kijken dus hebben ze geen andere keus dan Lieke sarren.
Let wel, dit zegt ze dus eigenlijk tegen het hokje, pure chantage.![]()
Nou, goed. Op zich is er ook niets mis met nóg maar een bevestiging.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:21 schreef Py het volgende:
[..]
Ik had er idd even 'ten overvloede' bij moeten zetten![]()
What else is new?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:22 schreef Sonique het volgende:
Als je schakeld tusen de streams, dan is het opvallken vloeiend bij Huub en aanhang, en hakkerig, knetterend en vooral erg inhoudsloos op de streams van Amanda en Nadia...
What else is new.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:22 schreef Sonique het volgende:
Als je schakeld tusen de streams, dan is het opvallken vloeiend bij Huub en aanhang, en hakkerig, knetterend en vooral erg inhoudsloos op de streams van Amanda en Nadia...
Even voorslapen natuurlijk voor de geweldige prestatie die hij straks gaat leverenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef Lady-night het volgende:
En Brian mag weer slapen?
Hij ging het vuur buiten aanstekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef Lady-night het volgende:
En Brian mag weer slapen?
popcorn toch een betere optiequote:Op zaterdag 3 november 2007 20:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, ik vind het allang niet vermakelijk meer. M'n LCD beeldscherm is rooddoorlopen van het rotte tomatenvlees. Bah.![]()
Hebben jullie ruzie thuis ofzo? Je man zat ook al zo te schreeuwen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
nadia wordt niet na 2 weken gek net als amanda maar wel na 8 weken,,,,,,en met zichzelf is niet zo leuk. JA NADIA OP DEZE INFO ZITTEN WIJ TE WACHTEN......
WTF laten ze die psychopaat nu ook al met vuur spelen..?quote:
ow sorry das toeval ik volg hem niet zo ik zal het heel erg klein houden oke?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Hebben jullie ruzie thuis ofzo? Je man zat ook al zo te schreeuwen.![]()
Soms trek jij echt hele verkeerde conclusies Lees mijn boek The Perfect Love ISDN nummer 2040658quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Hebben jullie ruzie thuis ofzo? Je man zat ook al zo te schreeuwen.![]()
Daar moet Huub eens om komen. BTW, Brian zit al flink aan de whisky, ik verwacht dat Huub pas op de heenweg naar Gemert zijn 1e borrel neemt.. Ik hoop dat Brian binnen de kortste keer ladderzat is nog voordat hij dat hok verlaat om naar Gemert vertrekt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even voorslapen natuurlijk voor de geweldige prestatie die hij straks gaat leveren![]()
Nog even en ze begint te janken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:27 schreef Deisyy het volgende:
Nadia loopt te zeuren als een klein kind of ze toch film mogen kijken, ik zie haar straks nog gaan stampvoeten.
dat komt ook omdat brian gisteravond niet nerveus was ............quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar moet Huub eens om komen. BTW, Brian zit al flink aan de whisky, ik verwacht dat Huub pas op de heenweg naar Gemert zijn 1e borrel neemt.. Ik hoop dat Brian binnen de kortste keer ladderzat is nog voordat hij dat hok verlaat om naar Gemert vertrekt.
Mijn boekhandelaar vertelde me dat alle boeken met een ISDN nummer zo hard lopen dat zeker een jaar duurt voordat de volgende zending binnenkomt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef DrsH het volgende:
[..]
Soms trek jij echt hele verkeerde conclusies Lees mijn boek The Perfect Love ISDN nummer 2040658
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef DrsH het volgende:
[..]
Soms trek jij echt hele verkeerde conclusies Lees mijn boek The Perfect Love ISDN nummer 2040658
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ow sorry das toeval ik volg hem niet zo ik zal het heel erg klein houden oke?
Slertten der slettenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:22 schreef Varen het volgende:
Hebben Nadia en Amanda al weer drank op? Ze zitten zo dom te praten
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn boekhandelaar vertelde me dat alle boeken met een ISDN nummer zo hard lopen dat zeker een jaar duurt voordat de volgende zending binnenkomt.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:32 schreef mazaru het volgende:
Heeft die andere slet nou ook ineens last van keel?
Maar wel kopen hoor is veel beter als "Nooit meer naar Huis" of "dit is De Gouden Kooi"quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Rustig maar... het was maar een geintje.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Maar wel kopen hoor is veel beter als "Nooit meer naar Huis" of "dit is De Gouden Kooi"
Retorisch gesteld, beetje droevig. Niveautje Amanda/Nadia.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:35 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bovendien was het een vraag en geen conclusie![]()
Geen nummer, is dubbelopquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:28 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kan ik die ook on-line met een Breedbandverbinding bestellen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Maar wel kopen hoor is veel beter als "Nooit meer naar Huis" of "dit is De Gouden Kooi"
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Heb jij het gelezen dan Ruudquote:
Ik hoop dat ze er allebei een hele vervelende aandoening aan over houdenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt omdat ze de gilletjes van adel probeert te imiteren..nepwijf.. zelfs de poro-industrie mot ''r niet!
ziek in hun hoofd zijn zequote:Op zaterdag 3 november 2007 20:30 schreef Varen het volgende:
De grieten willen een gastspleler die ze kunnen zieken
Ik hou van dubbelopquote:
Allesbehalve, meer irritant, ik stop per direct met posten. Het sluipt erin , je weets.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
Ik zie dat Nadia weer veelvuldig genoemd wordt in de COS. Is het interessant?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb een leesverbod van mijn eerstelijns. Leef me teveel in.
![]()
Ze vertelde haar ervaring op de Antillen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Die vriendin en zus van Lieke zijn zulke blonde burgelijke trutjes bah! Hoe ze praten over Antillianen, alsof het een soort dier is ofzow.
wow das ernstigquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een kijkverbod van mijn psychiater.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
welk soort dier dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Die vriendin en zus van Lieke zijn zulke blonde burgelijke trutjes bah! Hoe ze praten over Antillianen, alsof het een soort dier is ofzow.
Dat riekt naar psychosequote:Op zaterdag 3 november 2007 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een kijkverbod van mijn psychiater.
Van de week droomde ik dat ik op een bakfiets op weg ging naar mijn nieuwe huis, en in de bak van de bakfiets stond Tanner.
Die natuurlijk uit die bakfiets sprong, en ik me dus de rest van de nacht rot heb gezocht naar een vuilwitte pony.
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:44 schreef STAP01 het volgende:
Kijk die gore rattepooier nou liggen met die 2 hoertjes!![]()
![]()
![]()
Doorgaan je kan hetquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat er vanavond niks gaat gebeuren....
* uniekhoorn heeft al 21 uur niet gerookt en dat voor een kettingrookster.... moeilijk!
nog meer beloning voor die fucking wifebeater. ik word hier helemaal zielig van,quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
VV in de ban van Brian?![]()
19:49 - Maiskolf! Maiskolf! Maiskolf!
Brian had eerder op de dag een verzoek, de Antilliaan smachtte naar een maïskolf. “Ik heb echt zo'n zin in maïs!”, laat hij Amanda weten. “Dan ga je toch bestellen”, oppert de 19-jarige. En als de Miljonairs dan eindelijk aan tafel plaats mogen nemen gaat Brian’s wens in vervulling. De beginnende rapper mag heerlijk aan een maïskolf gaan knagen! Eet smakelijk!
Die van mij is de enige juiste: Niet eruit, dan maar fysiek geweld terug.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar is de enige juiste avatar gebleven, Ruud?![]()
Kweetniet, ze mogen geen film kijken duzzzz.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn heeft al 21 uur niet gerookt en dat voor een kettingrookster.... moeilijk!
Daar heeft mijn andere ik last van, ik gelukkig nietquote:
Goed van je, hoe doe je dat? Rook zelf ook veel te veelquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Good for youquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie cap ririquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]Je spoiler doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dat?het water roept
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]Oeps, Jaap zei ook al dat er morgen iets te gebeuren staat.......maar bah, weer zo'n relnicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ga met je muis over het bericht in de spoiler, daarom heet het nl een spoiler.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Je spoiler doet het niet.
Wie is dat?
Wat is het toch een goede vent! Zo lief, eerlijk en oprecht!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:52 schreef Varen het volgende:
Nadia wil kijken of ze binnen 5 min dronken kunnen worden
Nee, zegt Brian.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef Varen het volgende:
Waar is Dennis eigenlijk?
Ik hoop naar de ijsklontjeskauwcontest in Reykjavik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef Varen het volgende:
Waar is Dennis eigenlijk?
Bij mij doet ie het welquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Je spoiler doet het niet.
Wie is dat?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop naar de ijsklontjeskauwcontest in Reykjavik.![]()
ik ook!!! kan kenneth thuis aan netty vertellen hoe brian uitgescheten werd, hahahaquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:56 schreef Varen het volgende:
Brian hoopt dat zijn broer ook naar Time Out gaat
`quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Met die twee ondergedoken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:56 schreef riri het volgende:
Nadia en Amanda die een ander niets gunnen...alleen maar zichzelf
stel je voor dat het oorlogstijd was en je zat met die 2 ondergedoken...het weinige eten wat er dan zou zijn pikten ze allemaal in
Amanda en Nadia zouden de sowieso het onderduik adres niet kunnen vinden of bereiken. Ze zouden de nazi's neuken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:56 schreef riri het volgende:
stel je voor dat het oorlogstijd was en je zat met die 2 ondergedoken...het weinige eten wat er dan zou zijn pikten ze allemaal in
Ik zou HUN op de eerste de beste barbecue schjmijten!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:56 schreef riri het volgende:
LMAO, hoe kom je er op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Amanda en Nadia zouden de sowieso het onderduik adres niet kunnen vinden of bereiken. Ze zouden de nazi's neuken...
Stel dat het oorlogstijd was en iedereen droeg hetzelfde uniform maakte dezelfde armbeweging...quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:56 schreef riri het volgende:
ondergedoken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:56 schreef riri het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Amanda en Nadia zouden de sowieso het onderduik adres niet kunnen vinden of bereiken. Ze zouden de nazi's neuken...
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
waar is Dennis? In de oplader?
Je moet haast wel aan de pillen om de streams nog te trekkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Fokking hell zit iedereen aan de pillen... de ene top opmerking na de andere...![]()
is nu wel ff goed want ik zit nu te eten maar over 15 minuten mag het weer knallen hoor!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:57 schreef Jens_K het volgende:
Ben benieuwd wat vanavond brengt, het is allemaal zo rustig en kalm!
Partyyyyyyyquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef ericahysterica het volgende:
brian stelt voor om nu een wijntje te gaan drinken> lijkt mij een strak plan......amanda en nadia neem er lekker eentje en dan nog een en dan nog een en dan nog een en dan nog een etc
En daar kom je nu pas achter?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is die broer van Huub onwijs lekker![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
waar is Dennis? In de oplader?
Ik zit aan mijn 7e paddo en zie allemaal dezelfde Avatarsquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Fokking hell zit iedereen aan de pillen... de ene top opmerking na de andere...![]()
Mijn probleem is dat ik niet op mannen valquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
het is een leuk mannetje om naar te kijken beter dan bijv een brian of een dennisquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee hoor, ben al sinds zijn eerste bezoek verliefd![]()
Yep (alleen jammer van dat studentvereniging haar)quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is die broer van Huub onwijs lekker![]()
Nee dat haar moet d'r bijquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:12 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Yep (alleen jammer van dat studentvereniging haar)
kook maar ik zet niet van die rare plaatjes in de cosquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(I LOVE to be an etter![]()
en ik steek er nog 1 op
![]()
)
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(I LOVE to be an etter![]()
en ik steek er nog 1 op
![]()
)
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:11 schreef mazaru het volgende:
Een 'vriendschappelijk kusje"??
En ik geloof dat, mooi om te zien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft een cadeautje voor Huub, ze houdt echt van hem, zegt ze.
Welnee. Lieke is gewoon een opportunist, die ziet hoe leuk zijn broer is en hoe goed die verhouding is. Dus dan wil je er ineens weer bij horen, nietwaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef Py het volgende:
Moet ik dit nou serieus nemen van Huub en Lieke![]()
tuurlijk, waarom niet zij zegt haar 24 uur af om huub, dussuh .................quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef Py het volgende:
Welnee, ze is zo wispelturig als de pest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef Py het volgende:
Dit is al de tweede zaterdag dat ik Lieke leuk vind...quote:
Lieke trekt zojuist haar 24 uur in. Geen idee wat erachter zit, misschien een vrijbrief om Amanda en N aan te pakken. Wat mij betreft mag ze.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef Py het volgende:
kan de kruimeldief nog uitkomst bieden?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:16 schreef tipsch het volgende:
Ik kon het niet meer stoppen. Heb helaas nu ook m'n toetsenbord ondergekotst.
Wicawdo is echt pissig op Jaap. Die moet gaan oppassen volgens de relnichtquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Lieke is gewoon een opportunist, die ziet hoe leuk zijn broer is en hoe goed die verhouding is. Dus dan wil je er ineens weer bij horen, nietwaar.
Volgens mij is ze weer even verliefd op haarzelf van alle aandacht.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Welnee, ze is zo wispelturig als de pest.
Denk eerder dat Wicawdo op moet passenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef Py het volgende:
[..]
Wicawdo is echt pissig op Jaap. Die moet gaan oppassen volgens de relnicht![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan de kruimeldief nog uitkomst bieden?
Neen. Ik heb gelukkig een voorraadje toetsenborden ingeslagen sinds de binnenkomst van Amanda. Dit is me dus al vaker overkomen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan de kruimeldief nog uitkomst bieden?
nee hoor zit best iets in, maar jah, aan de andere kant aandacht vinden de meeste mensen leuk denk ik ( ik vorm daarop een uitzondering uiteraard)quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:20 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij is ze weer even verliefd op haarzelf van alle aandacht.
Of ben ik nu te negatief?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef Py het volgende:
Tomatendrap op het beeldscherm en kots over het toetsenbord.![]()
Verder nog iemand in zn broek gepoept ofzo?![]()
mogen omgevallen rochelpotjes ook?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef Py het volgende:
Tomatendrap op het beeldscherm en kots over het toetsenbord.![]()
Verder nog iemand in zn broek gepoept ofzo?![]()
wie bedoel je. Ricardoquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef Darklight het volgende:
Weer zo'n nicht die zonodig met zn kop op tv moet
Kunnen ze geen normale mensen vinden, ws niet
Iedereen is gek behalve ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor zit best iets in, maar jah, aan de andere kant aandacht vinden de meeste mensen leuk denk ik ( ik vorm daarop een uitzondering uiteraard)
Beetje laat maarquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
[..]
wie bedoel je. Ricardoof die aangekondigde gastspeler die volgens het persbericht een relnicht
is.
Ik heb meer dan genoeg relnichten gezien
Ik heb ook meer dan genoeg sletten gezien maar die blijven er ook gewoon zitten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
[..]
wie bedoel je. Ricardoof die aangekondigde gastspeler die volgens het persbericht een relnicht
is.
Ik heb meer dan genoeg relnichten gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |