quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Ruud, hier kom je niet onderuit.
Je MOET erheen en ons verslag doen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bier in de gootsteen, Senseo aan, geld voor de taxi zoeken.
![]()
Ik val daar zo uit de toon, ben al bijna zesentachtig
Ik doe de wijn in de gootsteen, pak mijn fietske, spring maar achterop. En ik heb nog een paar goede jaren voor ik 40 ben, hoor ik net.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik val daar zo uit de toon, ben al bijna zesentachtig (, maar ook geen pubertje meer)
You are the greatest.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik val daar zo uit de toon, ben al bijna zesentachtig (, maar ook geen pubertje meer)
Vergeet je digitale camera nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
You're on a mission, je kan het !!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Je bent vast niet de enige van wie ze gelijk denken "wiens vader/moeder is dat nou weer"quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
wrom?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Darklight het volgende:
Lieke blijft dus
Hopelijk wordt ze flink aangepakt door amanda/Nadia
Oh wist jij dan niet dat het bij 50 pas begint?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:46 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik doe de wijn in de gootsteen, pak mijn fietske, spring maar achterop. En ik heb nog een paar goede jaren voor ik 40 ben, hoor ik net.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:45 schreef Darklight het volgende:
Lieke blijft dus
Hopelijk wordt ze flink aangepakt door amanda/Nadia
Lees de cossen van de afgelopen week tot vanmiddag terug en je hebt je antwoord. De teiltjes waren niet aan te slepenquote:
Ze is nog niet op het idee gekomen, wedden?quote:
Huh? Wat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Oh wist jij dan niet dat het bij 50 pas begint?
Die heb ik uiteraard gelezen.............voor nadia, dennis. amanda en brian heb ik vijvers ipv teiltjes nodig. Lieke is de laatste weken een zeikkonijn das waar maar dat is nog niets vergeleken bij de eerder genoemden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Py het volgende:
[..]
Lees de cossen van de afgelopen week tot vanmiddag terug en je hebt je antwoord. De teiltjes waren niet aan te slepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |