Popcorn en bier staat al klaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat je er nu ook de klok op gelijk kunt zetten dat de infantiele anti-religieuze kruisridders eraan komen.
Zaterdagavondreltopicquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Popcorn en bier staat al klaar.
Infantiele anti-religieuze kruisridder!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef gelly het volgende:
Schaf alle religies af !
Wat zou er dan verslechteren?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Aurelianus het volgende:
Woord omhoog. Alsof de wereld zo veel beter zou zijn als er geen religies meer waren.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef gelly het volgende:
Schaf alle religies af !
Ook niet veel vermoed ik.quote:
Vergeet je de euro niet?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:38 schreef Kingstown het volgende:
Allemaal de schuld van Pim Fortuyn!
Geen religie had veel levens gespaard. En dan hadden we geen war on terror. En minder vreemdelingehaat. Kortom: ik zie voordelen voor een wereld zonder religie, en geen nadelenquote:
Denk je nu werkelijk dat religie verantwoordelijk is voor al het dood en verderf? Dat zit in de mens zelf hoor. Zonder religie zouden agressie, geweld en oorlog wel worden gerechtvaardigd op basis van andere zaken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Geen religie had veel levens gespaard. En dan hadden we geen war on terror. En minder vreemdelingehaat. Kortom: ik zie voordelen voor een wereld zonder religie, en geen nadelen
??quote:[b]Op zaterdag 3 november 2007 19:28 schreef floris.exe het volgende: [quote] Ik noem geen namen, maar mensen zoals Papierversnipperaar
Dat valt een beetje onder het "Guns don't kill people"-argument. Ik betwijfel of er dezelfde hoeveelheid oorlog en geweld was geweest in een wereld zonder religie. Dat mensen dom omgaan met religie doet er in dit geval niet toe.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat religie verantwoordelijk is voor al het dood en verderf? Dat zit in de mens zelf hoor. Zonder religie zouden agressie, geweld en oorlog wel worden gerechtvaardigd op basis van andere zaken.
Ja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Aurelianus het volgende:
Woord omhoog. Alsof de wereld zo veel beter zou zijn als er geen religies meer waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |