abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74845804
Blaar op mn vinger doorgeprikt, ontsmet en er een pleister omheen gedaan Er zat teveel druk op, deed pijn.

En de wrat op mijn voet is zwart nu Zonder blaar. Doet fucking pijn Is dat goed of slecht?
  donderdag 19 november 2009 @ 13:18:07 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74848345
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef heaven7 het volgende:
Blaar op mn vinger doorgeprikt, ontsmet en er een pleister omheen gedaan Er zat teveel druk op, deed pijn.

En de wrat op mijn voet is zwart nu Zonder blaar. Doet fucking pijn Is dat goed of slecht?
Is het geen bloedblaar, of gewoon een zakje met oud bloed erin? Als het erg veel pijn doet lijkt het me toch slimmer als je het ff bij de doc laat checken..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74850659
Nee de huid is gewoon zwart..
  donderdag 19 november 2009 @ 14:34:53 #54
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74850964
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef heaven7 het volgende:
Nee de huid is gewoon zwart..
Zou ik het toch even laten nakijken bij de doc, die kan dat beter beoordelen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 19 november 2009 @ 17:29:50 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_74856809
Ik had vroeger ook wratten op m'n voeten. Niet 1 ofzo, maar gewoon een hele groep, 3 lagen op elkaar . Was toen een jaar of 10, had geen idee wat het was, had er ook geen last van.
Nou, dat heeft aardig wat maanden gekost. Aanstippen, zelf met een schraper weg halen elke dag, verband eromheen elke dag, door de dokter weg laten snijden, daarna gelijk weer aanstippen..
ARGH!
Maar: Wel een prachtige voet nu.

heaven7, succes joh! Hoop dat het niks ernstigs is met je voet
pi_74894813
ik heb er 30 op mn handen gehad, en 3 kleintjes in mn gezicht.
Het beste kun je gewoon naar de dermatoloog gaan.
Eens in de week aan laten stippen, dan thuis dagelijks een soortgelijk spul eropsmeren, en de dode huidlaag eraflaten snijden.
Zeer pijnlijk, maar effectief, dat wel.
ik ben nu al 2 jaar wrattenloos. (:
NOOOOOOIT zelf aan pulken, want het spul wat eruitkomt, als dat op je handen komt, en je eventueel kleine wondjes oid hebt, heb je ze zo op je handen zitten.
Laat het er niet bij zitten, want ik wens het gevolg van mijn laksheid aan niemand toe.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:08:42 #57
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_74904064
Nog een tip, en ik meen het serieus: urine. Binnen een week ben je ze kwijt. En dan niet over je hand heen sassen en daarna vrolijk verder maar voor (of tijdens) het douchen, twee minuten laten intrekken.

En voor de "ieeew" roepers onder u: urine is steriel en zodoende minder ranzig dat enig andere vloeistof uit je lichaam.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_74907297
Je bent ze helemaal niet binnen een week kwijt. Ik heb alles geprobeerd, schuurpapier, aardappels, banaan, urine, formule W, zelf aanstipspul, arts laten snijden, 5 keer laten aanstippen met stikstof etc etc, en nu na 8 jaar, zit ie er nog steeds.
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:52:38 #59
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74907508
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef AgLarrr het volgende:
Nog een tip, en ik meen het serieus: urine. Binnen een week ben je ze kwijt. En dan niet over je hand heen sassen en daarna vrolijk verder maar voor (of tijdens) het douchen, twee minuten laten intrekken.

En voor de "ieeew" roepers onder u: urine is steriel en zodoende minder ranzig dat enig andere vloeistof uit je lichaam.
Urine is steriel. Maar als het eenmaal je lichaam uit is niet meer.
En idd, lijkt me sterk dat het helpt, magoed.. Gewoon maar naar de arts en als wegbranden (met stikstof) en andere van dat soort middeltjes kan je ze ook nog weg laten snijden wellicht
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74930683
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef heaven7 het volgende:
Je bent ze helemaal niet binnen een week kwijt. Ik heb alles geprobeerd, schuurpapier, aardappels, banaan, urine, formule W, zelf aanstipspul, arts laten snijden, 5 keer laten aanstippen met stikstof etc etc, en nu na 8 jaar, zit ie er nog steeds.
Eerder dit jaar ook last gehad van een wrat op m'n voet, 3x laten aanstippen en eigenlijk met weinig resultaat (behalve gruwelijk pijn en een wat zachte huid).

Ben vervolgens overgestapt op 't gebruik van een stift en na 3 weken dagelijks het spul op de wrat te smeren was het geheel weg.

Geen idee of je dit spul ook in Nederland kan kopen (In Amerika kan je 't bij elke drogist halen):
http://www.amazon.com/Ped(...)H0I/ref=pd_sbs_hpc_1

tip: het spul is vrij agressief dus zorg ervoor dat je 't alleen op de wrat smeert, anders kan de huid om je wrat ook aangetast worden (bleek/vervellen/etc.). Hoewel ik 't (iets te?) royaal had gesmeerd herstelde de huid eromheen zich binnen een week .

[ Bericht 4% gewijzigd door Falcon4ever op 23-11-2009 07:02:29 ]
pi_75067129
Zo de huisarts heeft em vandaag weggeschraapt, werd er doodziek van. Ik dus blij want ik dacht dat ie weg was. Haal ik nu de pleister er vanaf, een enorme open plek, maar wel oppervlakkig.. En NOG STEEDS een wit hardachtig stukje! Wat overigens loeiveel pijn doet als ik het aanraak met een ontsmette pincet.. Ik kan er vanuit gaan dat dit nog steeds wrat is? Boven dat wittige stukje is de huid helemaal rood en heel dun en gevoelig maar heel duidelijk anders dan dat witte stukje..
pi_75067440
Waarschuwing, het ziet er goor uit! Klik voor een foto van de plek:

http://rianne.yoki.org/DSC06526.JPG
http://rianne.yoki.org/DSC06523.JPG

Dat wittige aan de rand is gewoon weekgeworden huid ofzo, het gaat om dat wittige gedoe in het midden
  zaterdag 28 november 2009 @ 11:00:11 #63
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75080123
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef heaven7 het volgende:
Waarschuwing, het ziet er goor uit! Klik voor een foto van de plek:

http://rianne.yoki.org/DSC06526.JPG
http://rianne.yoki.org/DSC06523.JPG

Dat wittige aan de rand is gewoon weekgeworden huid ofzo, het gaat om dat wittige gedoe in het midden
Het kan.. Maar laat het nou eerst eens genezen, en kijk dan verder!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 28 november 2009 @ 11:06:18 #64
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_75080213
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef heaven7 het volgende:
Waarschuwing, het ziet er goor uit! Klik voor een foto van de plek:

http://rianne.yoki.org/DSC06526.JPG
http://rianne.yoki.org/DSC06523.JPG

Dat wittige aan de rand is gewoon weekgeworden huid ofzo, het gaat om dat wittige gedoe in het midden
Sja, ik weet het nog van zo'n 14 jaar geleden, hielp bij mij ook niet, maar de tering, wat was dat nasty en zonder verdoving ook
Later heeft een lamlul van een dermatoloog de tactiek van de verschroeide aarde maar gedaan en accuzuur oid erop gesmeerd: resultaat, wrat helemaal weg en groter litteken er voor terug. Keurig!
pi_75080325
Nja als het maar werkt. Een litteken onder mn voet is heul niet erg!

Het vervelende is als ik het laat genezen, zit dat laatste stukje wrat gewoon weer lekker te nestelen onder het eelt Groeien die dingen? Dat ie over een aantal jaar weer zo groot is dat ik terug bij af ben?
  zaterdag 28 november 2009 @ 11:18:09 #66
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_75080380
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 11:14 schreef heaven7 het volgende:
Nja als het maar werkt. Een litteken onder mn voet is heul niet erg!

Het vervelende is als ik het laat genezen, zit dat laatste stukje wrat gewoon weer lekker te nestelen onder het eelt Groeien die dingen? Dat ie over een aantal jaar weer zo groot is dat ik terug bij af ben?
Ja ze groeien, ze komen weer terug en nog erger, het is besmettelijk dus als het vocht op andere huid komt raakt het besmet en komt daar ook een wrat. Einde huisarts en start dermatoloog dus.
pi_75080710
Goddamn Ik heb ooit al eens een verwijzing gehad voor de derma, zal maandag gelijk bellen! Thanks voor de tip.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2009 11:39:21 ]
pi_75718032
Oke de huisarts heeft het laatste stukje, wat echt na een paar dagen duidelijk nog wrat was, weggesneden en nu lijkt het allemaal weg. Ff duimen he De huid is nog wel heel gevoelig en als ik druk op de plek waar ze gesneden heeft voelt het nog als die wrattenpijn maar ik hoop dat dat nog wegtrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')