Als het lijkt te ontsteken even met je voet in soda (of robijn voor fijne was, fleur en fijn oid, als je geen soda hebt) (géééén caustic soda!quote:Op maandag 19 november 2007 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Hm ik ben weer teruggegaan naar de huisarts omdat het maar pijn bleef doen. Hij heeft toen na veel aandringen nog wat weggesneden, dit is vrijdag geweest maar ik kan nu niet op mijn voet lopen (vandaag stage afgebeld) en de wondjes zijn continue open en er komt weer rommel uit.. als ik er een gaasje met jodium op doe plakt die eraan vast en zodra ik het eraf haal trek ik alles weer losDe hele dag met blote voet zitten heb ik gister gedaan maar is en stervenskoud en het haalt niet veel uit want het is nog steeds open. Bestaat er een verbandspul wat niet vastplakt?
Of tot er schimmel op gaat groeien?quote:Op maandag 19 november 2007 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoelang kan je dat banenenspul er het beste op laten zitten? Paar minuten? Zo lang mogelijk tot het er vanzelf af is?
Jo, laat even weten hoe het gaatquote:Op maandag 19 november 2007 15:04 schreef heaven7 het volgende:
Top Freecell, ik stuur ff iemand naar de drogistBedankt!
Oh zijn dat likdoorns jaquote:Op maandag 19 november 2007 15:07 schreef heaven7 het volgende:
@Malo, zwarte pitjes klinkt als likdoorn en niet als wratten.. Aanstippen valt wel mee op zich, maarja, ik heb zelf al lopen snijden en doen dus alles viel wel meeDe huid eromheen had ik weken van te voren week (hehe) gemaakt met weekzalf en het geweekte eelt weggesneden waardoor hij helemaal open lag zeg maar. Je voelt het wel goed. Maarja, 3 keer aanstippen en ik had er wel genoeg van. Volgens de huisarts waren ze toch wel allemaal weg en de pijn die ik voelde zou van de dun geworden huis zijn
Ik heb echt moeten aandringen en waar ik zei dat nog kern zat heeft ie gesneden. 'Oh ja, ik haal er toch nog wel wat uit', tja zei ik toch
De prikken van het wegsnijden zijn het vervelends en dat de wondjes nu steeds open liggen en er rommel uitkomt.
Ligt eraan... als het zwart begint te worden zou ik je handen wel even wassen en met een nieuw schilletje wrijven... Maar op zich kan het geen kwaad, je kan ook gewoon de schil erop laten zitten en verband eromheen wikkelen...quote:Op maandag 19 november 2007 14:39 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoelang kan je dat banenenspul er het beste op laten zitten? Paar minuten? Zo lang mogelijk tot het er vanzelf af is?
Zelfde vraag voor anti-wratten-aanstip-spul?
Dat kan je best proberenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:59 schreef heaven7 het volgende:
Heb er nu al 2 dagen zalfgaas opzitten en idd, het plakt niet vastMaar genezen doet het ook niet echt.. Maar er staat dat het steriele gaasjes gedrenkt in vaseline zijn, kan ik er niet gewoon zelf vaseline opsmeren en een gaasje overheen doen dan? (6 stuks kost ¤4,-
)
Ik ben ook wel zelf-operatiefquote:Op woensdag 21 november 2007 21:34 schreef Duvel86 het volgende:
zelf snijden ftw! Mes verhitten en meteen snijden. Daarna n pleister erop, en elke dag verschonen maar blijf die pleisters gebruiken. Zo zijn ze bij mij iig weggegaan.
Ja dat heb ik vaker gehoord idd, maar het aanstippen werkte voor geen meter en werd er nogal hopeloos van. Dus ben ik zelf maar bezig gegaan en het heeft uiteindelijk geholpen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zelf-operatiefmaar vaak is het niet zo verstandig hoor
TS is al bij de HA geweest en kan beter niet in zichzelf gaan snijden.
Daarbij is er het risico dat je er alleen maar meer krijgt als je het zo aanpakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |