abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54361022
nog eentje.

We komen van een festival terug (met de fiets) en zien een politiecontrole staan. Aangezien we vreesden voor alcoholcontrole & dan te voet verder gingen moeten zijn we op het geniale idee gekomen om "subtiel" er vanonder te muizen zodat ze ons niet gingen zien. Klinkt ideaal.

Komt het er op neer dat we met drie achtereen gingen rijden (dan pakken we minder plek in & vallen we minder op) en dan met z'n driën achtereen op dezelfde plek in de gracht gingen rijden om dan door het veld verder te rijden.
Als je natuurlijk zijwaarts met 3 man achtereen de gracht binnen rijdt, dan lig je gewoon met 3 man & drie fietsen in de knoop, en levert dat een verdacht tafereel met bijhorend lawaai op. Een van die agenten komt dus af, schiet in de lach & begint foto's te trekken ipv ons uit die gracht te helpen
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54361166
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Doe maar stoer

Ontopic: Ik heb vaker mezelf ondergekotst, op grote feesten.

Languit op centraal X station liggen en niet meer bijkomen.

Nu eten maken
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_54361218
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:06 schreef Paramnesia het volgende:
'Ja maar jij bent gratis'.
Whehehehe prutser
pi_54370846
Leedvermaak

Mijn verhalen komen nog
Aids.
  Moderator maandag 5 november 2007 @ 00:55:10 #55
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_54371417
ach iedereen word toch wel eens naakt en gaat in de sneeuw liggen en zn kop op de toep slaan omdat dr sneeuw oplag en in je hoofde de formule maakt : sneew = zacht = kussen en daar kan ik op slapen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 5 november 2007 @ 00:58:23 #56
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_54371470
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
fles rode vodka en op een schoolfeest in een wc hokje inslaap gevallen na al eerder een andere wc ondergekotst te hebben. werd wakker doordat er mensen over mn hokje klommen omdat mn benen er onder uitstaken !
sadness
Wie weet wat ze met je hebben uitgehaald hebben toen je lag te slapen

Misschien had iemand je teringhard geraped, daarom zijn je benen onder dat hokje uitgekomen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 5 november 2007 @ 01:11:15 #57
165512 MASD
Music is dead.
pi_54371633
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:58 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Wie weet wat ze met je hebben uitgehaald hebben toen je lag te slapen

Misschien had iemand je teringhard geraped, daarom zijn je benen onder dat hokje uitgekomen
waar zijn jouw verhalen mafketel?
Long live music.
  maandag 5 november 2007 @ 11:35:11 #58
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_54376187
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:06 schreef Paramnesia het volgende:
ow god het zijn er teveel.
2 dan maar

-Ik ging een keer dronken bij mijn ex langs toen we nog wat hadden. Ik kom binnen en begin meteen mn t-shirt uit te trekken . Nou ja van het een kwam het ander (ja ik kreeg hem nog omhoog). Dus jas ik het maar ff af. Ik ben klaar, sta op en begin me weer aan te kleden. Zegt ze kwaad: 'je komt maar voor een ding steeds he, ga maar naar de hoeren als je alleen dat wilt '. Zeg ik met mijn dronken kop: 'Ja maar jij bent gratis'. We hebben een week niet gesproken.

-Ik was bij een vriend zn verjaardag en ik had teveel Wodka op. Dus er was een emmer gebracht om in te kotsen. Was de emmer op het moment supreme weg.
Ik kots daar op het laminaat en op dat moment komen ook zijn ouders binnen om te cheken hoe het gaat. Een andere vriend zit me hard uit te lachen. Hij kostst 3 min later zelf de voordeur onder. . Heb er 3 maanden niet meer binnen gedurft.
Omg

Ik heb een keer tijdens een hertrouwerij een uur lang op de plee gelegen vanwege een enorme hoeveelheid JW *duur label* (weet niet meer welke) + bier + Vieux cola..
Me vrienden zo van: waar is die gast nou , vinden me vervolgens op de plee met kots op me voorhoofd . En ik maar volhouden dat ik niet gekotst had .
There is no rehab for stupidity.
pi_54377659
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 18:42 schreef candygirl het volgende:
Net gesprek geahd met iemand wat voor je blunders je maakt door alcohol!
Ik heb er ook wel wat en weet sommige vriendinnnen ook
Onder het mom tp begint hier voorbeelden ~!

Carnaval op stap, smiddags maakte vriendje het uit, savonds na heel wat glazen bier sta ik te huilen op de wc van de kroeg tegen een wildvreemde meid,dat dat ex vriende je staat te zoenen met een of andere slet!
Een vriendin zat op de wc en toen ze eraf kwam gebaarde ze dat ik me moest inhouden enz, ik dacht waarom en snapte het niet, tot ik daaran weer in de kroeg stond en zag dat die meid waar ik tegen aan had staan te bleren, die mied was wat ook met hem stond te zoenen

Vriendje gaat voor de eerste keer mee op stap en weet niet waar de wc is, ik heel uitgelaten, oh kom maar mee ik wijs je dat wel.
Ik pak zijn hand en dansend en swingend en betastend loop ik voor hem ,(dus niet achterom kijkend) naar de wc.
Daar aangekomen draai ik me om, en blijkt dat ik een wildvreemde aan mijn hand heb

Op een feest was een super leuke man, wel homo
We staan in een groep te praten over mannen en hij komt langs gelopen, en ik zeg, homo of niet,ik maak hem wel hetero voor een avond!
Mijn vriendin stoot me aan en iedereen schiet in de lach.
Dag erna kreeg ik te horen dat hij helemaal geen homo was en dat zijn vrouw naast me stond
Sssssst, je zet jezelf voor schut.
  maandag 5 november 2007 @ 13:00:29 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54378143
Heb ooit een gratis patatje gekregen bij de macdonald in ommen, ik was jarig en straalbezopen met een somalische gast daar aan het rondwaggelen (hadden van ons zakgeld allemaal bier gekocht, heb ik de heflt van uitgekotst over een kermistoestel waar ik nieteens in zat trouwens) Liep ik de macdonalds binnen en zeg tegen de heul best knappe mevrouw die daar achter de toonbank stond "ik wil graag één patatje, niet een patatje maar één patatje"
Dus ik vertel daarbij dat ik jarig ben komt die vrouw me een heel patatje geven, dus in bakje he ipv letterlijk 1 patatje.
Dus ik zeg zo van "maar ik heb geen geld"
Zij zo van dat ik jarig ben en het een cadeautje is.
Dus ik loop naar de uitgang sta daar, ik kijk naar rechts en zie die somalische gast staan die al zn lach niet in kon houden maar toch nee schud omdat hij wist dat ik weer iets idioots ging doen en hij begint al weg te lopen ik zo vet hard van "IK BEN JARIG"
Oh man wat erg ik was toen 15 geloof ik
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 5 november 2007 @ 13:20:55 #61
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_54378635
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb ooit een gratis patatje gekregen bij de macdonald in ommen, ik was jarig en straalbezopen met een somalische gast daar aan het rondwaggelen (hadden van ons zakgeld allemaal bier gekocht, heb ik de heflt van uitgekotst over een kermistoestel waar ik nieteens in zat trouwens) Liep ik de macdonalds binnen en zeg tegen de heul best knappe mevrouw die daar achter de toonbank stond "ik wil graag één patatje, niet een patatje maar één patatje"
Dus ik vertel daarbij dat ik jarig ben komt die vrouw me een heel patatje geven, dus in bakje he ipv letterlijk 1 patatje.
Dus ik zeg zo van "maar ik heb geen geld"
Zij zo van dat ik jarig ben en het een cadeautje is.
Dus ik loop naar de uitgang sta daar, ik kijk naar rechts en zie die somalische gast staan die al zn lach niet in kon houden maar toch nee schud omdat hij wist dat ik weer iets idioots ging doen en hij begint al weg te lopen ik zo vet hard van "IK BEN JARIG"
Oh man wat erg ik was toen 15 geloof ik
Ommen heeft geen mcdonalds
  maandag 5 november 2007 @ 13:28:50 #62
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_54378812
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:20 schreef Sloffie het volgende:

[..]

Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_54379342
foei
liever een gat in je broek dan een broek in je gat
  maandag 5 november 2007 @ 13:52:52 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54379389
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:20 schreef Sloffie het volgende:

[..]

Nou zo ver was het niet van ommen af iig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_54379491
Op m'n bek gegaan met fietsen, resultaat: Gescheurd sleutelbeen, wenkbrauw die open lag en een schaafwonden op m'n gezicht
pi_54379983
ik ook op mn bek gegaan met fietsen, zware hersenschudding..
  maandag 5 november 2007 @ 14:38:21 #67
183433 bierbart
bier en tieten
pi_54380527
Midden op een terras uitgebreid zitten kotsen..
Weet Bakakame ook nog wel 't een en ander over te vertellen Hij stond er direct naast..
Yesterday's a memory, another page of history
Als ik mezelf nog eens tegenkom.. dan zeg ik: 'Kom, vriend, we gaan een biertje drinken!'
Last.fm
pi_54381108
Straalbezopen "naborrelen" bij een vriendin thuis na het stappen.
We zaten daar met een man of zes binnen.
Word er met slagroom gerotzooid, kortom ik was smerig.
Ik had zoiets van fuck dit, ik ga onder de douche staan.
Dus ik ga stap daar onder de douche en kom vervolgens in mijn blote reet nonchalant de kamer terug in lopen omdat ik mijn boxershort nergens kan vinden.
Laten we zeggen dat ik er lang genoeg heb gestaan om gefotograffeerd te worden.
En boxer nooit meer gevonden dus broek maar aangedaan en a la "commando" naar huis gegaan.
Week later vond ze het ding, op magische wijze achter haar pc beland...
I am the Alpha and the Omega
  maandag 5 november 2007 @ 15:25:10 #69
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_54381573
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:10 schreef Athmozz het volgende:
nog eentje.

We komen van een festival terug (met de fiets) en zien een politiecontrole staan. Aangezien we vreesden voor alcoholcontrole & dan te voet verder gingen moeten zijn we op het geniale idee gekomen om "subtiel" er vanonder te muizen zodat ze ons niet gingen zien. Klinkt ideaal.

Komt het er op neer dat we met drie achtereen gingen rijden (dan pakken we minder plek in & vallen we minder op) en dan met z'n driën achtereen op dezelfde plek in de gracht gingen rijden om dan door het veld verder te rijden.
Als je natuurlijk zijwaarts met 3 man achtereen de gracht binnen rijdt, dan lig je gewoon met 3 man & drie fietsen in de knoop, en levert dat een verdacht tafereel met bijhorend lawaai op. Een van die agenten komt dus af, schiet in de lach & begint foto's te trekken ipv ons uit die gracht te helpen
Ik snap er de ballekes van, wat versta je onder een gracht?
Zyggie.
pi_54382184
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:10 schreef Athmozz het volgende:
nog eentje.

pi_54382277
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:04 schreef BossFight het volgende:
Straalbezopen "naborrelen" bij een vriendin thuis na het stappen.
We zaten daar met een man of zes binnen.
Word er met slagroom gerotzooid, kortom ik was smerig.
Ik had zoiets van fuck dit, ik ga onder de douche staan.
Dus ik ga stap daar onder de douche en kom vervolgens in mijn blote reet nonchalant de kamer terug in lopen omdat ik mijn boxershort nergens kan vinden.
Laten we zeggen dat ik er lang genoeg heb gestaan om gefotograffeerd te worden.
En boxer nooit meer gevonden dus broek maar aangedaan en a la "commando" naar huis gegaan.
Week later vond ze het ding, op magische wijze achter haar pc beland...
If we didn't have rules we'd all be tree climbing crap flingers!
  maandag 5 november 2007 @ 17:08:03 #72
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_54383790
Ik ben eigenlijk niet heel vaak dronken, want de dag erna voel je je zo bagger
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_54386128
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ik snap er de ballekes van, wat versta je onder een gracht?
een gracht is een redelijk diepe beek langs de baan voor de afwatering (met daarachter vaak een veld)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  maandag 5 november 2007 @ 19:52:25 #74
119756 bloodacolyte
opzoek naar de kern
pi_54387532
geh, ik heb dit jaar bevrijdingsfestival in zwolle een uur ladderzat tegen een boom gezeten, komt er zo'n lelijke punker naar me toe, doet zn gulp open... ik vraag (in dubbele tong) wat doe..? hij: ik ga je onderpissen. Ik: Als je dat doet, probeer ik op te straan om je in elkaar te slaan......
"Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
pi_54387971
en ben je ondergepist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')