Ik wel!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:17 schreef Dupje het volgende:
Ik sta niet in de OP!
No shit, Sherlock!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:32 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik hoop dat 'slapped' een inside joke is anders raad ik je een cursus engels aan
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:32 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik hoop dat 'slapped' een inside joke is anders raad ik je een cursus engels aan
Was er niet een inschrijving het vorige topic?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Te weinig indruk gemaakt hiero
ja en neequote:Op zaterdag 3 november 2007 17:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Was er niet een inschrijving het vorige topic?![]()
Zou het verstandig zijn een lening af te sluiten om de GAS-kraan open te draaien?
Slappen is een techniek voor bassisten om te spelenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:42 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Nou leg jij hem dan even uit![]()
Ow my badquote:Slappen is een techniek voor bassisten om te spelen![]()
Daar kan je ook op slappenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:46 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ow my bad
Ik focus me alleen op gitaren![]()
Punkmetalquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:33 schreef Zyggie het volgende:
Die ene fries, met z'n metal en z'n deans. Wat is daar ooit mee gebeurd? Ik denk dat ik hem maar ga vervangen.
Volgens mij zocht Dupje nog een plekjequote:Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef punkjunk het volgende:
Ik geloof me ogen niet, na diverse pogingen bij brian, na diverse pogingen van me zelf waar ik de hele OP mee verkankerde, is het dan nu echt werkelijkheid.
* punkjunk heeft de gelukkigste dag van ze'n leven![]()
Ik smijt punkjunk er wel ff uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Volgens mij zocht Dupje nog een plekje
Nouja zeg. Dat kan ik niet maken man.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Punkmetal
Maar gooi me er gerust uit hoor, het zal me jeuken![]()
Pas nog 150 euro johquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:09 schreef Zyggie het volgende:
Dribbel krijg je eigenlijk al wat voor je optredens? Naast gratis bier.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef punkjunk het volgende:
Ik geloof me ogen niet, na diverse pogingen bij brian, na diverse pogingen van me zelf waar ik de hele OP mee verkankerde, is het dan nu echt werkelijkheid.
* punkjunk heeft de gelukkigste dag van ze'n leven![]()
ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke eikelbijter heeft mijn usericon verwijderd
Ik! En meteen vervangen door het lekkerste gitaarspelende meisje van dit topic. Dus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke eikelbijter heeft mijn usericon verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |