Jasses.quote:Een oude bok lust nog wel een groen blaadje! Lance Armstrong (36) heeft Ashley Olsen (21), de beroemde helft van de Olsen-tweeling, aan de haak geslagen.
Volgens de New York Post zijn de twee zoenend gespot in een bar in New York. "Ashley dronk rode wijn en zat bij Lance op schoot. Ze konden niet van elkaar afblijven", vertelt een bron. "Een dag later waren de tortelduifjes romantisch aan het dineren."
De voormalige wielrenner heeft op het gebied van de liefde al het één en ander meegemaakt. Nadat hij scheidde van zijn eerste vrouw, met wie hij drie kinderen heeft, ging hij er met zangeres Sheryl Crow vandoor. Daarna was modeontwerpster Tory Burch aan de beurt.
We kennen Mary-Kate en Ashley Olsen vooral als de twee kleutertjes uit de Amerikaanse serie Full House.
Dat was toch een enkele schizofrene kleuter?quote:We kennen Mary-Kate en Ashley Olsen vooral als de twee kleutertjes uit de Amerikaanse serie Full House.
wikipediaquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:21 schreef static het volgende:
Nope, dat is een tweeling.
quote:Michelle Elizabeth Tanner, is a fictional character (born November 18, 1986) on the sitcom Full House, portrayed by Mary-Kate and Ashley Olsen.
*proest*quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Dat is balen, zeg. Ga je naar het ziekenhuis om een testikel te laten verwijderen, snijden ze per ongeluk je goede smaak weg.
volgens mij zit er aan een fietsframe nog meer vet om eens lekker vast te pakken...quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:26 schreef Cee het volgende:
Tja, op een ouwe fiets moet je 't leren.
ja, precies. Deze relatie gaat spaak lopen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij zit er aan een fietsframe nog meer vet om eens lekker vast te pakken...
Kom niet meer bijquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Dat is balen, zeg. Ga je naar het ziekenhuis om een testikel te laten verwijderen, snijden ze per ongeluk je goede smaak weg.
dan maar ff twee aparte:quote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is inderdaad te ranzig. Ik heb nog geen paparazzikiekje van ze kunnen vinden in mijn bronnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |