DMG herstellen via Schijfhulpprogramma naar de USB-drve: daarna in Opstartschijfvoorkeuren die USB-drive selecteren en rebooten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check, die ben ik ook aan het downen nu. Ff in 2 zinnen ofzo, hoe kon ik Leopard ook alweer vanaf een USB drive installeren?
Ik zou niet vergeten jezelf uit te loggen en 'm te laten booten in een vers standaard-profiel... Zo ben je zeker dat ze niet aan je bestanden zullen zitten...quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:59 schreef DaFrenk het volgende:
Ah! Leuk om wat first-hand ervaringen te horen met Time Machine. Ik ga mijn MacBook volgende week voor reparatie wegbrengen denk ik, maar maak voor de zekerheid toch nog even een disk-image. Maar zo te horen werkt Time Machine dus ook
Hoe doe je dat? Via voorzieningen deed 'ie nooit iets toen ik daarop klikte in Tiger?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En anders kun je nog altijd de MD5 controleren.
De vorige keer hadden ze gewoon de schijf geformatteerd met alleen een backup van mijn user-folderquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:20 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ik zou niet vergeten jezelf uit te loggen en 'm te laten booten in een vers standaard-profiel... Zo ben je zeker dat ze niet aan je bestanden zullen zitten...
Nuja, ik zou dat doen aangezien er een paar met financien opstaan bij mij...
Denk niet dat zo'n reparateurs admin-rechten nodig hebben...
[..]
Hoe doe je dat? Via voorzieningen deed 'ie nooit iets toen ik daarop klikte in Tiger?
Pixelmator?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:36 schreef E.T. het volgende:
weet iemand een freeware/shareware progje om photoborders mee te maken?
Ik bewerk m'n foto's in Aperture en om nou alleen voor dat randje photoshop te versieren en draaien gaat me wat ver..
zal vast wel een simpel tooltje voor zijn![]()
Miauw!quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:53 schreef nietzman het volgende:
Piep.
Dan is TM wel ideaal jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De vorige keer hadden ze gewoon de schijf geformatteerd met alleen een backup van mijn user-folderDaar was ik totaal niet blij mee aangezien ik niet had kunnen backuppen omdat het logic-board het begeven had. En toen had ik dus nog veel dingen buiten de user-folder staan
![]()
Ga je een clean install doen..?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:13 schreef Jarno het volgende:
Zo. Leopard binnen (download), vanavond de MacBook onder handen nemen!
Ik geloof dat opstarten van een USB drive bij PowerPC's niet ging, dat kan pas bij Intel Mac's. Jij moet een firewire drive hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, het schijnt mogelijk te zijn om via de iPod (aangesloten via USB) Leopard te installeren. Maar op sommige systemen weer niet ofzo. Ik lees in ieder geval veel verschillende berichten, en duidelijker wordt het er niet op. Dus: Kan ik Leopard vanaf mijn iPod Classic op mijn iBook G4 installeren als ik de iPod met USB aansluit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |