Yep!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:13 schreef Dark het volgende:
Wij steunen Lieke en willen Brian eruit!
Brian EXIT![]()
![]()
![]()
Je bent nog steeds one-eyed Bert.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:14 schreef HoneyBunny het volgende:
Doet mijn ava het nu?? Ik zie hem nl wel, maar jullie dus niet??
Ik steun Lieke nietquote:
hier doet hij het nog steds nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:14 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik zag hetquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:14 schreef DrsH het volgende:
Inmiddels heb ik VOLopgeroepen solidair te zijn ben benieuwd
moet die het ook niet zeggen, nou mag die straks niet meer gaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Bedankt DB![]()
Huub wil vanavond in Gemert Brian voor lul zetten door door de microfoon te roepen dat Brian een wifebeater is.
Zal wel weer niet mogen van het hokje.![]()
oproerkraaierquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:14 schreef DrsH het volgende:
Inmiddels heb ik VOLopgeroepen solidair te zijn ben benieuwd
Ik zie hem nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:14 schreef HoneyBunny het volgende:
Je moet wat niemand maakte een nieuwe aanquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:14 schreef Darklight het volgende:
Ik steun haar helemaal niet
Is ze al weg?
Ja, zie hemquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:14 schreef HoneyBunny het volgende:
quote:
Doe je gezellig mee?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef Kinga het volgende:
Damn, heb ik wat gemist, met die avatars hier?
Ach, als Huub het niet mag doen, zijn er misschien wel spreekkoren die het VOOR hem doen!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Bedankt DB , jammer van de TT.
Huub wil vanavond in Gemert Brian voor lul zetten door door de microfoon te roepen dat Brian een wifebeater is.
Zal wel weer niet mogen van het hokje.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik steun Lieke niet
Zo'n stemmingswisselende vrouw maak ik dagelijks wel thuis mee
Puberdochter en gekke moeder-galore
Dat scheeltquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Oeh, al dat zwart met rood. Wat enorm emo en gothiclike. Krijg bijna zin in om te gaan krassen. Gelukkig heb ik nog C1000 kwartetkraskaarten!![]()
![]()
Wil je hem even veranderen???quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik steun Lieke niet
Zo'n stemmingswisselende vrouw maak ik dagelijks wel thuis mee
Puberdochter en gekke moeder-galore
'k hoor de spreekkoren al:"You're shit and you know you are, You're shit and you know you arequote:Op zaterdag 3 november 2007 14:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, als Huub het niet mag doen, zijn er misschien wel spreekkoren die het VOOR hem doen!![]()
Onder begeleiding van wat eieren en tomaten, zal Brian het ervaren...........![]()
Ik ben ook geen echte Lieke fan, maar ik wil dat DGK Brian aanpakt, ik kan heel slecht tegen onrechtquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:17 schreef schatje het volgende:
Ik steun Lieke ook niet. Zout lekker op joh. Ga maar lekker zielig doen en reikeboekies lezen.
En wat heeft ze zich toegetakeld met de make-up. Het ziet er niet uit. Te opzichtig voor overdag.
hoezo is de gouden kooi verpest?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:19 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Brian en Amanda eruit en wel nu. Ik heb het helemaal gehad met die Tokkies.![]()
![]()
![]()
Als Lieke opstapt, is heel de Gouden Kooi verpest. JHL horen dit programma gewoon te winnen (finale tussen hen). Die Tokkies moeten eruit en nog wel vandaag.
Volgens mij stapt Lieke trouwens op omdat ze niet meer tegen de oneerlijke behandeling van de FEBO kan (Brian en Amanda). Of was dit al bekend? (zal wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |