quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
WHEHEHEHE, wat een kneuzen die stewards daar, denken dat ze belangrijk zijn
Probeerden nog wat supporters tegen te houden, terwijl dr al tientallen op het veld stonden.quote:
klinkt erg kinky eigenlijkquote:
En een aantal heel goed betaalde semi-profs.quote:
Dat is z'n vakquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Probeerden nog wat supporters tegen te houden, terwijl dr al tientallen op het veld stonden..
Werd trouwens uitgeschakeld door TWente niet door AZquote:
Schijnt dat de techniek van het Ontbijtnieuws vandaag ook verantwoordelijk was voor de voetbaluitzendingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Muisjes aan de kabels bij RTL
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef Damzkieee het volgende:
Wie hebben we nog over eigenlijk?
Heracles Almelo
NAC
QuickBoys
Feyenoord
Roda JC
Haarlem
Zwolle
FC Dordrecht
Heel goed valt wel meequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
En een aantal heel goed betaalde semi-profs.
FC Dordrechtquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef Damzkieee het volgende:
Wie hebben we nog over eigenlijk?
Heracles Almelo
NAC
QuickBoys
Feyenoord
Roda JC
Haarlem ?
Zwolle
Dat zou niet gunstig zijn voor ons eventueel. Als Feyenoord de finale haalt en ook Europees voetbal, dan heeft de verliezer ook nog Europees.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
Laat NAC of Roda maar thuis spelen tegen Feyenoord.
Vervolgens iedereen langs Esajas en bovenop die keeperquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje jammer dat die Esajas wegliep als 'ik ben de man' en zijn keeper voorbij loopt, terwijl die er toch echt drie stopte.
Dat zal mij aan mijn reet roesten, heb altijd het idee dat de beker alleen gewaardeerd wordt buiten de top 3 dus ik zie ze het liefst allemaal zsm van het toneel verdwijnen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zou niet gunstig zijn voor ons eventueel. Als Feyenoord de finale haalt en ook Europees voetbal, dan heeft de verliezer ook nog Europees.
Das ook weer waar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zal mij aan mijn reet roesten, heb altijd het idee dat de beker alleen gewaardeerd wordt buiten de top 3 dus ik zie ze het liefst allemaal zsm van het toneel verdwijnen.
Precies ja, die neger stond echt zo van:quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vervolgens iedereen langs Esajas en bovenop die keeper
iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
Verdomme gaan ze ook nog evalueren
Gewoon samenvattingen en daarna loten man!
Talpa![]()
Maar dan wel bij ons, en niet in die bouwval in Zwollequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef AryaMehr het volgende:
Ik hoop dat Zwolle Heracles loot.
Volgens mij moet je de finale ook winnen om Europees te halen. Of dat is vanaf volgend seizoen..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zou niet gunstig zijn voor ons eventueel. Als Feyenoord de finale haalt en ook Europees voetbal, dan heeft de verliezer ook nog Europees.
OK, wist ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de finale ook winnen om Europees te halen. Of dat is vanaf volgend seizoen..
Was druk vandaag hoor opt Saxionquote:
NEEquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:08 schreef PabloLopez het volgende:
NU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |