Ja en erg gemakkelijk ook. Wat was NEC dramatisch zeg niet normaal! Ballen over 2 meter kwamen zelfs niet aan. Supporters verlieten na 0-2 het stadion en gingen verhaal halen bij het bestuur...quote:
Wij gaan ver komen hoop ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef DRD het volgende:
HFC Haarlem, FC Zwolle, FC Dordrecht en morgen Den Bosch en Jong Heerenveen erbij.
Reker, wie zijn nou die "subsidiejunks"?
Finale FC Dordrecht - Haarlem lijkt me wel wat. Mooiste bekertoernooi in jaren!
Hoezo, is er weer een lijst van clubs die elkaar niet kunnen loten dan ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Als we morgen doorkomen (áls ja...) kunnen we op papier 4 van de 7 mogelijke tegenstanders hebben.
Nee, met kunnen hebben bedoelt hij dat we er van kunnen winnen. Dat er 4 clubs zijn die onder ons staan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo, is er weer een lijst van clubs die elkaar niet kunnen loten dan ?
Tja, alleen Roda, Feyenoord / NAC/ajax als goede ploegenquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:50 schreef DarkShine het volgende:
RKC uitgeschakeld, weer een angstgegner minder.
Laat ons maar Dordrecht uit spelen!
Brr, de kans wordt alsmaar groter dat je dit jaar een eerstedivisieclub in de Kuip krijgt (finale).quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Haarlem
Zwolle
Dordrecht
Feyenoord
Roda JC
Ajax/NAC
Heracles Almelo/Den Bosch
QuickBoys/Jong Heerenveen
Van de 7 andere clubs, moeten we er 2 gewoon niet lotenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Brr, de kans wordt alsmaar groter dat je dit jaar een eerstedivisieclub in de Kuip krijgt (finale).
Laat ons maar Roda uit spelen, dan gaan we al europa in! [flauw]quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:50 schreef DarkShine het volgende:
RKC uitgeschakeld, weer een angstgegner minder.
Laat ons maar Dordrecht uit spelen!
Haarlem krijgt geen ene cent whahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef DRD het volgende:
HFC Haarlem, FC Zwolle, FC Dordrecht en morgen Den Bosch en Jong Heerenveen erbij.
Reker, wie zijn nou die "subsidiejunks"?
Finale FC Dordrecht - Haarlem lijkt me wel wat. Mooiste bekertoernooi in jaren!
Ik teken ook wel voor een finale Ajax - Feyenoord in de Kuip. Is lang geleden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zou wel voor de beker een keer echt leuk zijn wanneer Ajax en Feyenoord elkaar snel tegen komen.
ik ook, plus dat we dan geen club in Europa krijgen die daar niks te zoeken heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik teken ook wel voor een finale Ajax - Feyenoord in de Kuip. Is lang geleden.
Volgens de radio wordt Heracles wel geleidelijk aan sterker en worden ze dreigender.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef 9christensen het volgende:
heracles-den bosch nog steeds 0-0
Niet wakker maar het is toch een gemiste kans als je weet wat er nog in de pot straks.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef fanneke het volgende:
Verlenging in Katwijk.
Jammer voor Den Bosch, maar zal er niet echt wakker van liggen.
Onnodig is wat overdreven, het was met 10 man op eigen helft verdedigen wat Den Bosch deed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet wakker maar het is toch een gemiste kans als je weet wat er nog in de pot straks.
Sprak net iemand die geweest is en die vertelde dat het onnodig was en dat Wau de wedstrijd had moeten beslissen.
Agh Jong Heerenveen ook wel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef 9christensen het volgende:
heracles wint, kunnen nog wel 's ver komen als ze weer gelukkig loten.
hopen dat quick boys nog doorgaat
heereveen toch niiiiiiiietquote:
Uit het radioverslag van de lokale omroep hier, en die is objectief over het algemeen, was het een matige 1e helft van Heracles zijde en was Den Bosch op zijn minst gelijkwaardig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Onnodig is wat overdreven, het was met 10 man op eigen helft verdedigen wat Den Bosch deed.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
Pingels bij Katwijk v Jong Heerenveen.
Nu op RTL?
Dat laatste klopt zeker, jullie zijn niet weggespeeld. De organisatie stond prima. Alleen de eerste helft had Heracles toch wel heel wat meer druk, terwijl juist in de tweede helft Den Bosch er meer doorheen kwam. Paar gevaarlijke counters nog. Toch had ik de hele wedstrijd het gevoel dat we wel gingen winnen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uit het radioverslag van de lokale omroep hier, en die is objectief over het algemeen, was het een matige 1e helft van Heracles zijde en was Den Bosch op zijn minst gelijkwaardig.
2e Helft was Heracles duidelijk de bovenliggende partij.
Op zich niet gek natuurlijk dat je met 10 man achter de bal speelt, je speelt uit tegen een ploeg die kwalitatief beter is en je speelt uit, wij hoefde niet zo.
Ach, we zijn iig niet weggespeeld zoals ik begreep en nu focussen op promotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |