Wij hebben het prima onder controle ja, vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Adothehague het volgende:
Wat is het rustig in dit voetbaltopic. Heb je alles onder controle Ray-mania?
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wij hebben het prima onder controle ja, vind ik.
Rellen, rellen...valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?
Vroeger had je 3 kutmods, nu nog maar 1.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Adothehague het volgende:
Vroeger waren er hier toch altijd rellen? Wat is het geheim dat het nu zo rustig is?
ai, ik was er vroeger ook alquote:Op donderdag 15 november 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vroeger had je 3 kutmods, nu nog maar 1.
Zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
Heb je nog een roestig slotje over ?
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld: nominatie topic
Ik sluit 'm, zie post van SchiksemBigt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
Mag de titel veranderd worden in exclusief De Cler?
Selectie Oranje vs Luxemburg/Wit-Rusland: incl De Cler.
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)quote:Op zondag 18 november 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
MOggol
Op een voetballoze zondag mogen jullie toch nog wat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |