abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54364996
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:16 schreef henkway het volgende:

[..]

Verdonk zou dit ook kunnen

Is dit een oproep om 76 mensen te verkrachten en doden, zodat Verdonk het op kan lossen?
  zondag 4 november 2007 @ 21:00:00 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54365072
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat is het toch? Ik zou jou toch ook geen ss'er noemen?
  zondag 4 november 2007 @ 21:21:22 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54365736
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is het toch? Ik zou jou toch ook geen ss'er noemen?
ik vind de 'onderbuikbrigade' ook geen staaltje van normaal met elkaar omgaan...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 4 november 2007 @ 21:53:03 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_54366709
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Klopt en ik als half roemeense kan het beamen.
De overlast die hier van marokkanen komt; is er in Roemenie van zigeuners..al eeuwen.
Het lastige is dat zelfs dit tuig een Roemeens paspoort heeft en dus als Roemeen wordt gezien. Iets waar ik me dan best wel druk over kan maken.
Want met de latijnse inborst; is de Roemeen inderdaad hartverwarmend vriendelijk en gastvrij. ZIgeuners, zijn geen Roemenen en dat zullen ze ook nooit worden.

Jammer is alleen dat ze in Roemenie ook niet op dat tuig zitten te wachten..
In de pers zal al gauw over "Roemenen" gesproken worden wanneer zigeuners zich weer aan een misdrijf vergrijpen. Kijk maar naar de Belgische MP3-moord waar de Polen van beschuldigd werden. Een smet op het blazoen van het volk dat nota bene zelf het meest geleden heeft onder zigeunerterreur!

Terug naar Roemenië is natuurlijk ook geen structurele oplossing, daar hebben ze al genoeg overlast ondervonden sinds dit volk zich daar besloot te vestigen. Waarom heeft Ceaucescu eigenlijk nooit iets tegen deze "mensen" ondernomen?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')