De redactie is juist heel blij met Huub op het moment, denk ik. Morgen stapt Lieke op. Het zal Brian's exit nog wat verder verdoezelen. Mèn wat is dit een triest spel geworden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
Redactie !! Mag Huub en spraakverbod !
Als ze geen gelijk heeft heeft ze geen gelijk. Het is beide ikke ikke ikke....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een discussie gaat over het uitwisselen van standpunten. Bij beiden speelt het gevoel van \"moeten winnen\" een te grote rol. Bij Huub zie ik dat meer dan bij Lieke. Dat komt bij hem naar voren door selectief te shoppen in Lieke\'s uitspraken en daarbij de grote lijn achter zich latend. Lieke wordt daar terecht gestoord van omdat ze zo nooit haar gelijk krijgt.
Ik ben het de laatste minuten wel heel erg eens met Huub eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik voel nergers erkennig hoe ik me nu voel"
Slijmbal-methode !
Ach dat was hier toch al duidelijk... ze heeft het proberen te verbloemen voor het laatste leuke showtje.... febo zal wel balen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Lieke, dit zijn beslisssingen uit emotie's"
Lieke stapt op, ze verteld nu dat ze morgen met haar bezoek naar huis gaat.
[ afbeelding ]
Dat was allang duidelijk en dan moet je gewoon gaan...quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik ben gewoon ongelukkig
Ik wel....redelijk goed althans.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:27 schreef Kaleddis het volgende:
Ik kan Lieke echt niet meer volgen nu hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |