Amanda is telkens de veroorzaker van de agressie...keer op keer op keerquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat was een hele foute opmerking van Mannie......Ze weet hoe Brian is en lokt hier één op één iets uit.
Dat maak jij ervan, Lieke zei ook duidelijk toen Amanda zei niet aan me zitten Lieke "wie begint er met aanraken........"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was diegene.....Amanda en Nadia in de chill is speltechnisch gewoon sterk. Amanda en Nadia die Lieke en Huub opzoeken bij de stal, nix mis mee. Lieke lokt meer uit daar slijm aan Amanda af te vegen. Wat mij betreft ook nix mis mee, maar ze laat het daarmee wel escaleren.
Het is niet erg, maar hoe weet jij nu wat ze daar in dat huis voelen, dat vraag ik mij af.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:54 schreef tipsch het volgende:
Kusje erop Neemmijnietserieus.Mijn excuses.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen loopt iedereen ineens met een koortslip...is ook zo besmettelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen loopt iedereen ineens met een koortslip...is ook zo besmettelijk![]()
![]()
Ik niet. Amanda's grote nadeel is dat ze niet kán liegen. Lieke daarentegen heel goed, als het haar zo uitkomt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En Lieke geloof ik toch echt eerder dan Amanda.
Huub heeft een exit gekregen toen hij dat toegaf(vermeend)quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef neehe het volgende:
Sukkel Brian tegen Lieke : Ik heb je daar en daar geslagen. ( paardenbak en slaapkamer ? )
Volgens mij kwam het verbod van onze wereldverbeteraar Bwian. Maar toen Aman vroeg of ze toch een drankje mocht stemde hij er in toe..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Nomrc2 het volgende:
de febo heeft amanda laten zuipen ondanks een drankverbod
dus ik zeg
exit voor de febo
Ja, maar hij zei er achteraan dat ze er steeds meer bij ging halen, maw dat ze uit haar nek lulde.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef neehe het volgende:
Sukkel Brian tegen Lieke : Ik heb je daar en daar geslagen. ( paardenbak en slaapkamer ? )
Amanda staat er toch overal zelluf naast. Weet je dat nog?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet. Amanda's grote nadeel is dat ze niet kán liegen. Lieke daarentegen heel goed, als het haar zo uitkomt.
Denk dat hij naar de tandarts moet vanwege wiebelende tandenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef neehe het volgende:
Zal Huub morgen een koortsoog hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |