Amanda is telkens de veroorzaker van de agressie...keer op keer op keerquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat was een hele foute opmerking van Mannie......Ze weet hoe Brian is en lokt hier één op één iets uit.
Dat maak jij ervan, Lieke zei ook duidelijk toen Amanda zei niet aan me zitten Lieke "wie begint er met aanraken........"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was diegene.....Amanda en Nadia in de chill is speltechnisch gewoon sterk. Amanda en Nadia die Lieke en Huub opzoeken bij de stal, nix mis mee. Lieke lokt meer uit daar slijm aan Amanda af te vegen. Wat mij betreft ook nix mis mee, maar ze laat het daarmee wel escaleren.
Het is niet erg, maar hoe weet jij nu wat ze daar in dat huis voelen, dat vraag ik mij af.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:54 schreef tipsch het volgende:
Kusje erop Neemmijnietserieus.Mijn excuses.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen loopt iedereen ineens met een koortslip...is ook zo besmettelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen loopt iedereen ineens met een koortslip...is ook zo besmettelijk![]()
![]()
Ik niet. Amanda's grote nadeel is dat ze niet kán liegen. Lieke daarentegen heel goed, als het haar zo uitkomt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En Lieke geloof ik toch echt eerder dan Amanda.
Huub heeft een exit gekregen toen hij dat toegaf(vermeend)quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef neehe het volgende:
Sukkel Brian tegen Lieke : Ik heb je daar en daar geslagen. ( paardenbak en slaapkamer ? )
Volgens mij kwam het verbod van onze wereldverbeteraar Bwian. Maar toen Aman vroeg of ze toch een drankje mocht stemde hij er in toe..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Nomrc2 het volgende:
de febo heeft amanda laten zuipen ondanks een drankverbod
dus ik zeg
exit voor de febo
Ja, maar hij zei er achteraan dat ze er steeds meer bij ging halen, maw dat ze uit haar nek lulde.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef neehe het volgende:
Sukkel Brian tegen Lieke : Ik heb je daar en daar geslagen. ( paardenbak en slaapkamer ? )
Amanda staat er toch overal zelluf naast. Weet je dat nog?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet. Amanda's grote nadeel is dat ze niet kán liegen. Lieke daarentegen heel goed, als het haar zo uitkomt.
Denk dat hij naar de tandarts moet vanwege wiebelende tandenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef neehe het volgende:
Zal Huub morgen een koortsoog hebben ?
laatste postquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet. Amanda's grote nadeel is dat ze niet kán liegen. Lieke daarentegen heel goed, als het haar zo uitkomt.
Van 14:00 tot 23:00quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand hoe laat de half-jaar dag van Lieke morgen begint ??
Ik dacht 1400 uur gehoord te hebben .....
* Proestquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe rage in DGKquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef neehe het volgende:
Zal Huub morgen een koortsoog hebben ?
Is er dan iets van waar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei er achteraan dat ze er steeds meer bij ging halen, maw dat ze uit haar nek lulde.
Van twee tot tien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk 15 want ze zouden om 23 weer wggaan, gelijk met H&B richting Gemert als dat nog doorgaatquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja,quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda kan niet liegen omdat ze elke verdraaiing en elk excuus onmiddellijk tot haar waarheid maakt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vindt het leuk he om alles om te draaien?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt over gevoel gehad, wel probeerde ik net de gebeurtenissen van zojuist in de juiste chronologische volgorde te plaatsen en oorzaak gevolg in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is niet erg, maar hoe weet jij nu wat ze daar in dat huis voelen, dat vraag ik mij af.....
Hier bedoel ik dus mee, dat iedere leugen die ze verteld zo opzichtig is dat je er gelijk doorheen kijkt.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja,, heb je de 2 verhalen van Amanda ook gehoort over het schoppen van het glas van Brian
![]()
![]()
Huub gaf toen ook wel is toe dat hij Natanael een schop had gegeven hij kon gelijk wegquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef neehe het volgende:
Nee Amandel liegt niet, die spreekt gewoon onwaarheid.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat wij alles kunnen zienquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier bedoel ik dus mee, dat iedere leugen die ze verteld zo opzichtig is dat je er gelijk doorheen kijkt.....
WIl het niet beter weten....maar je zei dat het dom was van Amanda om dit nu te doen, terwijl iedereen in dat huis voelt dat ze eruit hadden moeten zijn...iets in die trant...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt over gevoel gehad, wel probeerde ik net de gebeurtenissen graag in de juiste chronologische volgorde te plaatsen en oorzaak gevolg in de gaten te houden.
Ah ja, daar heb je gelijk in. Er hangt wel degelijk een "andere" sfeer in DGK sinds de overtredingen van Brian en de overtreding van Amanda. Als je dat niet "voelt", tja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WIl het niet beter weten....maar je zei dat het dom was van Amanda om dit nu te doen, terwijl iedereen in dat huis voelt dat ze eruit hadden moeten zijn...iets in die trant...
Afijn, let it be
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
Haar: check
Tanden: check
[ afbeelding ]
Het zal morgen wel een boete voor iedereen worden. Dit is al de tweede keer dat in eerste instantie een boete voor Brian uitblijft waardoor het escaleerde...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
Huub kijkt niet blij volgens mij.
En we ondertussen weer meer hoop hebben gekregenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
Dus we wachten nog op de EXIT van Amanda en Brian.
En ik ook!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
Dus we wachten nog op de EXIT van Amanda en Brian.
Bewijslast/CAPS?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:06 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zit helemaal onder de schrammen
maak je zin wel even af tegen beter weten inquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En we ondertussen weer meer hoop hebben gekregen
Een beetje wel ja. Maar toch, als Lieke nu alles op alles zet (en dat zit wel een beetje in haar karakter), dan zou het nog wel eens leuk kunnen worden...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:07 schreef KimiK het volgende:
[..]
maak je zin wel even af tegen beter weten in![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
Brian zat erbij alsof hij weer iets fouts gedaan had.
maar niet met deze DGK-redactiequote:Op zaterdag 3 november 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Maar toch, als Lieke nu alles op alles zet (en dat zit wel een beetje in haar karakter), dan zou het nog wel eens leuk kunnen worden...
Idd uiteraard standaard, de hoeveelste overtreding zou dit zijn... ik heb niets gezien maar weet het bijna zeker.. hij was al handtastelijk naar Lieke en duwde haar ook dus.. maar ach..quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat zal ook wel, Brian kennende...
Misschien wel. Ik hoorde nix ook al een opmerking over Deborah maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
Brian is heel erg blij dat "zij is gekomen"
wie is zij? Flens?
Wel of niet is gekomen? Ik verstond "niet".quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wie is zij? Flens?
Ik gok Tamara - Huub had hemn gezegd dat ze wel eens een ex zouden kunnen sturenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wie is zij? Flens?
is ze wel of niet gekomen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wie is zij? Flens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |