Amanda is telkens de veroorzaker van de agressie...keer op keer op keerquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat was een hele foute opmerking van Mannie......Ze weet hoe Brian is en lokt hier één op één iets uit.
Dat maak jij ervan, Lieke zei ook duidelijk toen Amanda zei niet aan me zitten Lieke "wie begint er met aanraken........"quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was diegene.....Amanda en Nadia in de chill is speltechnisch gewoon sterk. Amanda en Nadia die Lieke en Huub opzoeken bij de stal, nix mis mee. Lieke lokt meer uit daar slijm aan Amanda af te vegen. Wat mij betreft ook nix mis mee, maar ze laat het daarmee wel escaleren.
Het is niet erg, maar hoe weet jij nu wat ze daar in dat huis voelen, dat vraag ik mij af.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:54 schreef tipsch het volgende:
Kusje erop Neemmijnietserieus.Mijn excuses.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen loopt iedereen ineens met een koortslip...is ook zo besmettelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen loopt iedereen ineens met een koortslip...is ook zo besmettelijk![]()
![]()
Ik niet. Amanda's grote nadeel is dat ze niet kán liegen. Lieke daarentegen heel goed, als het haar zo uitkomt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En Lieke geloof ik toch echt eerder dan Amanda.
Huub heeft een exit gekregen toen hij dat toegaf(vermeend)quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef neehe het volgende:
Sukkel Brian tegen Lieke : Ik heb je daar en daar geslagen. ( paardenbak en slaapkamer ? )
Volgens mij kwam het verbod van onze wereldverbeteraar Bwian. Maar toen Aman vroeg of ze toch een drankje mocht stemde hij er in toe..quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:55 schreef Nomrc2 het volgende:
de febo heeft amanda laten zuipen ondanks een drankverbod
dus ik zeg
exit voor de febo
Ja, maar hij zei er achteraan dat ze er steeds meer bij ging halen, maw dat ze uit haar nek lulde.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef neehe het volgende:
Sukkel Brian tegen Lieke : Ik heb je daar en daar geslagen. ( paardenbak en slaapkamer ? )
Amanda staat er toch overal zelluf naast. Weet je dat nog?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet. Amanda's grote nadeel is dat ze niet kán liegen. Lieke daarentegen heel goed, als het haar zo uitkomt.
Denk dat hij naar de tandarts moet vanwege wiebelende tandenquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef neehe het volgende:
Zal Huub morgen een koortsoog hebben ?
laatste postquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet. Amanda's grote nadeel is dat ze niet kán liegen. Lieke daarentegen heel goed, als het haar zo uitkomt.
Van 14:00 tot 23:00quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand hoe laat de half-jaar dag van Lieke morgen begint ??
Ik dacht 1400 uur gehoord te hebben .....
* Proestquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe rage in DGKquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef neehe het volgende:
Zal Huub morgen een koortsoog hebben ?
Is er dan iets van waar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei er achteraan dat ze er steeds meer bij ging halen, maw dat ze uit haar nek lulde.
Van twee tot tien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk 15 want ze zouden om 23 weer wggaan, gelijk met H&B richting Gemert als dat nog doorgaatquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja,quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Amanda kan niet liegen omdat ze elke verdraaiing en elk excuus onmiddellijk tot haar waarheid maakt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vindt het leuk he om alles om te draaien?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt over gevoel gehad, wel probeerde ik net de gebeurtenissen van zojuist in de juiste chronologische volgorde te plaatsen en oorzaak gevolg in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is niet erg, maar hoe weet jij nu wat ze daar in dat huis voelen, dat vraag ik mij af.....
Hier bedoel ik dus mee, dat iedere leugen die ze verteld zo opzichtig is dat je er gelijk doorheen kijkt.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja,, heb je de 2 verhalen van Amanda ook gehoort over het schoppen van het glas van Brian
![]()
![]()
Huub gaf toen ook wel is toe dat hij Natanael een schop had gegeven hij kon gelijk wegquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:56 schreef neehe het volgende:
Nee Amandel liegt niet, die spreekt gewoon onwaarheid.quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat wij alles kunnen zienquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier bedoel ik dus mee, dat iedere leugen die ze verteld zo opzichtig is dat je er gelijk doorheen kijkt.....
WIl het niet beter weten....maar je zei dat het dom was van Amanda om dit nu te doen, terwijl iedereen in dat huis voelt dat ze eruit hadden moeten zijn...iets in die trant...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt over gevoel gehad, wel probeerde ik net de gebeurtenissen graag in de juiste chronologische volgorde te plaatsen en oorzaak gevolg in de gaten te houden.
Ah ja, daar heb je gelijk in. Er hangt wel degelijk een "andere" sfeer in DGK sinds de overtredingen van Brian en de overtreding van Amanda. Als je dat niet "voelt", tja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WIl het niet beter weten....maar je zei dat het dom was van Amanda om dit nu te doen, terwijl iedereen in dat huis voelt dat ze eruit hadden moeten zijn...iets in die trant...
Afijn, let it be
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Prospera het volgende:
Haar: check
Tanden: check
[ afbeelding ]
Het zal morgen wel een boete voor iedereen worden. Dit is al de tweede keer dat in eerste instantie een boete voor Brian uitblijft waardoor het escaleerde...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
Huub kijkt niet blij volgens mij.
En we ondertussen weer meer hoop hebben gekregenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
Dus we wachten nog op de EXIT van Amanda en Brian.
En ik ook!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:04 schreef tipsch het volgende:
Dus we wachten nog op de EXIT van Amanda en Brian.
Bewijslast/CAPS?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:06 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zit helemaal onder de schrammen
maak je zin wel even af tegen beter weten inquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En we ondertussen weer meer hoop hebben gekregen
Een beetje wel ja. Maar toch, als Lieke nu alles op alles zet (en dat zit wel een beetje in haar karakter), dan zou het nog wel eens leuk kunnen worden...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:07 schreef KimiK het volgende:
[..]
maak je zin wel even af tegen beter weten in![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:08 schreef EdAtTheBar het volgende:
Brian zat erbij alsof hij weer iets fouts gedaan had.
maar niet met deze DGK-redactiequote:Op zaterdag 3 november 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Maar toch, als Lieke nu alles op alles zet (en dat zit wel een beetje in haar karakter), dan zou het nog wel eens leuk kunnen worden...
Idd uiteraard standaard, de hoeveelste overtreding zou dit zijn... ik heb niets gezien maar weet het bijna zeker.. hij was al handtastelijk naar Lieke en duwde haar ook dus.. maar ach..quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat zal ook wel, Brian kennende...
Misschien wel. Ik hoorde nix ook al een opmerking over Deborah maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
Brian is heel erg blij dat "zij is gekomen"
wie is zij? Flens?
Wel of niet is gekomen? Ik verstond "niet".quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wie is zij? Flens?
Ik gok Tamara - Huub had hemn gezegd dat ze wel eens een ex zouden kunnen sturenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wie is zij? Flens?
is ze wel of niet gekomen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
wie is zij? Flens?
Daar wordt schuld afgeschoven, vreemd detail is dat Jaap aanhoort.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:14 schreef Donnie29 het volgende:
Ik zit nu te kijken naar H en L, wat word er beneden besproken als ik mag vragen??
Jaap is denk ik aan het uithoren...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:16 schreef kybe het volgende:
Jaap:dus het ging zo,Lieke kon het verbaal niet aan dus begon met slijm in het haar van Amanda te smeren.
Oke Mute dus.
Dat zal best maar ik wil de antwoorden van dat tuig niet horen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap is denk ik aan het uithoren...
Dan ben ik benieuwt of Huub ook nog ergens aan gedacht heeftquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:22 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft voor morgen een kleinigheidje voor Lieke geregeld.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
Die meningsloze loser is weer iedereen naar de bek aan het praten....
hij wil er graag bij horenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt nix nou opeens weer populair te doen![]()
De switch van Jaap van N&D naar H&L kan goed een act zijn. Stookjaap zit nog steeds bij D&N en heeft gewoon een nepswitch gemaakt om H&L uit elkaar te drijven. Zoiets heb ik ze ook ooit horen bespreken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:
Nadia zegt dat de breuk tussen Huub en Lieke aan Jaap te danken is. Jaap lacht erom.
Brain vraagt: en wat krijg ik straks? Vuile teringlijer! Een adresboek !!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:22 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft voor morgen een kleinigheidje voor Lieke geregeld.
Dat klopt. Ik heb ook nooit vertrouwen in Jaap gehad aan de kant van H&L.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
De switch van Jaap van N&D naar H&L kan goed een act zijn. Stookjaap zit nog steeds bij D&N en heeft gewoon een nepswitch gemaakt om H&L uit elkaar te drijven. Zoiets heb ik ze ook ooit horen bespreken.
hij ziet een kans zijn pispaalstatus door te schuivenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt nix nou opeens weer populair te doen![]()
ik zit op hetzelfde punt....quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:28 schreef tipsch het volgende:
Even, ik denk niet dat ik mezelf nog over het wegblijven van de EXIT van Brian en Amanda kan heenzetten en zit echt zeer dicht tegen afhaken aan.
dennis en snappen. die gozer snapt nog steeds niet wat er gebeurd is nadat hij op t toilet heeft zitten schijtenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:28 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hoor Dennis![]()
![]()
![]()
Hij denkt weer alles te snappen.
En dat uit zijn bekquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:31 schreef Varen het volgende:
Brian: Kim is buiten gewoon een slet
ik jammer genoeg nietquote:
Ik ook. Ik kan niet tegen zoveel onrechtquote:
ik mag het hopen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:32 schreef riri het volgende:
jaap hoort die club gewoon uit....
dat is nou huubs manier om er voor je te zijn als je in de shit zitquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:28 schreef Donnie29 het volgende:
Huub moet niet zo zeiken tering.. laat een keer iets rusten DAMN..
Huub durft in de volgende stemming Lieke niet weg te stemmen (zij had hem er ooit ingehouden) en dus jaagt hij haar weg voordat die stemming gaat komen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee, kan Huub dan nooit eens iemand met rust laten?
En dat is maar goed ook...voor Huub dan. Anders had ook hij al lang buiten gestaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:34 schreef Scandalous het volgende:
Lieke: dan moeten ze hun eens boetes geven of de poort uit zetten
H: Zo werkt het hier niet
Goed, als Huub het daar bij laat, kan hij van mij ook door de stront zakken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:34 schreef Scandalous het volgende:
Samen met de rest van het programmaquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed, als Huub het daar bij laat, kan hij van mij ook door de stront zakken.
Maar zo werkte het wel, zijn er meerdere uitgezet en zwaar beboet.. zie de oorbel.. dus nu zijn er geen regels meer qua fysiek geweld.. ben benieuwd wanneer er iemand het ziekenhuis inpleurt want daar gaan ze echt op af!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:34 schreef Scandalous het volgende:
ik ben er ook nog. Ik geloof er nog in, hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:28 schreef tipsch het volgende:
Even, ik denk niet dat ik mezelf nog over het wegblijven van de EXIT van Brian en Amanda kan heenzetten en zit echt zeer dicht tegen afhaken aan.
Precies.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook...voor Huub dan. Anders had ook hij al lang buiten gestaan.
Of alle twee? Hij volgt Naad alweer overal, zolang er geen gevaar is .quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:34 schreef Stupidisco het volgende:
jezus wat heeft Dennix een grote bek ineens. Is ie dronken of komt dat omdat Luc weg is ?
Ik heb weinig respect voor het zwijgen van Huub daarover. Baal er flink van. Baal natuurlijk nog veel meer van die kutredactie die kennelijk helemaal niet met een spel bezig is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:36 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. en bij jou je arm om draaien doet toch effe normaal.
Huub. nee hoor ik draaide mee.
Huub mag de waarheid dus niet zeggen.
Het was juist dat Brian nog erbij zei, van als je niet meedraait dan breek je je pols, wat het zo erg maakte.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:36 schreef Dreamboy het volgende:
Ik twijfel of dit nu wel of niet cynisch bedoelt was.... kwam niet overtuigd cynisch over.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:36 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb echt precies hetzelfde.. het spel element zit er toch niet meer in.. oneerlijk shitzooitje daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:28 schreef tipsch het volgende:
Ja, net zoals hij ook kan zeggen hoe blij hij is met de verplichtte bedtijd van 1 uurquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:36 schreef akveor het volgende:
Gaf Huub nu toe dat ie een schwalbe had gemaakt of bedoelde ie dat cynisch?
het is inderdaad verre van een spel. De redactie draait toch steeds alles zoals ze zelf willen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:38 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde.. het spel element zit er toch niet meer in.. oneerlijk shitzooitje daar.
Ik ben niet overtuigd... al moet het promoten van de single me op andere gedachten brengen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, net zoals hij ook kan zeggen hoe blij hij is met de verplichtte bedtijd van 1 uur![]()
alles mag in goudenkooiquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:34 schreef Scandalous het volgende:
Hoe vaak heeft hij dat nou al gezegd? Dit is echt al de dertigste keer. Als het al niet meer is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:36 schreef EdAtTheBar het volgende:
brain weer: 'ik vraag jou die vraag'
Hij wil op alle mogelijke manieren haar de schuld geven van een ruzie. Dus creeert hij nu de ruzie. Beetje de bekende misselijke manier van Huubske ....... Looser !quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:41 schreef riri het volgende:
Huub...verdorie man....laat haar eens slapen
huub begrijpt gewoon niet dat het in sommige situaties slimmer is om je bek te houdenquote:
en toch heeft huub zich vandaag oprecht zorgen gemaakt om liekequote:
Tja en nu is het twee uur geweest en dan moet mevrouw natuurlijk slapen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en toch heeft huub zich vandaag oprecht zorgen gemaakt om lieke
heel erg veel
Huub heeft gewoon liever dat Lieke naar huis gaat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:45 schreef akveor het volgende:
Het is weer spijkers op laag water zoeken met Lieke.
Wat een ongelooflijke lul zoals hij doet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heel erg veel
ik denk eerder dat hij dolgraag wilde weten wat ze allemaal achter besproken had.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heel erg veel
Ik vraag je wel waarom. Lieke maakte immers duidelijk dat het niet verplicht zo was. Huub zou samen met Japio beneden slapen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:47 schreef avonne het volgende:
Het is trouwens zo dat Huub boven moet slapen.
Hij werd net boos op Lieke dat zij ook boven slaapt en niet Jaap
(vraag me niet waarom)
Zal ook wel weer mogen, maar waarschijnlijk krijgt Brian dan wel weer extra cp'tjesquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:48 schreef Dreamboy het volgende:
Huub ik ga gewoon lekker een sigaret roken en als het niet mag dan hebben jullie pech
Hij laat zich zelfs uit de MB zetten... wat en biatch zeg.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke lul zoals hij doet.
niemand ....quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:48 schreef chufi het volgende:
Huub had het over gister met Syl en Eric en over weer eens echte Amsterdamse humor.... Wie van de drie komt er uit Amsterdam ??
Leuk als hij dat wilt maar dan ligt ie er toch echt uit.. Alsof Jaap hem erin gaat houden..quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon liever dat Lieke naar huis gaat.
De plasma gaf een reactie op Huub en Lieke toen ze het er over hadden en Huub had gelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik vraag je wel waarom. Lieke maakte immers duidelijk dat het niet verplicht zo was. Huub zou samen met Japio beneden slapen.
waarom niet? Anders is hij de volgendequote:Op zaterdag 3 november 2007 02:50 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Leuk als hij dat wilt maar dan ligt ie er toch echt uit.. Alsof Jaap hem erin gaat houden..
Klopt. Brian verliest vaak de controle, Huub nu ook steeds vaker. Japio trekt zich nergens iets van aan en dat voelt Huub als bedreigend ........quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij dolgraag wilde weten wat ze allemaal achter besproken had.
Omdat hij er niet tegen kan als ze iets alleen doet of heeft. Dan verliest hij de controle over haar.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij laat zich zelfs uit de MB zetten... wat en biatch zeg.
heeft Huub niet een tijdje in A'dam gewoond? Of Erik? Weet het niet zeker hoor.quote:
Daar heb je ook wel gelijk in...quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:51 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
waarom niet? Anders is hij de volgende
Huub weet toch als geen ander hoe de febo werkt... dus als de verhaalllijn Liefde tussen Lieek/Huub is gestopt en je krijgt tussendoor ook nog even te horen dat Anita aan Lieke heeft gezegd: Als je niet met Huub kunt moet je zorgen dat je van hem af komt... dan zou ik toch ook wel heel erg graag te weten willen komen wat er gezegd is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:49 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij dolgraag wilde weten wat ze allemaal achter besproken had.
Omdat hij er niet tegen kan als ze iets alleen doet of heeft. Dan verliest hij de controle over haar.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:50 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Leuk als hij dat wilt maar dan ligt ie er toch echt uit.. Alsof Jaap hem erin gaat houden..
Huub heeft in A'dam gewoond toen hij daar samen met z'n vader een stichting runde (fondsen werven voor goede doelen). Erik studeerde en logeerde in A'dam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:52 schreef KimiK het volgende:
[..]
heeft Huub niet een tijdje in A'dam gewoond? Of Erik? Weet het niet zeker hoor.
PS: Heb je een PM gestuurd
Heb je helemaal gelijk in... ik blijf trouwens duimen voor een amanda/brian EXIT!quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker
Jaap kan Brr en zijn blonde lellebel niet vertrouwen, en dat weet die.
Nada heeft Nix volledig in haar zak zitten, als zij boos kijkt en zegt dat die jaap moet weg stemmen, durft die nooit nee te zeggen.
De enige kans die Jaap in dit spel heeft, dient zich nu aan, Huub en Lieke uit elkaar, en dan kan hij verder met Huub.
We wachten nog altijd op de exit van Brian en Amanda. Ze willen niet echt opschieten achter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Môgguh... geen idee wat er vandaag gebeurd is in de villa maar als ik deze COS zo lees dan is het geloof ik niet echt de moeite om weer streams te nemen![]()
Thanksquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft in A'dam gewoond toen hij daar samen met z'n vader een stichting runde (fondsen werven voor goede doelen). Erik studeerde en logeerde in A'dam.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
We wachten nog altijd op de exit van Brian en Amanda. Ze willen niet echt opschieten achter.![]()
Zou hij Nadia en Dennis meer vertrouwen dan Huub en Lieke...... Denk wel dat Haap het kwa populariteit van Nadia en Dennis kan winnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:50 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Wat doorgaat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik ben benieuwd of het morgen nog wel doorgaat !"
Wij denken het hier al wel te weten ...... Niet dus !
Heeft de disco toch maar afgebeld?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik ben benieuwd of het morgen nog wel doorgaat !"
Wij denken het hier al wel te weten ...... Niet dus !
Het promoten van hun singles in een disco in Gemert.quote:
Oh dat. Kan niet doorgaan, Brian gaat volgens de regels exit morgen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Het promoten van hun singles in een disco in Gemert.
Er een tijdje (1 of 2 jaar) gewoond te hebben geeft niet het recht volgens mij om te praten over Amsterdams humor. Iquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft in A'dam gewoond toen hij daar samen met z'n vader een stichting runde (fondsen werven voor goede doelen). Erik studeerde en logeerde in A'dam.
Wat jij denkt dat Japio denkt is korte termijn denken ........ En dat doet Japio niet ! Hij denkt zo dubbel in het kwadraat lange termijn dat het voor geen mens meer te begrijpen is. Daarom noemen we hem ook wel 'knetter gek'. En dat is zijn kracht, je kuint hem niet voorspellen !quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je weet het nooit met Jaap. Maar ik denk echt dat hij met Huub verder wil totdat hij zeker weet dat hij door het wegstemmen in de finale komt. Maar ok, zo is Huub ook.
Jaap was eerlijk toen hij zei tegen Huub dat hij gewoon lol wilde hebben en er dan desnoods maar uitgestemd moest worden. Die twee zijn nu gewoon leuk bezig met elkaar (te maken) en laten elkaar voorlopig niet los.
Mar Huub spreekt dat uit en Lieke niet. En Lieke accepteerd het net zo weing als Huub doet. Wat dat betreft een perfect match.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is Huub ten voeten uit. De woorden "Het spijt mij, maar ik ben nu eenmaal zo gebakken" uitspreken en dat niet toepassen op een ander. Lieke is ook gewoon zo ze gebakken is, en dat accepteerd hij maar moeizaam.
Zeker weten, eindelijk eens een duidelijk besluitquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Oh dat. Kan niet doorgaan, Brian gaat volgens de regels exit morgen.
maar het probleem hij wil altijd alles wetenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub weet toch als geen ander hoe de febo werkt... dus als de verhaalllijn Liefde tussen Lieek/Huub is gestopt en je krijgt tussendoor ook nog even te horen dat Anita aan Lieke heeft gezegd: Als je niet met Huub kunt moet je zorgen dat je van hem af komt... dan zou ik toch ook wel heel erg graag te weten willen komen wat er gezegd is.
Welke regels....? Heb je ze zwart-op-wit?quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
de enige regel die zwart op wit staat is de regel dat de redactie de regels ten alle tijden mag veranderenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Welke regels....? Heb je ze zwart-op-wit?
Yeahquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen het recht te praten over typisch Amsterdamse humor. Tis maar een begrip, niet te letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Er een tijdje (1 of 2 jaar) gewoond te hebben geeft niet het recht volgens mij om te praten over Amsterdams humor. I
Kunnen we niet een paar 16 jarige schooiertjes inhuren.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het gewoon doorgaat morgen. RTL maakt er een opname van, vrij veel voorbereiding is daarvoor nodig. Ik hoop eigenlijk ook dat het gewoon doorgaat en dat die Kubatz echt tomaten en eieren naar z'n oren krijgt.
Jaap is slimmer dan alle streamers bij elkaar. Maar als hij echt voor dekking was gegaan, dan was hij wel bij Dennis gebleven. Dat heeft hij niet gedaan, omdat hij gewoon lol wilde. Zonder lol hou je het daar absoluut niet vol. Door die move terug naar H en L heeft hij ook zijn veiligheid qua wegstemmen in de waagschaal gezet, bewus, vanwege het plezier!quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat jij denkt dat Japio denkt is korte termijn denken ........ En dat doet Japio niet ! Hij denkt zo dubbel in het kwadraat lange termijn dat het voor geen mens meer te begrijpen is. Daarom noemen we hem ook wel 'knetter gek'. En dat is zijn kracht, je kuint hem niet voorspellen !
Flauw. Morgen Brian exit, akkoord?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Welke regels....? Heb je ze zwart-op-wit?
Z'n neefjes?quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Kunnen we niet een paar 16 jarige schooiertjes inhuren.....![]()
hij bedoeld gewoon de humor van mensen die veel dope en drank gebruikenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Er een tijdje (1 of 2 jaar) gewoond te hebben geeft niet het recht volgens mij om te praten over Amsterdams humor. I
Het is niet echt steunen wat hij nu doet tochquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heel erg veel
Amsterdam is een multi-culturele-samenleving. Daarom is het racistisch als je nog spreekt van 'typisch Amsterdamse humor'.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen het recht te praten over typisch Amsterdamse humor. Tis maar een begrip, niet te letterlijk nemen.![]()
Akkoord. In deze zal ik mijn veto niet uitspreken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Flauw. Morgen Brian exit, akkoord?
oh what the heck, typisch Amsterdamse humor vind je dan ook al lang niet meer in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amsterdam is een multi-culturele-samenleving. Daarom is het racistisch als je nog spreekt van 'typisch Amsterdamse humor'.
Zo verbasterd het begrip Ämsterdamse humor"dus , door mensen die er ff gewoond hebben en het te denken weten. Ik woon er nu meer dan 20 jaar en durf er nog steeds geen uitspraak over te doen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen het recht te praten over typisch Amsterdamse humor. Tis maar een begrip, niet te letterlijk nemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |